Czy TURBO DIESEL musi kopcić na czarno przy dodawaniu gazu??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Czy TURBO DIESEL musi kopcić na czarno przy dodawaniu gazu??

Post autor: rogra » czw sty 19, 2006 20:46

witam,czy silnik w MK1 TURBO DIESEL musi kopcić na czarno,czy można temu zapobiec??????



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7769
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw sty 19, 2006 20:52

To chyba wtryski leją i dlatego kopci.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw sty 19, 2006 20:55

oczywiście, że można.

wyregulowac zapłon, sprawdzic końcówki wtryskiwaczy jeżeli dalej kopci mozna się pokusic o przestawienie pinu w gruszce na najmniej stromą stronę (jak to rozkręcałeś to wiesz o co chodzi) oraz równocześnie w tej gruszcze powinieneś miec mozliwośc regulacji naprężenia sprężyny i powinieneś trochę wykręcic to ustrojstwo (zwiekszyc napręzenie sprężyny). kopcic już nie powinien ewentualnie mozesz się pokusic o zmniejszenie dawki paliwa (jeżeli wcześniej zwiększałeś dawkę).

jak nie pomoże to jeszcze mozemy cos wymyslec :bigok:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
CYBER
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 23:00
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: CYBER » czw sty 19, 2006 21:00

generalnie miara obciazenia kazdego silnika o obiegu pracy diesle'a jest stopien zadymienia spalin. dodatkowo na ow stopien zadymienia ma wplyw stan silnika. ot co.

pzdr


Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5790
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 19, 2006 21:04

To chyba wtryski leją i dlatego kopci.
też tak sądzę


:-k ...

Awatar użytkownika
jeziorGTI19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:36
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: jeziorGTI19 » czw sty 19, 2006 21:29

poprę kolegów bardzo prawdopodobne jest że wtryski są już wyeksploatowane



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » czw sty 19, 2006 21:36

ok,to wtryski wymienie,a regulacja pompy też może mieć coś wspólnego?????



Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » czw sty 19, 2006 21:37

jak wyzej u mnie tez dymil na czarno wiem ze wtryski mam nienajzdrowsze ale bral mi oleju ok 0,4 na 1000km wymienilem uszczelniacze oleju beirze tyle ale na ok 10.000km a przestal dymic na wiekszych obrotach



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7769
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw sty 19, 2006 21:50

rogra pisze:regulacja pompy też może mieć coś wspólnego?????
Jasne że tak.



rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » czw sty 19, 2006 21:57

jak ustawić pompę bo jak pcham ją do silnika to silnik stuka ,a jak ciągnię ją do siebie to chodzi cicho ale słaby jest,



greg

Post autor: greg » czw sty 19, 2006 22:10

rogra pisze:jak ustawić pompę bo jak pcham ją do silnika to silnik stuka ,a jak ciągnię ją do siebie to chodzi cicho ale słaby jest,
to ustawienie daje kiedy nastepuje wtrsyk a chłopaki mówią o dawce. najpierw ustawiasz pompę tj początek wtrysku a potem jak już ustawiony i faktycznie kopci a wtrsykiwacze są dobre i dobrze ustawione ustawiasz dopiero dawkę.



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Kontakt:

Post autor: piott » czw sty 19, 2006 22:27

greg pisze:
rogra pisze:jak ustawić pompę bo jak pcham ją do silnika to silnik stuka ,a jak ciągnię ją do siebie to chodzi cicho ale słaby jest,
to ustawienie daje kiedy nastepuje wtrsyk a chłopaki mówią o dawce. najpierw ustawiasz pompę tj początek wtrysku a potem jak już ustawiony i faktycznie kopci a wtrsykiwacze są dobre i dobrze ustawione ustawiasz dopiero dawkę.
Wlasnie.
1. Ma ktos ten przyzad do regulacji poczatku wtrysku?
2. jak moment poczatku wtrysku ma sie do zuzycia paliwa. moj teraz przy jezdzie 120km/h w 4-5 osob pali 6,3l, czy wasze tez tyle palą?
3. ile pala wasze diesle? zwlaszcza 1V.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw sty 19, 2006 22:34

ale jak on tak ustawia pchajac pompe do przodu i do tylu to jak to ma dobrze chodzic...przeciez zmienia sie kąt wtrysku,jdz do kogos zeby ci ustail kont wtrysku tak jak ma byc, a nie mlotkiem w prawo wlewo,a dopiero pozniej brac sie za dawke jesli oczywiscie wtryski sa dobre,bo nawet jak masz dobre wtryski a dawka bedzie zajebista to i tak bedzie puszczal chmure jak mu przydusisz bo on nie nadaza tego spalac i wywala w postaci dymu,tylko pytanie czy kopci ci caly czas czy tylko jak go rozpedzasz,bo jak ja mialem mk2 GTD to to mialem duza dawke,i jak go rozpedzalem to lokomotywa,ale szedl jak burza,TDI 90 koni to mogly tylko wciagac chmury po moim GTD...a jak ktos sie ciebie zapyta co oznacza GTD to powiesdz ze (Gęsty Turbo Dym) ja zawsze tak mowiłem :D:D:D,i pamietaj bez chmury dzien ponury,to jest diesel troche musi kopcic...nawet silniki na PD wala nie raz takie chmury ze jak widze to sie przerazam...

[ Dodano: Czw Sty 19, 2006 21:35 ]
dodam ze mialem silnik JR...mozna zrobic potwora...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » czw sty 19, 2006 22:40

pompę przesunąłem do siebie bo stukał silnik ,a dowiedziałem się że musze do siebie mały kawałek i tak zrobiłem i chodzi ciszej,ale mi chodzi czemu kopci czy to może być wina TURBINY CZY WTRYSKÓW???????



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości