Box czyli zło

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Box czyli zło

Post autor: fleshu » czw maja 28, 2009 00:21

Mam takie czysto techniczne pytanie. Z autkiem dostałem zło w czystej postaci czyli box-a.
Jezdziłem trochę z nim i bez niego. Błędów 0 , moc wyraźnie się zwiększa, spada dolna granica siąpania paliwka na kompie ale rośnie w górnych obrotach - czyli norma. Tak trochę poczytałem o tym tatłajstwie i jestem ciekawy czy to co mam to zwykły bubel czy jakaś lepsiejsza produkcja?

Made in FGA motorsport
Obrazek

Podłączony na 4 kable do gniazda pompy.
W środku nic ciekawego - jakiś drobny scalak, potencjometr, jakiś przełącznik(2 pozycje A i I), dwie diody (pomarańczowa i żółta) no i chyba opornik, reszta zalana i nic więcej nie widać.
Obrazek

Robione to wszystko niby dla golfa IV 110 PS.

Nie jestem orłem w działaniu oszukiwaczy przepływki więc jeżeli można chciałbym zapytać:

1 Po co tam układ? - skoro starczy opornik zwykły
2 Jakie zadanie spełnia ten potencjometr? zwiększanie/zmniejszanie V?
3 Po co ten przełącznik przesuwany na 2 skoki - ustawiony na A
4 Wywalić to czy można na tym śmigać (nie mam ciężkiej nogi do gazu - no ale bez psj)

Dzięki z góry za info na temat tego badziewia.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 28, 2009 06:50

Według producenta dodaje toto 27 koni i 50 Nm .
Jest to chyba produkt z krainy gdzie żywią się żabami. :okej:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 28, 2009 07:03

Tyle to i ja wyczytałem. No i faktycznie ładnie się zbiera na tym gadzie.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 28, 2009 07:21

I według niemieckiego TUV w golfie 1,9TDI zmniejsza spalanie z 5,58 na 4,45l/100km przy prędkości 120km/h.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 28, 2009 07:31

Spalanie faktycznie spada - więc do tej pory podpinałem to jak w trasy jechałem - dolne granice tak samo spadają. Cena normalnie szok. Więc ciekawi mnie czy to jakiś dobry wynalazek czy kolejna magia rodem z allegro. Dzięki za info zodiak, .

[ Dodano: 28 Maj 2009 07:41 ]
Jeszcze dodam że granica łapania turbo schodzi przy tym z 1800 na mniej niż 1700 obrotów - autko kręci się jak szalone, więc w mieście i korkach nie ma to sensu > na zimę tak samo jest odpięty cały czas > bo nie idzie jeździć po śniegu > qurcze zawsze loguje się bez tego magicznego czegoś > chyba zobacze jaki wyszedł log przy podpiętym



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 28, 2009 07:50

Ogólnie z tego co wyczytałem to produkty tej firmy są chwalone, montowane przez serwisy oraz co już sugerowałem powyżej posiadają TUV.
Raczej nie jest to żadne badziewie (zresztą w badziewiu jest tylko ... opornik :green_fuck: )


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 28, 2009 14:21

Sprawdziłem przy okazji potencjometr - reguluje moc w przedziałach obrotów > jeżeli damy na mocnego kopa na niskich obrotach to automatycznie rośnie spalanie na blacie > pewnie dowala paliwka

[ Dodano: 28 Maj 2009 14:23 ]
Dobra pozycja daje małe spalanie przy dobrej dynamice.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości