 
 Oto moje mk IV
Silnik: 1,9 TDI AJM seria 115 ps 285Nm
po modyfikacjach AJM wypluł 197 ps 398 Nm
 
           w międzyczasie SWAP AJM na ASZ
Silnik: 1,9 TDI ASZ seria 130 ps 310 Nm
po modyfikacjach ASZ wypluł 221 ps i 454 Nm
 
 rok produkcji 2000
Przebieg przy zakupie 142 000 km
Przebieg aktualny 180 000 km
Przeprowadzone na dzień dzisiejszy modyfikacje mechaniczne

-soft by EVOLUTION
-turbo Garret GT2256
-chłodniczka oleju ARL
-kolektor dolotowy ARL
-kolektor wydechowy custom baran
-MAP sensor ARL
-wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami
-wyłączony elektronicznie EGR
-większy downpipe
-pompowtryskiwacze AL'ki
-FMIC z Iveco TD 2,8 l
-SWAP z AJM na ASZ

ZAWIESZENIE:
zawieszenie gwintowane H&R
stabilizator przedni zaadaptowany z Audi s3
UKŁAD HAMULCOWY:
klocki hamulcowe R-91 SPARCO przód + tył,
zacisk ori pomalowany na czerwono,
tarcze przód SPEEDMAX nacinane, tył ATE seria
KOŁA: Merce RONAL 18 x 8,5 J et 47 "patelnie"
215 35 r18 YOKOHAMA PARADA tył + KUMHO ECSTA przód
Wersja : Highline
-ABS, ASR, ESP
-fotele w wersji ,, kubełkowej,, skóra
-lakier czarna perła LC9Z
-klimatyzacja manualna
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby
-8xAirBag
-blendy WOB w kierunkach bocznych
-2xpodłokietnik
-podgrzewane lusterka 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem
-pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka
-kluczyk scyzoryk
-komputer pokładowy 1/2 FIS
-tempomat
-gniazdo 12V w bagażniku
-liczne zabezpieczenia anty-kradzieżowe :green_fuck:
-gałka zmiany biegów Leon TS
Car Audio:
-Radio CLARION DXZ668RMP
-głośniki przód 2x JBL GT5-650C
-głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R
-piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1
-piec HELIX DB TWO
-skrzynia Magnat SubTech 130
 
  
  
  
  
 
Przez sezon 2009 - 2010 śmigało na takim setupie

http://www.sporzawheels.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sporzawheels.com/wheelDetail.php?wheel=ddt" onclick="window.open(this.href);return false;
FOTY
Letni felunek rok 2008 - 2010 na tym czarnuch się toczył - SPORTZA WHELS DDT USA
 
  
długo oczekiwany gadżecik
 
  
  
  
  
 
black front podczas montowania no i efekt końcowy
 
 

dziś wpadły w moje łapki takie oto fanty
 25.11.09
 25.11.09suszara GT 1749 VB
bardziej wydajna chłodniczka oliwy
oliwa
wycieraczka mkV
 
  
  
  
  
 
10.01.2010 Park Handlowy Magnolia
trochę pośmigałem bokami ale zdjecia z komórki fatalnej jakości, jedyne co moge dodać to zaśnieżone foty na stalówkach
 
  
 
12.01.2010
w łapska wpadł IC z IVECO TD 2,8 oraz mogę się pochwalić dużym lustrem z wersji UK
 
  
 
16.01.2010
po znajomości bardziej okazjonalnie dostałem nowy, panelowy sportowy filtr powietrza PIPERCROSS :-D

22.01.2010
nie spodziewałem się, że styczeń będzie aż tak owocny w mody

dziś wpadły w łapy 2 rzeczy:
-wskaźnik temperatury oleju
-wskaźnik ciśnienia oleju
wskaźniki w wersji SMOKED firmy Auto Gauge
zaślepki kierunków bocznych WOLFSBURG, jak dla mnie rarytas

 
 
z tego ostatniego cieszę się najbardziej bo małe ale bardzo cieszy. teraz tylko muszę pokombinować czy montujemy wskaźniki w słupku czy też na konsoli.... wszelkie rady mile widziane
 
 28.02.2010
zrobiło się trochę cieplej więc pojawiło się kilka możliwości aby coś porobić przy aucie

na pierwszy strzał poszły obecne lusterka które wyglądały jak niedorozwinięte rączki, wywaliłem je i wstawiłem ori europa + oru wersja UK, poniżej SPY FOTO całej roboty z efektem końcowym

w poniedziałek montaż zegarów w słupku a już w czwartek flokowanie słupka z gotowym, już założonym adapterem

 
  
  
  
  
 
16.03.2010
zbierania gratów ciąg dalszy, tym razem skończyłem już słupek, został oddany do flokowania oraz kupiłem komplet bardziej wydajnych pompowtrysków, pod koniec tego miesiąca montaż oraz strojenie wszystkiego
 do tego czasu w łapy wpadnie coś jeszcze
 do tego czasu w łapy wpadnie coś jeszcze   
  
  
 
20.03.2010
idzie wiosna więc trzeba robić już przymiarki pod letni setup, nowe pierścienie centrujące od MAPETA

08.04.2010
dziś odwiedziłem SKATEPARK we Wrocławiu, była chwila aby cyknąć kilka fotek własną biedną cyfrówką ( poniżej zdjęcia robione własnoręcznie ). pojawił się również ARTX który ma sprzęt i umiejętności co do robienia zdjęć, razem pstryknął coś około 200
bardzo dziękuję ARTX'owi za to, że się pojawił i chciało mu się z 2 godziny biegać wokół auta z ciężkim aparatem
 
   
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
   
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
15.04.2010 r
dziś założony został FMIC, myślę, że na dniach auto będzie już odebrane
 
 
01.05.2010 r
Auto po 3 tygodniowej kuracji w http://www.evolutionmotorsport.pl" onclick="window.open(this.href);return false; wraca w moje ręce. Założone zostały nowe pompowtryski BJ i Ibizy Cupry 160 ps oraz FMIC którego dawcą jest Iveco TD 2,8l. Podczas strojenia auta była masa problemów które nagle gdzieś powyłaziły. Pierwszy kłopot to problem z uszczelką pod głowicą. Mechanik który robił to w maju 2009 po prostu źle wykonał swoja pracę, będę mu składał miłą wizytę. Śruby od czapki posmarował pastą miedzianą, uszczelkę przedmuchało. Przy okazji wymieniliśmy termostat. Podczas strojenia auta pojawił się kolejny kłopot. Tym razem umarła turbina. Diagnoza Jacka oraz gościa od suszar: kłopoty z niedowarzonym wirnikiem, stopiła się panewka . 3 dni roboty i nowe turbo w ramach gwarancji zostało zamontowane w aucie. Jak już myśleliśmy, że wszystko jest ok okazało się, że któraś z pompek nie robi, od czasu do czasu zapala się ESP, poszarpuje no i BIP'y nie za bardzo. Wklejony wykres to chwilowy wynik do czasu ogarnięcia sprawy pompki. Niestety muszę czekać maksymalnie do miesiąca czasu bo teraz tych BJ nie ma gość na stanie.....

16.05.2010
zdjęcia z wczorajszego zlotu w Bielawie, udało się załapać na S & S
 
  
 

http://img688.imageshack.us/slideshow/w ... n0508v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
26.05.2010
dziś mały mod komory silnika, korki na oczo-jebliwy pomarańcz


04.06.2010
a więc tak wyszło dla porównania auto moje oraz ShauN,
wosk bardzo wydajny, na 3 auto (robione bardzo dokładnie) zużyliśmy 250 ml

fajnie się rozprowadza i łatwo woskuje/nanosi
ja mogę go spokojnie polecić, teraz tylko zobaczę ile będzie się trzymał

 
 
dodatkowo mała amatorska sesyjka
pozdro Paluch_wroc, ShauN,
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
22.06.2010
REASUMUJĄC 3 tygodniowy pobyt u EVO
176 KM
419 NM
Jedzie bardzo miło, bez kłopotów zamieniłem BJ'ki na igła komplet AL'ek, BIP'y rzędu ~ +/- 5 - 10, przy okazji wjechał nowy komplet oringów do pompek, nowy soft


pompki AL'ki
turbo from ARL
FMIC IVECO TD 2,8L
chłodniczka oleju from ARL
wkład panelowy PIPERCROSS
soft by EVO
Dzięki EVO za całą robotę, chyba na tym skończyła się moja przygoda z podnoszeniem mocy w AJM
 póki co pozostaje tylko śmigać i cieszyć się tym co mam bo to jazdy po mieście jak i na trasie w zupełności mi na razie wystarczy, ciekawe tylko kiedy się znudzi
 póki co pozostaje tylko śmigać i cieszyć się tym co mam bo to jazdy po mieście jak i na trasie w zupełności mi na razie wystarczy, ciekawe tylko kiedy się znudzi  
21.07.2010
PART I by Artur Osiadacz
kontakt tripleiks@o2.pl
Dziś udało się spotkać z METANEM i trójką fotografów we Wrocławskiem centrum handlowym RENOMA, poniżej efekt pracy, jest to paczka nr I by Artur, reszta wkrótce
 w przyszłym tygodniu paczka od drugiego fotografa, III paczka w połowie sierpnia
 w przyszłym tygodniu paczka od drugiego fotografa, III paczka w połowie sierpniaw linku cała sesja Artura jako pokaz slajdów i fotki
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
A poniżej macie slideshow
 na picassa web
 na picassa webhttp://picasaweb.google.pl/artx323f/Pel ... 1268283698" onclick="window.open(this.href);return false;
PART II by Agnieszka Chomicz
 
  
  
  
  
   
  
  
  
 
PART III by Mariusz Kieslicha
http://www.kieslich.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
nawet na jedną fotkę załapała się moja Monia

link do zdjęć na serwerze
http://img534.imageshack.us/gal.php?g=dcs14711.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
zdjęć o wiele mniej, ale też gniotą
 
  
  
  
  
 
no i na sam koniec zdjęcie które mi robią kisiel w głowie
 
 
02.10.2010
W łapy za grosze wpadł gwint H&R, jak widać na zdjęciach do ogarnięcia ale będzie dobrze, biorę się za czyszczenie
 WD40 i coca cola rulez
 WD40 i coca cola rulez   
   
  
 
17.10.2010
zakończenie sezonu w Żmigrodzie, było miło
 
 
29.10.2010
Tymczasem dziś żegnam się z kołami


01.11.2010 no to czas na małą aktualizację
są nowe koła
Ronal "Mercedesy Patelnie"
et 47
przód dystans 20 mm
tył dystans 40 mm

oraz trafiły jeszcze 2 fotki z sierpnia od Agnieszki, lekko spóźnione ale co tam, chyba ostatnie zdjęcia na starym setupie

 
 
17.01.2011
kilka pierdołek dziś ogarnąłem:
-lakierowanie dekli LC9Z i efekt końcowy na majonezach
-mleczko SONAX do skóry aby ją trochę ogarnąć przed grubszymi zabiegami
-ramki Mercedes - Benz nawiązujące do klimatu kół
 
  
  
  
 
20.02.2011
no to czas przetestować GT2256
 w zestawie z ssakiem ARL oraz wydechowym custom baranem
  w zestawie z ssakiem ARL oraz wydechowym custom baranem 



i efekt końcowy 197 HP i 398 NM

1.04.2011
zabrałem za polerkę budy, ogarniałem to ręcznie bez użycia maszynki
 
 niestety aparat którym robiłem fotki nie jest w stanie oddać faktycznego efektu przed i po całej robocie, nie wziąłem ze sobą lepszego tylko małą kieszonkową cyfrówkę
efekt jest naprawdę konkretny, wcześniej na masce i dachu były "swirle", teraz tego kompletnie nie ma, kolor stał się bardziej głęboki, wg mnie robi robotę cały ten zabieg
 jest praco i czasochłonny ale warto,
 jest praco i czasochłonny ale warto, do roboty użyłem:
glinka na sam początek aby zebrać z auta cały syf itp.
http://showcarshine.pl/487-valetpro-yel ... ykant.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pasta polerska, SSR3 tylko przeleciałem bardziej zmatowione elementy, reszta 2,5 2 i 1
http://showcarshine.pl/305-poorboy-s-ss ... fibra.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aplikowane i polerowane za pomocą TRICOLORA
http://showcarshine.pl/394-monster-shin ... shing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
po polerce czas na politurę
http://showcarshine.pl/108-poorboy-s-wo ... fibra.html" onclick="window.open(this.href);return false;
no i na sam koniec wosk, został mi SONAX więc go zużyłem, wkrótce będę się zaopatrywał w DODO JUICE
http://showcarshine.pl/417-dodo-juice-b ... akier.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście do aplikacji politury i wosku pady gąbkowe a później ręczna jazda mikrofibrą.
Tak to mniej więcej wygląda na fotkach





















 
   
 
10.05.2011
SWAP AJM na ASZ, let's go

19.06.2011
SHOT'S by Artur Osiadacz
 
  
  
  
  
  
  
  
  
 
Prasa branżowa
GT Magazyn wrzesień 2011




VW Trends listopad 2011




Zapraszam do oglądania i oceny
 
  
WSZYSTKIE ZDJĘCIA W TYM TEMACIE CHRONIONE SĄ PRAWAMI AUTORSKIMI
Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie zdjęć chronionych przez prawa autorskie, bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.
Takie działania moga podlegać karze (zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami)




 dbaj o niego i modź z głową
 dbaj o niego i modź z głową 








 powodzenia w modach i te fele też super...pozdrawiam
  powodzenia w modach i te fele też super...pozdrawiam