Kolejny ABU do remontu :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				LordOmen
 - Mały gagatek

 - Posty: 119
 - Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała
 - Kontakt:
 
Kolejny ABU do remontu :(
Koledzy wczoraj zrobilem diagnoze swojego drugiego ABU. Kompresja 9-9,5-10,5-7,5. Pomiar przy probie olejowej to 14,0-14,5-14,5-11,5. Wszystko wskazało na pierścienie plus ew.zawory na 4 tłoku. Ciśnienie oleju norma. Co dziwne silnik nie papusiał oleju i palił w granicach rozsądku czyli ok. 10l LPG w trasie. Zainteresowałem się nim bo od 2 miesięcy zrobił się zamulony na dole i zaczął mocno trząść na wolnych pomimo że wszystko jest sprawne i nawet poduszki pod silnikiem i skrzynią wymieniłem. Jedyny błąd jaki wskazał vag to g38-czujnik prędkości. Czy ten czujnik może powodować tak drastyczne pogorszenie jazdy czy raczej to wina niskiej kompresji? Wiem,że prawidłowo ABU powinien mieć miedzy 13,5-15 na każdym tłoku więc wynik jaki uzyskałem jest poniżej normy. Teraz zastanawiam się nad remontem. Co dokładnie potrzebuję do remontu ABU? Zaznaczam,że będę starał się zrobić go sam (poradziłem sobie z wymianą hydrauliki więc wymiana pierścieni to chyba też nic nadzwyczajnego). Chcę mieć wreszcie w pełni sprawny silnik ale nie chcę popłynąć na Bóg wie jaką kasę 
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości