 . Po wymianie oleju, filtrów paliwa oleju i powietrza jest cacy - dziś -20 i zagdakał od razu.
. Po wymianie oleju, filtrów paliwa oleju i powietrza jest cacy - dziś -20 i zagdakał od razu. I tu pewna rada - grzejemy swiece aż do zgaszenia kontrolki i odczekujemy 3-4 sekundy dopiero przekrecamy kluczyk.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 . Po wymianie oleju, filtrów paliwa oleju i powietrza jest cacy - dziś -20 i zagdakał od razu.
. Po wymianie oleju, filtrów paliwa oleju i powietrza jest cacy - dziś -20 i zagdakał od razu.  , wtedy bysmy wiedzieli co i jak,no bo z tych paliw co ja sprawdzalem to wiekszioscz was moze miec dostep tylko do ON z orlenu albo opału,wiec to niewiele,ja chetnie zamroził bym BP,shell,STATOIL itd
, wtedy bysmy wiedzieli co i jak,no bo z tych paliw co ja sprawdzalem to wiekszioscz was moze miec dostep tylko do ON z orlenu albo opału,wiec to niewiele,ja chetnie zamroził bym BP,shell,STATOIL itd  :D:D,znaczy  usiłował bym nie wiem czy by mi sie udało...pozdrawiam...
:D:D,znaczy  usiłował bym nie wiem czy by mi sie udało...pozdrawiam...
marcinvw pisze:jesli chodzi o wyniki testu to ON z orlenu dawal rade na balkonie wsloiku przy -24,Opałowka zamarzła,ON z wojska tez dawał rade,a ON od ruskich tez zamarzł zrobił sie jak miód co mnie bardzo zdziwiło,gdubym wiedział ze takie mrozy bedą w moim regionie to lepiej bym sie zaopatrzyl i wzioł probki z roznych znanych stacji , wtedy bysmy wiedzieli co i jak,no bo z tych paliw co ja sprawdzalem to wiekszioscz was moze miec dostep tylko do ON z orlenu albo opału,wiec to niewiele,ja chetnie zamroził bym BP,shell,STATOIL itd ,znaczy usiłował bym nie wiem czy by mi sie udało...pozdrawiam...



 Sprawdzony patent.POZDRAWIAM.
 Sprawdzony patent.POZDRAWIAM. 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości