Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
drodzy koledzy odkopuje troszkę temat jakos że chciałbym założyć ori ic z TDi a z czasem może FMIC ale jak juz bym podkręcał trurbo do większych ciśnień narazie mam boost pina i turbo na 1 bara więc myślę ze naradzie ori icek styka. a więc jka widziałem u innych odwracali kolano od kolektora w prawa stronę co znacznie ułatwia poprowadzenie rur  do IC a jak byście rozwiązali ten problem u mnie?? ja ma jeszcze ten nieszczęsny EGR oraz westgate jak to przekręcić bądź jakbyście to rozwiązali oto foto to zaznaczone czerwony kolorem bym sobie poradził wyjąc ta rure i zaślepić z 2 stron nie było by problemu ale co z tym na zielono??. 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 12:57 przez arturkw, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Witam dzis mialem troche czasu i udalo mi sie zmierzyc temp w dolocie. wiec tak;0-100 doszloda do 37stopni 0-160 maks doszla do 43 i zaczela spadac ponizej 40. z rolki z 50-150 doszlo do 39st i zaczela spadac. ogolnie to temp rosnie do ok 120-130 km a pozniej mimo dalszego przyspieszania zaczyna spadc :green_fuck:  wiec chyba cooler daje rade 
[ Dodano: 18 Maj 2009 16:24 ]
temp na zewnatrz ok 23 st
			
									
									[ Dodano: 18 Maj 2009 16:24 ]
temp na zewnatrz ok 23 st
było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm
						sprzedam turbo z mk4 ajm
hm duzoli to czy mało? jak myslicie? jak sagon pisze ze na seryjnym coolerze nie przekracza 60 no to chyba tak sobie... ale z drugiej strony kazdy stopien roznicy sie liczy...
Konradzik a Ty wiesz jak ciepło u Ciebie w dolocie?
Az z ciekawości chyba sobie pomierze jak to wyglada u mnie. Niby podczas hamowania miało dojść do 85 stopni ale na drodze podejrzewam że tyle nie osiagne...
			
									
									Konradzik a Ty wiesz jak ciepło u Ciebie w dolocie?
Az z ciekawości chyba sobie pomierze jak to wyglada u mnie. Niby podczas hamowania miało dojść do 85 stopni ale na drodze podejrzewam że tyle nie osiagne...
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
U mnie na hamowni doszło do 75 przy 4600,na drodze do 53 przy 4200.Szumal pisze:Niby podczas hamowania miało dojść do 85 stopni ale na drodze podejrzewam że tyle nie osiagne...
Na hamowni zawsze będzie większa,bo np.na maha wiatrak odzwierciedla prędkość 100 km/h.
Na innych może być jeszcze inaczej,dlatego warto zaraz po hamowni wypaść na drogę i zalogować temp.w dolocie.
Ja tak zrobiłem.
[ Dodano: 18 Maj 2009 20:01 ]
Chyba na zewnątrz.KonradzikIV pisze:podczas strojenia było w okolicach 21-23 stopni
Szumal pytał o temp.w dolocie.
AFN 165,5@380,8
						na zewnatrz bylo okolo 14 stopnisagon pisze:U mnie na hamowni doszło do 75 przy 4600,na drodze do 53 przy 4200.Szumal pisze:Niby podczas hamowania miało dojść do 85 stopni ale na drodze podejrzewam że tyle nie osiagne...
Na hamowni zawsze będzie większa,bo np.na maha wiatrak odzwierciedla prędkość 100 km/h.
Na innych może być jeszcze inaczej,dlatego warto zaraz po hamowni wypaść na drogę i zalogować temp.w dolocie.
Ja tak zrobiłem.
[ Dodano: 18 Maj 2009 20:01 ]Chyba na zewnątrz.KonradzikIV pisze:podczas strojenia było w okolicach 21-23 stopni
Szumal pytał o temp.w dolocie.
Pyzo pisze:na zewnatrz bylo okolo 14 stopnisagon pisze:
[ Dodano: 18 Maj 2009 20:01 ]Chyba na zewnątrz.KonradzikIV pisze:podczas strojenia było w okolicach 21-23 stopni
Szumal pytał o temp.w dolocie.
Jezeli to naprawdę temp w dolocie to kozak wynik
 niecałe 10 stopni więcej niż temp otoczenia, to sie nazywa chłodzenie
 niecałe 10 stopni więcej niż temp otoczenia, to sie nazywa chłodzenie 
Ciekawe czego to zasługa - coolery od re5pecta są tak wydajne? W sumie i tak jak we wszystkich mk4 większą część coolera zasłania zderzak. Bądź co bądź gratulacje - to są wartości do których trzeba dążyć.
					Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 17:52 przez Szumal, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Szumal pisze:hm duzoli to czy mało? jak myslicie? jak sagon pisze ze na seryjnym coolerze nie przekracza 60 no to chyba tak sobie... ale z drugiej strony kazdy stopien roznicy sie liczy
Taka temp przy tej mocy co Sagon ma w podpisie to moim zdaniem przy ostrym butowaniu mogl osiogac w temp na zewnatrz ok 0 lub ponizej 0
[ Dodano: 19 Maj 2009 19:34 ]
sagon pisze:U mnie na hamowni doszło do 75 przy 4600,na drodze do 53 przy 4200
było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm
						sprzedam turbo z mk4 ajm
Trzeba by najpierw zapytać kolegę jaką ma obecnie moc i dawkę paliwa.Wysokość temp.zależy głównie od jej ilości.
Nie wydaje mi się,żeby przy 50-51mg można osiągnąć w dolocie taką temp.
Druga rzecz,to przy jakich obrotach była taka temperatura.My mówimy o zakresie od 4tyś w górę.
Najlepiej gdybyś zapodał logi.
Tak,czy inaczej jak napisał szumal,trzeba dążyć do osiągnięcia takiej różnicy temperatur,ale przy obecnych zewnętrznych,to nierealne.
Przy tych 14tu,to może i tak,choć zależałoby to głównie od stylu jazdy,ale przy obecnej osiągnąć w dolocie tylko 10 więcej jak zewnętrzna,to cud.
Tak jak napisałem,logi wiele tu wyjaśnią.
Pozdro i gratuluję takiego wyniku.
			
													Nie wydaje mi się,żeby przy 50-51mg można osiągnąć w dolocie taką temp.
Druga rzecz,to przy jakich obrotach była taka temperatura.My mówimy o zakresie od 4tyś w górę.
Najlepiej gdybyś zapodał logi.
Tak,czy inaczej jak napisał szumal,trzeba dążyć do osiągnięcia takiej różnicy temperatur,ale przy obecnych zewnętrznych,to nierealne.
Przy tych 14tu,to może i tak,choć zależałoby to głównie od stylu jazdy,ale przy obecnej osiągnąć w dolocie tylko 10 więcej jak zewnętrzna,to cud.
Tak jak napisałem,logi wiele tu wyjaśnią.
Pozdro i gratuluję takiego wyniku.
					Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 19:52 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									AFN 165,5@380,8
						sagon da sie osiagnac taki wynik. kumpel w ibizie ASV mial wszczepiony fmic od ARLa i w dolocie w kazdych warunkach bylo zaledwie kilka stopni wiecej niz temp otoczenia, rura dolotowa do kolektora byla zawsze przyjemnie chlodna 
Konradzik na oastatnim programie mial niecale 140 koni na wtryskach 216 i serii teraz ma dodatkowo suszare od karambola wiec setup oprocz fmica taki jak moj.
a i tak BTW to temp w dolocie zalezy w głównej mierze od ciśnienia doładowania bo wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie temperatura. wiadomo ze jak sie podnosi doladowanie to i dawke ale bezpośrednio dawka nie ma tu chyba znaczenia...
			
													
Konradzik na oastatnim programie mial niecale 140 koni na wtryskach 216 i serii teraz ma dodatkowo suszare od karambola wiec setup oprocz fmica taki jak moj.
a i tak BTW to temp w dolocie zalezy w głównej mierze od ciśnienia doładowania bo wraz ze wzrostem ciśnienia rośnie temperatura. wiadomo ze jak sie podnosi doladowanie to i dawke ale bezpośrednio dawka nie ma tu chyba znaczenia...
					Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 23:12 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości











 
 


