 :green_fuck:
 :green_fuck:[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
dobra, to teraz dalsza cześć historiiKenaj pisze:coś mi sie wydaje, że jak poskładają silniczke i będzie wszystko ok, to pęknie więcej niż 170peesów

została zakupiona korba ale że lubie zeby wszystko było cacy zdecydowaliśmy, ze pójdą nowe panewki korbowodowe i pierścienie
myslę sobie, robie dla siebie - bedzie profi, te 200 PLN mnie nie zabije

no i po wyciągnięciu tłoków pokazał się kolejny ZONK
 
 no to chyba wiadomo skąd były te ubytki płynu chłodniczego, które miałem juz od samego początku

i znowu wyszło, że gdybym olał to bym jeździł jeszcze następne 100 tys km.... a tak musiałem zakupić takie coś:

blok o przebiegu 130 tys. km z tego samego golfa (w którym spaliła sie instalacja) z którego kupowałem skrzynie biegów...
miałem drobną zagwózdke czy czasem panewki główne w 1Z nie są mniejsze ale wg intercarsu są te same panewki główne do TD, SDI i TDI 90 i 110km...
może AFN ma korbowodowe większe ale te mam nówki bo i wał mój idzie z tłokami do tego bloku

niechcący zacząłem remontowac, a wyjdzie że kapitalke silnikowi zafudnowałem
CIĘŻKIE JEST ŻYCIE TUNINGOWCA !!!

niech sie jeszcze okaże, że pompa oleju w AFN jest jakaś niepasująca do bloku 1Z to sie załamie...
po drodze jeszcze pewnie jakies zakupy czyli panewki główne 140 PLN + masa jakichś uszczelek i pierdółek....
ech, kiedy mój golfik znowu zacznie klekotac ?
piorun, jelonek, zgięta korba, peknieta tuleja.... mase przygód miałem juz... mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek

					Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 16:19 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									ja go kur.... szlifierką od razu odelżeKenaj pisze:zrób wyrównoważenie wału korbowego, kolejne darmowe konie przybędą
przeciwwagi na ostro zrobie

Kenaj, ja juz kurde chce sie obudzić z tego snu.... ja chce jakiekolwiek konie w tym momencie...
bo co dzownie do Hempa to dowiaduje sie lepsze newsy na temat mojego klekota

chyba przestane od niego odbierać

- Matijas
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hehehhe nie no bez kitu niezle przygody masz z tym samochodem, ale jednoczesnie mnie zaniepokoiles bo mi co jakis czasu nie duzo ale ubywa plynu chlodzacego tyle ze tylko w lato i w duze upaly  
  
			
									
									 
  
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
łee normalne jak rozbierasz silnik z prawie 300kkm nalotu. nie placz tylko plac i potem sie ciesz jak bedzie zapier... bloki afn i 1z sa takie same, pompa oleju afn moze byc inna, ale tu pewnosci nie mam. ciekawe czy korby z pd podejda. juz bys nie musial sie martwic, ze pogniesz.
kolejny dowod na trwalosc silnikow vw - zgieta korba, pekniety blok, a 160 kucy jezdzilo xx kkm.
			
									
									kolejny dowod na trwalosc silnikow vw - zgieta korba, pekniety blok, a 160 kucy jezdzilo xx kkm.

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						spróbujemy to zdiagnozować chociażby organoleptycznie... zobaczymy
Cowboy mała uwaga - jak korba była zgięta to trzeba pomierzyć wał czy się nie poskręcał od przeciążeń - bo możesz mieć cykle pracy np co 182 - 178 -180 stopni...
jaro4444, dzięki za pomoc wczoraj
sprawdzałem w IC (w domu w Etce juz mi sie nie chciało) ale panewki główne wału sa takie same w 1.9 SDI, TD i TDI (AFN, AHU, 1Z)trzebaby sprawdzic czy aaz i 1y 1.9td i d nie sa przypadkiem takie same
no wiem każdy ma jakies akcjeRapix pisze:cowboy nie będę Ci opowiadał przejść z moim TDI, ale historia mojego jest równie ciekawa jak nie ciekawsza

ja tam o tym pisze na forum, bo dłubanie tego swojego TDI traktuje jako zabawę
 no i nie ma sie co wstydzić czasem takich akcji..
 no i nie ma sie co wstydzić czasem takich akcji.. jak kupiłem we wrzesniu 2005... w czerwcu 2005 miał wpis w bazie VW z przelotem 225 tys - czyli zakładam że miał 230 tyssouler pisze:rozbierasz silnik z prawie 300kkm nalotu. nie placz tylko plac i potem sie ciesz jak bedzie zapier... bloki afn i 1z sa takie same, pompa oleju afn moze byc inna, ale tu pewnosci nie mam. ciekawe czy korby z pd podejda. juz bys nie musial sie martwic, ze pogniesz.
ja w pierwszym roku mało jeździłem zrobiłem jakieś 17 tys, w drugim roku jakieś 23 tys, a w ostatnim roku 30 tys km - czyli wychodzi równo 300

mój kolega w 1.6D juz 2 lata jeździ z wydmuchaną uszczelkąsouler pisze: kolejny dowod na trwalosc silnikow vw - zgieta korba, pekniety blok, a 160 kucy jezdzilo xx kkm.
 jakby trafiło na kogoś innego to dorżnąłby to auto do 400 tys km
 jakby trafiło na kogoś innego to dorżnąłby to auto do 400 tys kmpocieszam sie że po wymianie tego wszystkiego bede miał auto z przebiegiem 130 tys km
 wiec dożywocie będzie długie miał u mnie...
 wiec dożywocie będzie długie miał u mnie... aha jeszcze pytanie do mądrych głów:
czy warto załozyć nowe panewki główne na wale ?
nie zamierzam szlifowac wału ale chyba warto nówki panweki dać, bo stare są pewnie lekko zużyte...
na korbowody będą założone róznież nówexy, oraz nowe pierścienie - tłoki zostały wypolerowne z nagaru...
					Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 09:09 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Matijas
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jako ze silniczek bedzie praktycznie nowka moze wartoby sie o grubsze mody pokusic:> bo turbo powinno do tych 180-190km chyba zdzierzyc  trza by bylo tylko map sensor zmienic zeby mozna bylo wiecej dmuchnac
  trza by bylo tylko map sensor zmienic zeby mozna bylo wiecej dmuchnac  
   no i moze 230-tki
  no i moze 230-tki  
   
 
[ Dodano: 21 Sie 2008 10:43 ]
no i 11mm ofc
			
									
									 trza by bylo tylko map sensor zmienic zeby mozna bylo wiecej dmuchnac
  trza by bylo tylko map sensor zmienic zeby mozna bylo wiecej dmuchnac  
   no i moze 230-tki
  no i moze 230-tki  
   
 [ Dodano: 21 Sie 2008 10:43 ]
no i 11mm ofc

[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości













