Dławiący się silnik.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				bastianlkt
 - Nowicjusz

 - Posty: 3
 - Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
 - Lokalizacja: Lubuskie
 
Dławiący się silnik.
Witam,
Mam pytanie, otoz mam Golfa III 1.8 GT z 92r.
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?
Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
			
									
									Mam pytanie, otoz mam Golfa III 1.8 GT z 92r.
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?
Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
...
						- 
				bastianlkt
 - Nowicjusz

 - Posty: 3
 - Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
 - Lokalizacja: Lubuskie
 
- 
				bastianlkt
 - Nowicjusz

 - Posty: 3
 - Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
 - Lokalizacja: Lubuskie
 
Prono89 pisze:sprawdź filtr paliwa i ewentualnie może przepustnica sie syfem zalała. U mnie było podobnie, przeczyściłem ją benzyną ekstrakcyjną (delikatnie) i śmiga aż miło![]()
[ Dodano: 11 Maj 2009 12:47 ]
bo wnioskuje, że silnik to 1.8 na mono tj ABS :> sprawdź tą przepustnicę
Dzieki, sprawdze i dam znac
...
						Re: Dławiący się silnik.
Kolego zwykle takie objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu. Zwykle przy "portkach" (łącznik elastyczny) o ile dobrze kojarzę Twój silnik portki są zaraz za kolektorem wydechowym. Popatrz dobrze na portki i miedzy nie czy nie są wyraźnie okopcone (czaarne). Może być tez nieszczelność miedzy głowicą a samym kolektorem lub miedzy kolektorem a dwururką (parę cm przed portkami).bastianlkt pisze:Witam,
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?.
A dlaczego tak sie dzieje ? Metal rozszerza się pod wpływem temperatury i następuje takowe samouszczelnienie się układu.
"Amerykańskie światła mijania są symetryczne, czyli świecą zgodnie z logika na wprost. Europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony w prawo, aby auta mogły oślepiać przechodniów i aby pobocze drogi było lepiej oświetlone niż jezdnia na wprost." :D
						- Superbeasto
 - Użytkownik

 - Posty: 330
 - Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
 - Lokalizacja: Busko-Zdrój
 - Kontakt:
 
też bym za tym obstawał. Mam 1.8 RP. Urwałem wydech i wisi tak sobie na prowizorycznym kabelku. Silnik jak zimny to i zgasnąć potrafi. Wcześniej wszystko było okej.jez pisze:objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu
[ Dodano: 13 Maj 2009 17:31 ]
wydech u mnie ma nieszczelność na łączu tym w kształcie trójkąta na 3 śruby...
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości

