Układ chłodzenia silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Układ chłodzenia silnika
Witam , więc kolejny dzisiejszy problem :/
Silnik po wymianie uszczelki pod głowicą , głowica była ok tylko planowanko było
I tak , silnik łapie temp około 90 stopni , włącza sie wentylator i wywala wode zbiorniczkiem wyrównawczym
Czy to termostat czy coś innego ??
			
									
									Silnik po wymianie uszczelki pod głowicą , głowica była ok tylko planowanko było
I tak , silnik łapie temp około 90 stopni , włącza sie wentylator i wywala wode zbiorniczkiem wyrównawczym
Czy to termostat czy coś innego ??
zacznijmy od tego... ile płynu zalałeś- jeśli za dużo wywali nadmiar.ŁukaszGT pisze:wywala wode zbiorniczkiem wyrównawczym
a rośnie na desce powyżej 90'C???jeśli tak to termostat się nie otwiera.Tak a propo... też miałem ten sam problem w MK2 1.6TD (silnik 1V) tyle, że były wypalone vorkomory , jedno z gniazd pękło i auto mi się przegrzało-płyn wysadziło i kaplica.ŁukaszGT pisze:Czy to termostat czy coś innego ??
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
						- 
				albert1973
- Użytkownik 
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
- 
				albert1973
- Użytkownik 
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
zgadza sie jest otwor -ale nie powinno wywalac plynu przy 90 stopniach ,w korku jest termostat i on sie otwiera jak jaest juz bardzo goraco .wiec sugerowalem sprawdzenie uszczelki a jak ona jest spoko to pozostaje tylko wymiana korkaŁukaszGT pisze:nie zrozumieliśmy sie chyba ,
w zbiorniczku z boku jest taki specjalny otwór przez który wywala płyn ( czyli w momencie przegrzania albo czegoś innego ) i nim właśnie wywala , a nie korkiem ;/
- 
				albert1973
- Użytkownik 
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
skoro przy 90 stopniach sie wlacza wiatrak to jest ok ,musi sie wlaczac i w tym momencie termostat powinien sie otworzyc aby plyn mogl isc na tzw duzy obieg -ale jesli sie nie otwiera to plyn rozgrzany powroci do wyrownawczego i moze wyplywac tym otworkiem .wiec rano po odpaleniu sprawdz weze gorny powinien byc goracy a dolny powinien byc tak samo po wlaczeniu sie wiatraka i otwarciu termostatu
			
									
									wykreć obecny termostat zagotuj wodę i wrzuć go do niej, obserwuj czy sie bedzie otwierał a potem wyjmij i patrz czy sie zamknie  jak sie otworzy i zamknie to raczej wporzadku. mozesz temp wody sprawdzic jakims termometrem a termostat powinien sie otweirac o ile dobrze pamietam przy 87 stopniach. Pozatym  kupno nowego to nie duzy wydatek
 jak sie otworzy i zamknie to raczej wporzadku. mozesz temp wody sprawdzic jakims termometrem a termostat powinien sie otweirac o ile dobrze pamietam przy 87 stopniach. Pozatym  kupno nowego to nie duzy wydatek  no ale jakby byl dobry to zawsze sie zaoszczedzi na benzynke np
 no ale jakby byl dobry to zawsze sie zaoszczedzi na benzynke np 
			
									
									 jak sie otworzy i zamknie to raczej wporzadku. mozesz temp wody sprawdzic jakims termometrem a termostat powinien sie otweirac o ile dobrze pamietam przy 87 stopniach. Pozatym  kupno nowego to nie duzy wydatek
 jak sie otworzy i zamknie to raczej wporzadku. mozesz temp wody sprawdzic jakims termometrem a termostat powinien sie otweirac o ile dobrze pamietam przy 87 stopniach. Pozatym  kupno nowego to nie duzy wydatek  no ale jakby byl dobry to zawsze sie zaoszczedzi na benzynke np
 no ale jakby byl dobry to zawsze sie zaoszczedzi na benzynke np 
- 
				albert1973
- Użytkownik 
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
pytanie do vwmaniaków z warszawy , czy gdzie kupie sam oring / uszczelke do korka zbiorniczka wyrównawczego ??? bo to chyba jednak to bo ten oring niedość że luźny to jeszcze sie podwiną i najwidoczniej puszczał cały czas płyn . 
[ Dodano: 26 Sty 2009 14:56 ]
Dobra panowie m wymiana oringu w korku pomogła koszt 1 zł polskich , układ odpowietrzony , wszystko ok , niedługo sie wezme za zawieszenie
POzdrawiam
			
									
									[ Dodano: 26 Sty 2009 14:56 ]
Dobra panowie m wymiana oringu w korku pomogła koszt 1 zł polskich , układ odpowietrzony , wszystko ok , niedługo sie wezme za zawieszenie
POzdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości





