jak zablokować koło pasowe w silniku 1z aby nie odkręciła się śruba główna (centralna) blokowałem na kole zamachowym ale się odkręciła ?
koło pasowe 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Omek
 - Użytkownik

 - Posty: 285
 - Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
 - Lokalizacja: Wronki
 - Auto: VW Golf IV Variant
 - Silnik: ASV
 
koło pasowe 1z
Witam wszystkich !
jak zablokować koło pasowe w silniku 1z aby nie odkręciła się śruba główna (centralna) blokowałem na kole zamachowym ale się odkręciła ?
			
													jak zablokować koło pasowe w silniku 1z aby nie odkręciła się śruba główna (centralna) blokowałem na kole zamachowym ale się odkręciła ?
					Ostatnio zmieniony pt mar 27, 2009 01:24 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Razal
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
 - Lokalizacja: Dolnośląskie
 - Kontakt:
 
Re
Tak jak pisze kolega wyżej... 
Mocy przybywa tylko przy tym szczęściu auto nie chce jechać...
A tak na poważnie to jak już tak daleko poszło to ściągaj koło, zobacz jak wygląda klin na wale i samo koło. Jeśli ma już dosyć to i koło i śruba ! kupuj NOWE i do wymiany...
Pozdrooo
			
									
									Mocy przybywa tylko przy tym szczęściu auto nie chce jechać...
A tak na poważnie to jak już tak daleko poszło to ściągaj koło, zobacz jak wygląda klin na wale i samo koło. Jeśli ma już dosyć to i koło i śruba ! kupuj NOWE i do wymiany...
Pozdrooo
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 50 gości
