MAŁE FOTOSTORY Aktualizacja co jakis czas wszystko na 1. str.
- Model: Caddy 14d (mk1)
- Rok produkcji: 1985r
- Kolor: blizej nieokreślony - niebieski
- Pojemność: 1.6
- Moc:71ps
- Silnik: JR bez IC
- Wyposażenie:kierownica 2. fotele dadyjko ...
MODYFIKACJE: etap 1 z 3 ! styczeń 2009
- Felgi:ATS cup
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: seria
- LIKWIDACJA MEGA rur cross cantry
- Wnętrze: fotele golf2 gti , deska ori mk1
MODYFIKACJE: etap 2 z 3 ! OD 30 Cze 2009 od str.2.
- Felgi:15 7j et 39 (marka bliżej nie określona)
- Opony:Dunlop 9000
- Zawieszenie: przód TA-Technics -60, tył belka nad resor
- Modyfikacje SWAP 1.9 TDI 1z + (by Adamm)
MODYFIKACJE etap 3 z 3 ! od 11 maja 2010 od str. 10.
PLANY : sezon 2011
- Felgi:16 7j audi a8
- Opony:165/45/16
- Zawieszenie: AirRide (130mm) przód tył
- Modyfikacje 1.9 TDI 1z -> +++
turbo BRD
mokre ic
wtryski 230
komputer 16bit
hamulce przód/ tył ,g60 280mm -226gti
- względne czystki pod maską ukrycie wiązki
- Blacharka : Reanimacja wszystkiego
- Lakier : Deep Blue
- tapicer : Brązowa skóra
- Car Audio: Jednostka sterująca ORI VW navi 7" golf-pasat mk5-b6 / głośniki Hertz / subufer Hertz ES250/ wzmacniacz hertz , głosniki pod deską audio prawie niewidoczne
Marką VW zainteresowałem się przez znajomego (pozdro Dominik) był to początek 2007r wtedy zarejestrowałem sie na forum .... po dłuższym czasie obserwacji tematów stwierdziłem ze chyba zakupie mk3 , nagle impuls dostałem linka z caddym mk1 i to było TO strzała w serce
DOSTAWCZAK czemu nie idealne rozwiązanie do worzenia rowerów na zawody :] i tak stałem sie posiadaczem

modyfikacje etap 1

ETAP 2 wybebeszenie przymiarka 1.9
kompletowanie 1z docelowa motorownia

[youtube][/youtube]
Autkiem sie pocieszyłem i zaobserwowałem ze budzi wielkie zainteresowanie .... postanowiłem iść tą droga i go odpicować kompleksowo
ETAP 3 wysyłka auta na piaskowanie
BLACHARKA
ZABEZPIECZANIE PODWOZIA brunox -> mastyka kauczukowa na pędzel (szara) -> masa bitumiczna do podwozia (czarna)


Z BRAKU "zewnętrznej" pomocy rozpocząłem sam prace nad przygotowaniem pod lakier

PRACE NAD ZAWIESZENIEM stan na 30.1.11

18.02.2011 od strony 20
I paczka dotarła :]

HAHA

po rozpakowaniu , jak u małego dziecka banan ta twarzy
stylowe świeczniki ??

jeszcze trochę czasu upłynie do montażu zabaweczek do caddylaka
18.06.11

6.07.11
zaciski z jarzmami POD TARCZE 280

turbawka BRD by Fahoo

8.7.11

15.7.11

22.07.11


a to juz praca brygady ratowniczej

od strony 22 prace lakiernicze

...............
niestety lipa jeden resor od drugiego jest niszy o dobre kilka centymetrów

...............

.......
niestety byłem zmuszony przyhamować ze względu na $
Ale udało się w tygodniu zamontować zaciski
Ful regeneracja tłoczki, gumki ,malowanie

zostało do zrobienia przewody hamulcowe / ręczny ale too chyba na ori linkach z caddy...
.....
Wymiana poduszek w zawieszeniu silnika
Oczyścić i pomalować skrzynie
Podciąć podłożnice / miejsce na pół osie / zostało jeszcze tylko ładne zeszlifowanie krawędzi spawu (ale to jutro)
Założyć nowe sprzęgło VR6
oczyścić alternator
... zakupić
klime
Wydech od RM Motors :Twin Loop XL
pompę vakum
plasticzek osłona górna na silnik (do przerobienia mkIV)
do tego wstępnie udało się wypoziomować silnik i można robić 2 nowe łapy (ale to jutro)




*Chłodnica klimy dorobiona skrócona-obniżona 7,5cm + nowe króćce
*wzmocnienie czołowe powoli powstaje
*chłodnica wody hmm albo zostanie odwrócona albo do przeróbki (dolny króciec wystaje prosto w rurki od kompresora

na pierwszy ogień poszły blachy macujące nowe wzmocnienie czołowe ;

pasuje hmm jako tako git

Pierwsze spasowanie i jest git

Jeśli klima pasi to wkładam wodę i ic.

wstępne palowanie

nowa pompka podciśnienia

...........
mamy skończone finalnie hamowanie
amorki tył + butla

i tu z czego jestem zadowolony 1/2 elektryki siedzi

i mój rodzynek !!

... a tak to działa (sory za jakość ,ciemno było)
[youtube][/youtube]
.............. str 31
pogoda nie za ciekawa wiec odpalam muzę i do garage na pierwszy ogień montaż kolektora wydechowego spływu i zaślepki egr'u
+ osłonka termiczna 
i zabawa z kanalizacją tak to mniej więcej będzie wyglądało
na koniec ustawienie pompki sprzęgła poprzednio był za wysoko i coś tam mega tarło

...........
25.05.12
troszkę się dzieje , a raczej działo ... to było mega dziwne ,ale na szczęście wyłapane ( chyba w porę)
mianowiceie ,przy 1. odpalaniu okazało się że pompa (łapa) ma straszne drgania ... idąć za ciosem okazało się ze 3. główne śróby co przykręcają łapę do bloku silnika ... jakoś ich nie widać ,zonk
po rozkręceniu okazało się ze ich najzwyczajniej niema łapa trzymała się na 1 śrubie od łapy altka ... dokładniej (te 3 gł)2. śruby się wykręciły ,1. brak łepka /zerwana

szybka reanimacja i można było wykręcić tą szpileczkę
idąc za ciosem okazało się ze coś jest z rozrządem wałek zblokowany a znacznika na skrzyni bbrak
...wszystko ustawione skręcone DZIAŁA !! pali od pierwszego !! jupii
,dzisiaj udało się już założyć nowe przewody prądowe (+/masa)
brakuje mi do szczęścia wentylatorów chłodnicy, wydechu , jednego łącznika fi 41 od turbo ... podpięcie ręcznego odpowietrzenie hebli ... szyby fotele ale to już pikuś .. ps. i małe strojenie :]
CDN...
MAJ 2013 ...
i tak oto po 2. latach trudów upadków i triumfów
pierwszy wyjazd pare dni temu


CZERWIEC,Lipiec

czemu tyle ...str35
Wymiana wyprzęgnika

3.warstwowe wyciszenie

sufit 2x

i tak oto mamy zakończenie zesonu 2013
...
[youtube][/youtube]







[vimeo]https://vimeo.com/77125421 [/vimeo]













