Zaczelo sie od zwylkego jednopunkta-ale to nie istotny etep.
Potem to co mialo byc -chwile to trwalo.
Poczatki jak poczatki-różne.Nie mam zdjec z pierwszych wersji jak wygladal-zaczelo sie po 1 swapie.
Seria PF=107km
wersja FIRE and ICE-kolor fiolet perła LC4V
elektryczne szyby
centralny
wspomaganie
regulowany fotel kierowcy
elektryczne ustawianie swiatel
z przebiegiem okolo 220000 km
stan jak na 91 rok bdb-jak to mówią igła
jakies wloskie alu 15' i opony Toyo 195/50 tak na rok.


To pokrotce.Zaczelo brakowac mocy to trzeba sie bylo rozgladnac za czyms mocniejszym-padlo na KR innej mozliwosci nie bylo.Byl nawet maly pozar rozdzielacza





Silnik stal cos okolo2 lat ale zapalił za pierwszym razem.<Mam szczescie do silnikow
Na pierwszy etap poszła komora silnika i bagażnik



Następnie zmatowienie całej budy

i baranek na wszystkie ranty

i jazda z podkładem 2 warstwy

Najlepsze na koniec 4 warstwy bazy LC4V fiolet perła


Potem doszła1 warstwa bezbarwnego z brokatem Holografic Gold i na to jeszcze 4 warstwy bezbarwnego.

Licząc podkład,bazę i bezbarwny--------11 warstw.


Najlepiej było z bezbarwnym --tylko 7-8liter sie zużyło.
W międzyczasie przychodziły różne klamoty i oczywiscie zmiana jednostki napedowej-odwieczny brak mocy.Troche to trwało ale trafiła się niepowtarzalna okazja -silnik+ skrzynia-jeden dzien i zostałem ich włascicielem.Jaki silnik-to w swoim czasie w kazdym razie i tak został rozebrany na czesci pierwsze i generalka by doprowadzic do serii.
   ---- zestaw na zime stal  z g60 dzięki Andrzej32      Matador Nordica-195/50/15 mniejsze sie nie zmieszcza

  ----kubeł Bimarco który i tak  poszedł do obszycia
  ----piasty tył
  ----piasty przód
   ----łożyskado tego nowe przeguby zewnetrzne

   ---tarcza sprzegla
  ----dociskzestaw letni-----


7/5"et28



--------------  rozpórka w polerce
     wahacze z poliuretanem Powerflex'a przódi tył


 auto pomalutku zaczyna sie skladac  nowe galki drazki
  wyglada to tak
 jarzma i zaciski z vr6 przed malowaniami po

  doszły lampy czarno-czerwoneprzód Clear dymiony

 halogeny Clear dymione    doszly tez kierunki Clear dymione z postojowka i boczne Clear diodowe
  tylne tarcze
 klocki












 ciezko bylo z pedałami chyba ze 4 rozne sie spróbowało ale jest--- doszedł wysprzeglik
 udało się
---duza pompa z ABS'em przed zamontowaniem 

 zaczynaja sie kabelki to co najlepsze 



 
 licznik z mk3 vr6 moge sie przyznac ze deska tez mk3 
--przygotowujemy sie do wsadzenia silnika