chłodnica z korkiem i brak zbiorniczka wyrównawczego w diesl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
chłodnica z korkiem i brak zbiorniczka wyrównawczego w diesl
witam. czy taka chlodnice można założyć do diesla( z korkiem)
zlikwidowałem zbiorniczek wyrównawczy i jestem ciekawy czy bez przewodu przelewowego można jezdzić??????
czy przez korek nie bedzie mi uciekala woda bo wiadomo pompa pompuje ciagle wode a jasli termostat zamknie obieg w chłodnicy bedzie wzrastalo cisnienie.
czyli chłodnica bedzie cały cas pełna aż po sam korek a on czy nie bedzie upuszczal ciśnienia( korek ma pod soba jaką blaszke i wygląda troszke inaczej niż zwykły od zbiorniczka
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 13:01 ]
tak wyglada chłodnica
http://moto.allegro.pl/item621227233_ch ... f_mk1.html
zlikwidowałem zbiorniczek wyrównawczy i jestem ciekawy czy bez przewodu przelewowego można jezdzić??????
czy przez korek nie bedzie mi uciekala woda bo wiadomo pompa pompuje ciagle wode a jasli termostat zamknie obieg w chłodnicy bedzie wzrastalo cisnienie.
czyli chłodnica bedzie cały cas pełna aż po sam korek a on czy nie bedzie upuszczal ciśnienia( korek ma pod soba jaką blaszke i wygląda troszke inaczej niż zwykły od zbiorniczka
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 13:01 ]
tak wyglada chłodnica
http://moto.allegro.pl/item621227233_ch ... f_mk1.html
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nieradzę jeżdzić bez zbiorniczka ,będzie ci wywalało płyn (wodę ) .Ciecz po nagrzaniu zwieksza swoją objętość i musi mieć gdzie się podziać (zbiorniczek).Brak zbiorniczka wczesniej czy pużniej skończy się przegrzaniem silnika
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 13:43 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
wczeniej jezdzilem na chłodnicy od 1.5 diesla i nie grzal sie(takiej samej wielkości ale ciut grubsza. termostat mam 87 stopni wiec może jak zmienie na 80stopni to może bedzie dobrze
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 18:01 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20, taki układ chłodzenia będzie miał znacznie mniejszą objętość -mniejsza chłodnica i brak zbiorniczka. Wymiana termostatu na taki od 1.5D może pomóc ale do pewnego stopnia. Przy dużym obciążeniu silnika po prostu nie da rady go chłodzić. Nawet na ori chłodnicy przy ostrej jeździe potrafi wskazówka zasuwać w prawo.
Do tego zestawu może przykombinuj dodatkowo chłodnicę oleju od mk1 GTI
Widzę że chłodnica już kupiona
Do tego zestawu może przykombinuj dodatkowo chłodnicę oleju od mk1 GTI
Widzę że chłodnica już kupiona
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 21:45 przez krisgolf, łącznie zmieniany 1 raz.
chłodnice oleju mam:)
ale jak ja rozebralem ostatni byłem ciekawy czy dziala i jej termostat wpakowałem do wrzatku i co...
nie otworzył sie :>
dopiero go rozebralem i zlożyłem zaczal ładnie sie wysuwać .
moja chłodnica od diesla jest grubsza troche
.
A czy ktos próbował przekładać zbiorniczki boczne z jednej chłodnicy do drugiej?
ojciec kiedys zrobil taki manewr, po uszczelnieniu silikonem czerwonym nawet trzymała, ale musiał nasypac tego uszczelniacza do układu:/
ale jak ja rozebralem ostatni byłem ciekawy czy dziala i jej termostat wpakowałem do wrzatku i co...
nie otworzył sie :>
dopiero go rozebralem i zlożyłem zaczal ładnie sie wysuwać .
moja chłodnica od diesla jest grubsza troche
.
A czy ktos próbował przekładać zbiorniczki boczne z jednej chłodnicy do drugiej?
ojciec kiedys zrobil taki manewr, po uszczelnieniu silikonem czerwonym nawet trzymała, ale musiał nasypac tego uszczelniacza do układu:/
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
JABcok20, myślę że za dużo kombinujesz.
lepszy jest układ ze zbiorniczkiem wyrównawczym.
ten układ który teraz kombinujesz do tego silnika raczej nie zda egzaminu. prędzej z 1.9się sprawdzi niż z 1.6 bo silniki 1.6 są bardziej wysilone i przez to znacznie bardzeij się grzeją.
ja jak miałem jeszcze 1,6 to sprint do 200km i wskaźnik był już na ponad 3/4 skali a na tej samej chłodnicy 1.9 jadąc w trasie nie jestes go w stanie wychylić bardzo za połowę i to przy sprawnym termostacie.
myślę że zrobiłeś gafę ale to już jest twoje auto i zrobisz z nim co będziesz chciał i to jest twoja sprawa.
lepszy jest układ ze zbiorniczkiem wyrównawczym.
ten układ który teraz kombinujesz do tego silnika raczej nie zda egzaminu. prędzej z 1.9się sprawdzi niż z 1.6 bo silniki 1.6 są bardziej wysilone i przez to znacznie bardzeij się grzeją.
ja jak miałem jeszcze 1,6 to sprint do 200km i wskaźnik był już na ponad 3/4 skali a na tej samej chłodnicy 1.9 jadąc w trasie nie jestes go w stanie wychylić bardzo za połowę i to przy sprawnym termostacie.
myślę że zrobiłeś gafę ale to już jest twoje auto i zrobisz z nim co będziesz chciał i to jest twoja sprawa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości