wiedza co i jak a dla tych którzy nie widzieli poniższe foty i opis.
Marka: VW POLO 6N2 2000r.
Silnik: 1.4 16V jak na razie 75KM
Kolor, oryginalny od czasu zakupu w salonie. Niebieski z palety VW. Co do reszty to będę opisywal po kolei i postaram się pokazac zmiany na fotach.
Na początku auto stało na kołach takich jak na zdjeciu:
 
  
 
Felgi 7x15 z oponami Yokohama 175/55/15. w silniku tzlko wkladka filtru powietrza Kingdragon, zawiesznie Supersport -40/-30 przod/tył.
Wygładzone zderzaki, usuniete listwy z przodu i z tylu, usuniete kierunkowskazy z przednich blotnikow, wygladzona tylna klapa, naklejka na przedniej
szybie (bleee jak sie pozniej okazalo
 ) przyciemnione tylne lampy oraz wymieniony grill przedni na zamiennik bez emblematu. W owym czasie to byl szal mody tuningowej hehee.
) przyciemnione tylne lampy oraz wymieniony grill przedni na zamiennik bez emblematu. W owym czasie to byl szal mody tuningowej hehee.Po dluzszym czasie przyszla decyzja o wymianie kół...

Felgi to jakies Japońce (nie krzyczcie) w rozmiarze 6,5x16" do tego najpierw byly kupione opony Yokohama 175/50/16
ktorych dluugo szukalem w rozsadnej cenie, pozniej jednak zalapalem bakcyla na "stretch" czyli kola z ladnie naciagnieta oponka
na felge i zmienilem koncepcje z baloniastcyh oponek Yokohama na znane w swiatku "naciągaczy" Nankangi w rozmiarze 165/40/16
tutaj jeszcze Yokohamy...
 
 
a tutaj juz Nankang


 
  
  
  
  
  
  
 
Pojezdzilem i stwierdzilem ze na takim setupie da sie jezdzic, zakupilem gwint i w koncu moglem normalnie
posadzic autko
 co prawda to kilku dniach postanowilem jednak leciutko podciagnac bude ku niebu bo byly male problemy (pozniej "gladko" rozwiazane)
  co prawda to kilku dniach postanowilem jednak leciutko podciagnac bude ku niebu bo byly male problemy (pozniej "gladko" rozwiazane)z ukladem wydechowym


dokładka do zderzaka od wersji GTI zakupiona



kilka fot po zalozeniu na auto
 
 



teraz pora na lampy przednie...

po założeniu







_________________________________________________________________________
w koncu doszly dystanse na ktore czekalem i mozna bylo sie wziac do roboty..

a co do felg to zdradzam tajemnice "czarnuchów"..
 nastepnym razem postaram sie pokazac zalozone na auto...
  nastepnym razem postaram sie pokazac zalozone na auto...tak jak powiedzialem wczesniej...swieżo po zalożeniu i umyciu, jeszcze ustawiony gwint na medium
 
 
jeszcze kilka fot:




i jeszcze kilka
 
 













___________________________________________________________________________
pora na zmiany, zamiast moich 16-calowcyh czarnuchów pokusilem sie o mniejsze ale szersze 8-calowe Dezenty, dokładniej 8x14 oraz oponki 195/45 14
 szału nie ma ale mi sie podoba to najważniejsze...
 szału nie ma ale mi sie podoba to najważniejsze...




taki bonusik, pobawilem sie i załozylem szerszy dystans po 2cm na strone i dopiero Pcheła sie szeroka w barach zrobila, na drugiej focie dodatkowo przy obiążeniu 100kg i prawie max glebie
 
 


takie tam malowanki


poza tym ze zmian czysto kosmetycznych, tyl nabral nieco ladniejszego wygladu, zmienilem moje poszpreyowane lampiszony na standardowe zwyklasy i rzeczywisice jest o niebo lepiej (kkkubek miał racje
 ) oraz doszła wlepka o słusznej treści
  ) oraz doszła wlepka o słusznej treści 


moja praca została doceniona

[url=http://images44.fotosik.pl/229/e95338dcc4568767m.jpg]Obrazek[/URL]
___________________________________________________________________________
Jak niektorzy wiedza autko od poczatku zimy a moze nawet wczesniej stoi w garazu ze wzgledu na problemy z airridem i firma z Poznania ktora go wykonała,
żeby nie było ze siedze bezczynnie to mala aktualizacja:
przednie amory schna w domku po uszczelnieniu


w miedzyczasie w aucie zagoscil staary dobry gwint (z przodu) jednak narazie ze wzgledu na brak przegladu, mrozy i brak mozliwosci wyregulowania gwintu
(polamalem lewarek podczas prac przy aucie) auto porsuza sie tylko w poblizu garazu i wlasnego podworka




w piwnicy leżakują i "naciągaja sie" czekajac na wiosne nowe oponki (narazie 1szt dla sprawdzenia jak to bedzie wygladalo i jedzilo) wiem wiem w oponie powinny byc kasety video a nie
jakies listewki, ale niestety nie mam juz kaset video a pudelka po CD sie lamia
 
   
 



.............
z nowosci, zakupiłem lewe lusterko od wersji angielskiej zeby oba byly symetryczne




po malowaniu, jeszcze tylko spolerowac delikatnie:



kupiłem na przymiarkę oponke Nankang 165/55 14 wrzucałem juz wczesniej foty samej opony i opony na feldze teraz wrzucam jak taki zestaw wyglada na aucie:




Niby fajnie to wygląda i ladny naciąg sie zrobil ale koło jest o prawie 1cm wyższe od 195/45 14 więc Nankanga sprzedaje a zakupiłem narazie na przód 195/40
 koło bedzie o 2cm niższe od tego na 195/45
 koło bedzie o 2cm niższe od tego na 195/45 a co do airride to w skrócie w połowie wrzesnia odebrałem auto z zamontowanym airride z wiadomej firmy przejechałem nim po Polsce około 1000km i złamały mi sie oba amortyzatory tzn dokładniej trzpienie w amortyzatorach, 23.10.2009 auto zostało w garażu z tymi nieszczesnymi amortyzaotrami,
zanim sie dogadałem z ekipa zeby przyjechali obadac sprawe bo w koncu auto tzn air jest na gwarancji to minelo sporo czasu, przed samymi Świetami Bożego Narodzenia doszły nowe amory z poduchami zaraz po Świetach zamontowałem je w aucie i okazało sie,
ze gdzies ucieka powietrze i to w szybkim tempie. Znowu telefoniczna konsultacja z ekipą i po poradach ktore niestety nie okazały sie sprawdzone sam doczedłem gdzie jest nieszczelność i dzieki pomocy kolegi pczernieja ktory naprawił mi ta usterke
mogłem założyć aira i pojezdzic autem troszke, chociaz zima niestety nie pozwolila na wyjazd z własnego podwórka
 na dzien dzisiejszy z zawieszenia dobiegają dziwne odgłosy i czekam na konsultacje z sąsiadami mechanikami ktorzy stwierdzą co moze byc z tym nie tak
 na dzien dzisiejszy z zawieszenia dobiegają dziwne odgłosy i czekam na konsultacje z sąsiadami mechanikami ktorzy stwierdzą co moze byc z tym nie tak  
 Na koniec dodam, że zaraz po odebraniu auta pytalem o przedni zawias czy nie da rady niżej zrobić, ekipa z PO odpowiedziala ze da rady, ze zrobią jakieś silentblocki czy jak to się tam zwie fachowo, jakies specjalne plaskie z innym łożyskiem i tak
robią te części do dnia dzisiejszego ;/ to wszystko co moge na ten temat napisać, mało tego dostałem kilka dni temu wiadomość od użytkownika gr0szek20vt który też ustarża sie na swojego airride`a robionego przez ekipe z PO. a tutaj ostatnie foto zrobione
kilka dni temu na "trzeszczącym airride"

i zapomniałbym dodać jak już robić wersje PL-GB to nie obejdzie sie bez tylnej lampy od anglika, prawa orginalna lewa blizniacza z GB (z jasnym paskiem od swiatła wstecznego)
 
 jak mi sie znudzi to dokupie calą czerwona orginalna angielska prawą i bede zakladal dwie czerwone:












 
 



 
 





