Gaśnie przy skręcie w prawo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
Gaśnie przy skręcie w prawo
Cześć!
Mam mały problem:
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że gdy jest mało paliwa w zbiorniku (1-2 czerwone kreski na wskażniku) to przy skręcie w prawo auto chwilowo zaczyna gasnąć, podtrzymując na biegu auto za chwilkę załapuje i jedzie dalej.
Zaznaczę, że gdy jest 1/4 zbiornika, to nie ma takich problemów.
Czy jest to wina, zamałego poziomu paliwa w zbiorniku?
Czy jest możliwe, że paliwo przemieszcza się na dnie zbiornika i pompka paliwowa ma chwilowy niedobór paliwa?
Chcę jeszcze zaznaczyć, że autko jest zagazowane, a na gazie takiego problemu nie ma.
Bardzo proszę wypowiedzcie się na ten temat.
Dzięki.
Pozdro
			
									
									Mam mały problem:
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że gdy jest mało paliwa w zbiorniku (1-2 czerwone kreski na wskażniku) to przy skręcie w prawo auto chwilowo zaczyna gasnąć, podtrzymując na biegu auto za chwilkę załapuje i jedzie dalej.
Zaznaczę, że gdy jest 1/4 zbiornika, to nie ma takich problemów.
Czy jest to wina, zamałego poziomu paliwa w zbiorniku?
Czy jest możliwe, że paliwo przemieszcza się na dnie zbiornika i pompka paliwowa ma chwilowy niedobór paliwa?
Chcę jeszcze zaznaczyć, że autko jest zagazowane, a na gazie takiego problemu nie ma.
Bardzo proszę wypowiedzcie się na ten temat.
Dzięki.
Pozdro
nie   dopuszczaj  do  takiej  sytuacji   aby  był  mały  stan (rezerwa)  benzyny   pompa  paliwa   to  wrazliwy  element układu  zasilania!!!!!!!!!!!!!!!!!    dodam jeszcze wskaznik  może  pokazywać  błędnie  tzn  zawyżać  stan  paliwa  lub  zaniżac  trzba   brać  poprawkę  na  to  i  1/4  baku  to  jest  min  jakie  powinno  być  podczas  uzytkowania  samochodu  z LPG
			
													
					Ostatnio zmieniony sob sty 06, 2007 17:30 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
- Christopherek
 - Forum Killer

 - Posty: 812
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Auto: Audi a4 b6 cabrio
 - Silnik: Bfb
 - Kontakt:
 
to nie skręcaj w prawo tylko zawsze w lewo 
 sorki za żarcik.a poważnie to nalej paliwa i zobaczysz
			
									
									Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
						Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Jest to mozliwe. Jak miałem malo paliwa w MK2 i jechałem pod góre to potrafił mi zaczać szarpać. u CIbei jest tak samo tylko ze przy skrecie w prawo paliwo sie przemieszcza i pompka pobiera powitrze zamaist paliwa. bardzo niebezpieczna sytuacja poniewaz mzoe dojsc do uszkodzenia pomy w wyniku braku smarowania/chłodzenia. Przy LPG nalezy miec w baku wiecej paliwa niz rezewra zeby nie narazić sie na wydatki.
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
						- Chicken20091986
 - Nowicjusz

 - Posty: 9
 - Rejestracja: wt sty 02, 2007 19:20
 - Lokalizacja: Dobra Nowogardzka
 - Kontakt:
 
Gaśnie przy sktecaniu w prawo
dlugo Ci tak sie dzieje?? u kolesia w III 1.8 po ok. miesiacu jak mu zaczoł gasnąć przy skrecaniu padł moduł cewka nie wiem czy to ma jekieś znaczenie co do twojego przypadku moduł z cewką 180zł i wymiana ok 50 zł pozdrawiam  
			
									
									Chicken
						ale powiem ci że na forum jakis czas temu równiez ktoś pisał o takim przypadkudlugo Ci tak sie dzieje?? u kolesia w III 1.8 po ok. miesiacu jak mu zaczoł gasnąć przy skrecaniu padł moduł cewka nie wiem czy to ma jekieś znaczenie
tak czy inaczej nie nalezy dopuszczać do krytycznego stanu paliwa w zbiorniku jak to czyni kolega
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
jeśli jest źle zamontowana, jeśli już była zmieniana, to ktoś np kosz na nią połamał albo coś w tym styluprezesso25 pisze:Czy jest możliwe, że paliwo przemieszcza się na dnie zbiornika i pompka paliwowa ma chwilowy niedobór paliwa?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Dołączam się do tematu ponieważ mam ten sam problem, przy skręcie w prawo gaśnie (nie zawsze). Czy niski poziom benzyny w baku może mieć na to wpływa skoro jeżdżę na gazie?Zauważyłem też, że czasami właśnie przy skręcie robi się tak jakby jakieś zwarcie (na chwilę gaśnie wszystko, ułamek sekundy), co może być przyczyną tego zjawiska?
			
									
									- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
Ooo! Widzę, ze odświeżono mój temat 
Jeden koleś mówił mi, że pierwsze roczniki MK3 miały starego typu zbiorniki paliwa, czyli takie, które nie miały zagłębienia na smoka pompki, czyli jak paliwo się przemieszcza to pompka łapie powietrze i wtedy jest "buuu..." potem znowu łapie. Lepiej mieć powyżej 1/4 paliwa w zbiorniku.
			
									
									Jeden koleś mówił mi, że pierwsze roczniki MK3 miały starego typu zbiorniki paliwa, czyli takie, które nie miały zagłębienia na smoka pompki, czyli jak paliwo się przemieszcza to pompka łapie powietrze i wtedy jest "buuu..." potem znowu łapie. Lepiej mieć powyżej 1/4 paliwa w zbiorniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości




