td po przygazowaniu pracuje nierowne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
td po przygazowaniu pracuje nierowne
witam. zalozylem nowa pompke ale po przygazowaniu dostaje lekko wyzszych obrotow i obroty faluja. co to moze byc?
pompa byla grzebana a przynajmniej widac ze dawka(ktora wkrecilem do plomby i sruba ograniczajaca ciegno gazu(minimalne jego odchylenie czyli niskie obroty)
[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 22:09 ]
obroty faluaja po przygazowaniu od 1100 do 1200. czasami jest oka czasami wlasnie tak jej odbija.
pompa byla grzebana a przynajmniej widac ze dawka(ktora wkrecilem do plomby i sruba ograniczajaca ciegno gazu(minimalne jego odchylenie czyli niskie obroty)
[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 22:09 ]
obroty faluaja po przygazowaniu od 1100 do 1200. czasami jest oka czasami wlasnie tak jej odbija.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
thx . mialem juz do Ciebie dzwonic.
zalozylem pompe od 1.6td od silnika z T3.
samochod odzyl a zapieprza jak glupi. pompa nie ma zadnych modow, zadnych poza moimi wtryskami od merca i powtarzam zapieprza. A co dopiero z modami bedzie az boje sie pomyslec:)
[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 23:10 ]
jest jeszcze jeden problem. kiepsko odpala po jakims czasie jak postoi. moze to byc zwiazane z cisnieniem? chyba raczej co nie...
zalozylem pompe od 1.6td od silnika z T3.
samochod odzyl a zapieprza jak glupi. pompa nie ma zadnych modow, zadnych poza moimi wtryskami od merca i powtarzam zapieprza. A co dopiero z modami bedzie az boje sie pomyslec:)
[ Dodano: Czw Paź 01, 2009 23:10 ]
jest jeszcze jeden problem. kiepsko odpala po jakims czasie jak postoi. moze to byc zwiazane z cisnieniem? chyba raczej co nie...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Rozumiem,że masz na myśli odpalanie jak już świece nie grzeją.JABcok20 pisze:kiepsko odpala po jakims czasie jak postoi. moze to byc zwiazane z cisnieniem? chyba raczej co nie...
Ciśnienie w baniakach może mieć na to wpływ,ale skoro robiłeś mu remont,to jestem skory bardziej postawić na zbyt późny kąt wtrysku.
Pompa,którą założyłeś też nie wiadomo co przeszła,więc może tutaj także tkwić przyczyna-wyjechany tłoko-rozdzielacz,ale na początek pchnij pompę trochę na silnik i obserwuj zmiany


- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
podłączę się do tematu u mnie też lekko skaczą obroty raz jest 1000 a raz 1200 i jakim zaworku ciśnienia piszecie ? co do regulacji dawki to u mnie też była grzebana piszesz że wkręciłeś ją do plomby czyli do tego metalowego pierścienia tak ? czy ten pierscień to jakiś fabryczny ogranicznik nie może się przesunąć ? u mnie aby pierścień dotknął obudowy pompy trzeba by z 2 pełnych obrotów śrubą od dawki więc wydaje mi sie to dziwne
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
no dobra za wczesny ale ustawiłem go zegarem na wartość 0,92 wiec powinno grać.
czytałem gdzieś że jeśli zmieniedawke paliwa to kąt również się zmienia i za pomoca zegara już się nie ustawi.
gdy był zimny ustawiłem większą dawke aby sie nie trząsł ale nie aż do plomby.
no i chodzi nieźle
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 18:22 ]
Neoarti, u mnie falowały to zmierzyłem ile jest wykrecona śruba rdo regulacji cięgna (powrotu i troche ja wkreciłem. niby pomogło nie faluja ale nadal nie wiem czy mam obrze wszystko wyregulowane
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 19:36 ]
przypomniało mi się skręciłem pompe na wszystkie sruby i falowanie znacznie jeśli nie całkowicie ustało:/
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 20:10 ]
jakie cisnienie powinna dmuchac turbina bez lda?
silnik 1v a pompa chyba jr lda z pinem boost
czytałem gdzieś że jeśli zmieniedawke paliwa to kąt również się zmienia i za pomoca zegara już się nie ustawi.
gdy był zimny ustawiłem większą dawke aby sie nie trząsł ale nie aż do plomby.
no i chodzi nieźle
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 18:22 ]
Neoarti, u mnie falowały to zmierzyłem ile jest wykrecona śruba rdo regulacji cięgna (powrotu i troche ja wkreciłem. niby pomogło nie faluja ale nadal nie wiem czy mam obrze wszystko wyregulowane
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 19:36 ]
przypomniało mi się skręciłem pompe na wszystkie sruby i falowanie znacznie jeśli nie całkowicie ustało:/
[ Dodano: Sob Paź 03, 2009 20:10 ]
jakie cisnienie powinna dmuchac turbina bez lda?
silnik 1v a pompa chyba jr lda z pinem boost
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości