Brak iskry powinien wykazać jako missfire, ale to powoduje zapalenie kontrolki silnika, ewentualnie jakies duze wypadki wykrywane przez czujnik spalania stukowego.
Piszę o MK4..... bo to auto autora postu
			
													Przerywanie przy 1900 obr/min
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 960
 - Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
 - Lokalizacja: Kraków
 - Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
 - Silnik: CAXA
 - Kontakt:
 
					Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 20:28 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
						- kamien11985
 - Użytkownik

 - Posty: 271
 - Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
 - Lokalizacja: Prudnik
 - Kontakt:
 
w silnikach typu 1,6 czy 2,0 właściwie nie ma kompa tylko jakis antyczny sterownik który takich rzeczy nie pokazuje, jaka kontrolka? w aucie z 90 roku? nie ma przeciez "check engine"
mówie o mim przypadku kolega tworzacy temat ma golfa IV
  
			
													mówie o mim przypadku kolega tworzacy temat ma golfa IV
					Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 13:39 przez kamien11985, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									www.opolskiVAG.pl
						Ja rozwiązałem swój problem, i opisałem go tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2375619#2375619
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
Aktualnie podpisu brak
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości
