Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 WODA
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:17
			
			
			
			
			witam mam sprawe tego typu....
mianowicie mam do kupienia tłoki i korby od g60 za smieszne pieniadze....
i tu jest pytanie....czy wymieniajac tloki i korby,dokupujac kompresor g60 osiagne u siebie(golf 3 gti 2.0 8v 2e) 150 KM??czy sie mylę??co nalezaloby jeszcze wymienic...czy tez dolozyc....czekam na odpowiedzi...bardzo pragne osiagnac próg 150 KM 
 
   
  
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Ralfii_VR							
- Użytkownik
  
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Ralfii_VR » wt sty 03, 2006 23:30
			
			
			
			
			g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
			
													
					Ostatnio zmieniony wt sty 03, 2006 23:35 przez 
Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 WODA
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:35
			
			
			
			
			wlasnie o ile sie informuje tloki i korby podchodza....a pragne zdobyc tylko i az 30-35 KM...
			
									
									
		
		
				Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 kwiatekt11
- Ma gadane
  
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: kwiatekt11 » wt sty 03, 2006 23:46
			
			
			
			
			rafalvr6 pisze:g60 i twoj 2.0 8V to 2 rózne silniki g60 to 1.8 16V zupełnie co innego z twoje 8V, wiec watpie azeby mozna dopasowac korby i tłoki
 Z tego co ja wiem to wszystkie G60 były 8 zaworowe nie 16  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 WODA
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: WODA » wt sty 03, 2006 23:51
			
			
			
			
			a wiec wlasnie 2e jest 8 V i g60 jest 8V wiec....
			
									
									
		
		
				Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								GTO							
- V.I.P.
  
- Posty: 1141
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
- Lokalizacja: z tąd
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: GTO » śr sty 04, 2006 00:26
			
			
			
			
			zapomnij o tym..
pozdro
			
									
									
		
		
				DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
 2.7 bit 860km  E85  ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T  616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km 
 16V digi g60 - 370hp   ,   VR6 TURBO na ori ecu - custom remap  pod E85   
605-443-665
GG: 2615761
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » śr sty 04, 2006 00:42
			
			
			
			
			no i wszystko jasne 

 GTO ci to wyjasnil najszybciej jak tylko mozna było
ja dodam 5groszy od siebie 
 
 
proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								NEMESIS							
- Użytkownik
  
- Posty: 401
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
- Lokalizacja: TRICITY
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: NEMESIS » śr sty 04, 2006 01:12
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 WODA
- Niesolidny sprzedawca
  
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: WODA » śr sty 04, 2006 01:15
			
			
			
			
			ok w takim razie daje spokój...chociaz nie jestem zadowolony.... 

 brakuje mi mocy..a pieniedzy na swap niestety nie mam chociaz bardzo interesuje mnie abf.... 

 ale niestety nie mam takich funduszy zeby jednorazowo wydac 3,5 tys zl....
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								okoG60							
- Powered by G60
  
- Posty: 593
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: okoG60 » śr sty 04, 2006 12:25
			
			
			
			
			proste srednica cylindra w g60 masz 1781 chyba niebijcie ze sie pomylilem
a u ciebie jest 1984 i wpadna do srodka grin
ależ się popisał krzylu nie ma co. 1781 i 1984  to pojemności skokowe silników a nie średnice cylindrów. 
średnica cylindra w G60 wynosi 86,4mm 
a w 2E wynosi 92,8mm
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ml2210							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: ml2210 » śr sty 04, 2006 16:37
			
			
			
			
			Rany jak ja uwielbiam takie tematy, czy to sie nigdy nie skończy. 
 
   
   Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
 
Bardzo pragnę mieć 350KM, proszę doradźcie jak wycisnąć te brakujące 100,
ale uprzedzam że na chwilę obecną mam tylko 50zł i nie stać mnie żeby wydać więcej.
Błagam pomóżcie.
Peace.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								NEMESIS							
- Użytkownik
  
- Posty: 401
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
- Lokalizacja: TRICITY
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: NEMESIS » śr sty 04, 2006 18:26
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Ralfii_VR							
- Użytkownik
  
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Ralfii_VR » śr sty 04, 2006 19:37
			
			
			
			
			
dokładnie, kolega ml2210 wie co to znaczy przyrost KM w aucie, chcesz miec stadko w zagrodzie to w kieszeni gruby portfel, u mnie przyrost na N/A opierajac sie tylko na markowych czesciach to bedzie 10 000zł, czyli około 1KM=200zł.
Niestety profesjonalny tuning silnika jest w prostej lini powiazany z gotówka. Pewnie są jakies wyjatki 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								okoG60							
- Powered by G60
  
- Posty: 593
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
- Lokalizacja: Katowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: okoG60 » śr sty 04, 2006 20:33
			
			
			
			
			panowie a ja uważam że niektórym to moc uderzyła do głowy. kolega się nie zna i chciał się dowiedzieć czy mozna coś takiego zrobić a tu co po nie którzy najeżdzają na niego jak na psa przybłęde.ml2210 szanuje cię, sporo włożyłeś w auto ale to nie powód żeby kazdego bluzgać z błotem jak się nie zna i zadaje takie pytania jak WODA.
			
									
									
		
		
				zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości