Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » pn kwie 20, 2009 08:24
			
			
			
			
			GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
w usa vp44 nie przeszkadza zeby robic kilkaset koni w cumminsach... 
poczekajcie, nie wiem czy poludniowi sasiedzi nie szykuja jakiegos grubszego projektu na bazie wlasnie 2.5 24v
ps. to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 08:27 przez 
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pn kwie 20, 2009 08:42
			
			
			
			
			zaprzal pisze:to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da
pewnie że się da ale za worek dukatów...
ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma.. bo już nowsze R5 2.5 TDI typu AXG lub AXE to juz w ogóle mają fajny potencjał 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SToRM							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 1770
 		- Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
 		
		
											- Lokalizacja: GOP
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SToRM » pn kwie 20, 2009 09:23
			
			
			
			
			GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » pn kwie 20, 2009 09:59
			
			
			
			
			cowboy pisze:ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma..
na tdiclub gosciu ma cos ponad 300km i placze, ze nie ma wlasnie glowicy 24v. Kolega Trochim teraz planuje cos podobnego: stare r5 tdi plus coupe quattro  
 
V6 to nie jest projekt dla zjadacza chleba co najwyzej jako drogi democar do firmy aczkolwiek da sie z niego zrobic potwora
SToRM pisze:krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza 

 
trzeba dbac o pompke podajaca zeby byla zawsze sprawna  

 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 10:00 przez 
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								jaroo1985							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 8
 		- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 13:50
 		
		
											- Lokalizacja: kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jaroo1985 » wt kwie 21, 2009 18:49
			
			
			
			
			a jesli mam dobre wałki wszystko jest w nienagannej formie 
to jak z moim planem mozna sie pobawic w tym kierunku???? czy dac spokój 
bo widze ze wszyscy jedziecie na te silniki to prawda ze ciekną zawsze wyciek jest miedzy przejsciem z korpusu w mise to jest taka kryza
ale jesli sie dba to wdzieczne sa ja nienazekam co prawda rozzrzad drogi duzo pracy 
ale co zrobic
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GMS							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 702
 		- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GMS » wt kwie 21, 2009 21:23
			
			
			
			
			zrób program i lataj na spokojnie  z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomasz25							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 303
 		- Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
 		
		
																- Lokalizacja: :)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomasz25 » sob kwie 25, 2009 13:44
			
			
			
			
			GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego 

 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 22:38 przez 
tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				mk3 afn 140ps300nm     G-Lab  było 
A4 B5 akn 180ps 400nm  G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm  Kingsoft było 
E61 530d 283ps 620nm Compsport było 
S3 bam 330ps 400nm Comsport  jest :)  ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GMS							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 702
 		- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GMS » ndz kwie 26, 2009 20:47
			
			
			
			
			tomasz25 pisze:GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego 

 
to masz farta że nic nie padło daj księdzu na tacę w niedziele zazwyczaj coś pada  ,  zresztą to opinia nie tylko moja 
pozdrawiam
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomasz25							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 303
 		- Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
 		
		
																- Lokalizacja: :)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomasz25 » ndz kwie 26, 2009 23:44
			
			
			
			
			wszystko zalezy od stanu i przebiegu,jezdziłem ostatnio Skodą Superb 1.9 130 ps po przebiegu 150 tys i była tak zaj...ze szok.
			
									
									
		
		
				mk3 afn 140ps300nm     G-Lab  było 
A4 B5 akn 180ps 400nm  G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm  Kingsoft było 
E61 530d 283ps 620nm Compsport było 
S3 bam 330ps 400nm Comsport  jest :)  ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GMS							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 702
 		- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: GMS » pn kwie 27, 2009 00:31
			
			
			
			
			150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię  , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomasz25							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 303
 		- Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
 		
		
																- Lokalizacja: :)
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomasz25 » pn kwie 27, 2009 16:21
			
			
			
			
			GMS pisze:150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia
ogrginał przebieg bo auto w polsce kupione jeden własciciel to wiem,ale nie ważne,pozdro
 
			
									
									
		
		
				mk3 afn 140ps300nm     G-Lab  było 
A4 B5 akn 180ps 400nm  G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm  Kingsoft było 
E61 530d 283ps 620nm Compsport było 
S3 bam 330ps 400nm Comsport  jest :)  ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości