Jakie tuleje gumowo - metalowe i lozyska?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
- Lokalizacja: w-wa
- Kontakt:
Jakie tuleje gumowo - metalowe i lozyska?
witam mozecie mi polecic jakie mam kupic tuleje gumowo metalowe do mojego mk3...?
oraz jakie lozyska na tylne kola....
moj silinik to 1.8 90ps z tylu sa bebny...
oraz jakie lozyska na tylne kola....
moj silinik to 1.8 90ps z tylu sa bebny...
Ostatnio zmieniony pn wrz 29, 2008 22:06 przez GrzesiekMk3, łącznie zmieniany 2 razy.
A4 1.8T 180ps
owszem jeżeli jest na nich nadmierny luzgrzesiek MK3 pisze:czy lozyska tez moga miec na to wplyw?
zawsze można ten luz zminimalizować dokręcając nakrętkę
opis jak to zrobić jest na forum w dziale "fag" wymiana łożyska tył
ps
zużyte tuleje tylnej belki również mogą powodować takie objawy
z tym ze towrzyszą jeszcze temu stuki zwłaszcza pod obciązeniem tyłu samochodu i jezdzie po nierównościach
Ostatnio zmieniony pn wrz 29, 2008 09:34 przez dziejo, łącznie zmieniany 3 razy.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Witam Kolege.
Efektem bujania tyłu mogą być łożyska to sprawdza się jako pierwsze. A tuleje jak są wybite to również sprawiaja spore kłopoty w jeździe.
Ja ostatnio wymieniłem u siebie w MK3 łożyska i tuleje ( firmy febi ) ogólnie są dobrej jakości, ale kosztują troszke więcej. Wiadomo cena = jakość
Po wymianie auto dalej bujało. Nie tak bardzo ale jeszcze nie było stabilne. Po głębszych oględzinach auta okazały sie do wymiany tylne amorki. Tu zastosowałem firme (Sachs)
i auto stało się stabilne.
Sprawdź najpierw łożyska może wystarczy dokręcić i wymiana będzie zbędna.
Efektem bujania tyłu mogą być łożyska to sprawdza się jako pierwsze. A tuleje jak są wybite to również sprawiaja spore kłopoty w jeździe.
Ja ostatnio wymieniłem u siebie w MK3 łożyska i tuleje ( firmy febi ) ogólnie są dobrej jakości, ale kosztują troszke więcej. Wiadomo cena = jakość

Po wymianie auto dalej bujało. Nie tak bardzo ale jeszcze nie było stabilne. Po głębszych oględzinach auta okazały sie do wymiany tylne amorki. Tu zastosowałem firme (Sachs)
i auto stało się stabilne.
Sprawdź najpierw łożyska może wystarczy dokręcić i wymiana będzie zbędna.
- ŁukaszMan
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
- Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
- Kontakt:
Ja u siebie dokręcałem jak tylko poczułem luzy. Moment dokrecenia był niewielki, bo jakieś pół obrotu kluczem. Fakt jest taki,że luzy się zlikwidowały jednak tylko na jakieś 2 tyś km. Później pare wałków na łożysku sie posypało
nowe łożyska nie są drogie a wymiana jest banalna
jak bedziesz wymieniał to zachowaj oprawki starych, żeby mieć czym nabić nowe
Z tulejami metalowo-gumowymi nie jest tak łatwo bo są w kształcie litery "S" i nabicie ich bez prasy wymaga wiele cierpliwości i pomysłowości
mi się to udało 
Jak zlokalizujesz problem Twojego VW to daj znać co to było.
Pozdro





Jak zlokalizujesz problem Twojego VW to daj znać co to było.
Pozdro
[quote="ŁukaszMan"] Fakt jest taki,że luzy się zlikwidowały jednak tylko na jakieś 2 tyś km. Później pare wałków na łożysku sie posypało
mialem taki przypadek w innym aucie a to dlatego ze dokreciles lozysko czytalem kiedy ze tych lozysk sie nie dokreca a jak sie dokreci to strasznie szybko poleca
mialem taki przypadek w innym aucie a to dlatego ze dokreciles lozysko czytalem kiedy ze tych lozysk sie nie dokreca a jak sie dokreci to strasznie szybko poleca
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości