SILNIK: 2.0 16V ABF
MOC: 150
MODY POD MASKA: ABF, seria + filtr K&N.
ZAWIESZENIE: gwint tył Weitec, gwint przód KW, poliuretany, belka tył GTI
UKLAD HAMULCOWY: 280mm G60, tył GTI na zaciskach z Golfa Mk4, nowe przewody sztywne / miękkie + ABS elektryczny
KOLA: BBS RS003, 9x16 [195/40/16] & 9.5x16 [195/40/16]
NADWOZIE: prawie seria, parę drobiazgów rodem z uesa (błotniki us + obrysy, obrysy w kierunkach, lampy tył us, blenda us, lotka us), parę z g60 (nakładki przód+tył), spryskiwacze reflektorów (dziękuje skandynawio!), emblematy GLI (cały pakiet)
WNETRZE: łamacz kolan z us, el. szyby, el. lustra, el. szyberdach, fisher cdbox, podgrzewane elektrycznie regulowane Recaro z Jetty GLI, czarna podsufitka, czarne słupki, czarny dywan, znaczek US WOB na popielniczce (w serii z tego co wyżej nie miałem nic, tylko wspomaganie, na tym koniec wypasów "fabrycznych")
AUDIO: coś tam brzęczy
 lokalny audiofil zmontował mi jakiś zestaw ;D
 lokalny audiofil zmontował mi jakiś zestaw ;DZMIANY PRZEPROWADZONE: lista wyżej.
Wszystko rozpoczęło się w 2008 roku kiedy to zrobiłem prawko i chciałem Golfa Trójkę TeDeI. Jednak trafiło się stare ustrojstwo z dużą dupą i benzyniakiem pod maską, bez gazu..... Co za ironia......
 
  
  
  
  
  
 
Po jakimś czasie Johny nakierował mnie na poprawną ścieżkę tjuningu (zanim kupiłem RMy miałem jakieś 14 calowe alu shity z Lancii
 )
 ) 
  
  
  
  
 
Potem wpadły graty USa, no i się ukierunkowałem
 
 
Potem wpadły RSy, pozamiatane
 BBS RS001, 4x100, 8.5J i 9J, 185/45/15 and 195/45/15.
 BBS RS001, 4x100, 8.5J i 9J, 185/45/15 and 195/45/15. 
  
  
 Kolejne rzeźby USA.
 
 
Potem stołki z GLI - no cóż, docelowa wizja auta na dobre ustalona - GLI...
 
  
  
  
 
random
 
  
  
  
  
 
kolejne rzeźbixy USA - emblemy, blendy bla bla
 
  
  
  
  
  
 
wnętrze usa bla bla
 
 
Next random photos:
 
 
Potem Janek zepsuł mi Boże Ciało i kupiłem Toledo w Boże Ciało 2013....


 
  
 
SWAPY
 
  
 
2Y
 
 ABS:

Pucing
 
 
3 dni po swapie CULTSTYLE WILCZE LASKI bicz! Potem na 10 dni nad morze - łącznie pyknęło ~1400 km na tym tripie - test powiódł się, swap zrobiony poprawnie++

 
  
  
  
 
2014
Wpadły Rsy w 16 calach -

260 km/h których nigdy nie osiągnę
 (V max 230 licznikowe)
 (V max 230 licznikowe)
Swapy hebli
 Przód: 280mm z G60, tarcza Mikoda. Tył standard GTI, tarcza Mikoda, zacisk Mk4. Do tego nowe przewody itp + ABS elektryczny.
 Przód: 280mm z G60, tarcza Mikoda. Tył standard GTI, tarcza Mikoda, zacisk Mk4. Do tego nowe przewody itp + ABS elektryczny.Before:

Zbieractwo:
 
  
  
  
 
Coś już się dzieje

 
  
 
 
  
 
A tu zonk taki
 bo się okazało, że RSy które kupiłem w marcu 2014 to nie są 8.5 i 9 tylko 9 i 9.5 i się opony fajnie naciągnęły
 bo się okazało, że RSy które kupiłem w marcu 2014 to nie są 8.5 i 9 tylko 9 i 9.5 i się opony fajnie naciągnęły 
 
  
  
  
  
  
 
U Janka na furze:
 
 
RSy na aucie:
 
  
 
Jakieś filmiki
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Wydech zrobiony w SLG:
[youtube][/youtube]










 a "JASIO" to ja
  a "JASIO" to ja  









 
 