karl18, zdaje się, że nie masz klasycznego serwa podciśnieniowego przy pompie hamulcowej tylko wspomaganie pompą elektryczną?
Kolega ma takie coś w passacie, i też mieliśmy z tym problem, tylko trochę inny. Jest tam taki czujnik, a właściwie włącznik ciśnieniowy (duży, okrągły, wkręcany od tyłu, z wtyczką z 5 przewodami), który włącza się, gdy ciśnienie w układzie spada poniżej chyba 180(!)bar.
Wygląda na to, że możesz mieć jakąś nieszczelność w układzie, szybko spada ciśnienie i włącznik załącza pompkę (za pośrednictwem dodatkowego przekaźnika nad skrzynką elektryczną), żeby je ponownie nabić.
Taki układ hamulcowy (bez serwa) jest raczej mało spotykany, i jak kolega zapytał w sklepie o ten czujnik ciśnieniowy (w jego przypadku padł właśnie ten czujnik) to mało się nie przewrócił jak usłyszał cenę, coś ponad 500zł za oryginał i brak zamienników (za całego passata zapłacił 700zł

). Warto więc poszukać po szrotach, najlepiej kompletną pompę.