link do sklepu Mapeta: http://mapet-tuning.com/sklep/
 
 [ Dodano: 25 Lip 2008 16:03 ]
Gała, link bezpośredni do zawieszeń http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf- ... 7_366.html
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

 
  
  przód był wyżej jak tył po zmianie amorów na sportowe sytuacja sie poprawiła i golf siedział równo...pozatym na samych springach auto podskakuje jak piłka mało to ma wspólnego ze sportowym zawiasem....po włożeniu sportowych amorków gazowych zrobilo się sztywniej ale auto zaczeło wybierac nierówności tak jak należy i miałem nad nim pełną kontrole
 przód był wyżej jak tył po zmianie amorów na sportowe sytuacja sie poprawiła i golf siedział równo...pozatym na samych springach auto podskakuje jak piłka mało to ma wspólnego ze sportowym zawiasem....po włożeniu sportowych amorków gazowych zrobilo się sztywniej ale auto zaczeło wybierac nierówności tak jak należy i miałem nad nim pełną kontrole  ogólnie niepolecam samych springów ale to tylko moje zdanie!albo cały kit sportowy albo seria zawias inaczej sie nieda żeby to sie kupy 3mało!pozdro
 ogólnie niepolecam samych springów ale to tylko moje zdanie!albo cały kit sportowy albo seria zawias inaczej sie nieda żeby to sie kupy 3mało!pozdro


 . Do czego piję? jaki z tego morał? Ktoś lubi czepiać neony i robić festy, drugi błyszczy chromami, trzeci XXX KW pod maską, czwarty jeździ nisko. Sposób na życie to za mocno powiedziane, ale coś w tym jest. To coś co mówi mi że w przyszłym sezonie tych centymetrów do gleby będzie jeszcze mniej:lol: i żeby nie było tym samochodem jeżdżę codziennie do pracy a moje miasto do płaskich nie należy. Ktoś pytał co to daje? bezpieczeństwo? lans? bezpieczeństwo jak najbardziej, lans? gdyby nie odrobina lansu w każdym z nas to wszyscy byśmy jeździli 20 letnimi chrupkami, Panowie nie czarujmy sami siebie
 . Do czego piję? jaki z tego morał? Ktoś lubi czepiać neony i robić festy, drugi błyszczy chromami, trzeci XXX KW pod maską, czwarty jeździ nisko. Sposób na życie to za mocno powiedziane, ale coś w tym jest. To coś co mówi mi że w przyszłym sezonie tych centymetrów do gleby będzie jeszcze mniej:lol: i żeby nie było tym samochodem jeżdżę codziennie do pracy a moje miasto do płaskich nie należy. Ktoś pytał co to daje? bezpieczeństwo? lans? bezpieczeństwo jak najbardziej, lans? gdyby nie odrobina lansu w każdym z nas to wszyscy byśmy jeździli 20 letnimi chrupkami, Panowie nie czarujmy sami siebie  każdy z nas wie ile satysfakcji daje strzelony karp przechodnia na widok niemal dwudziestoletniego golfa a nie beemki z salonu. I to by było na tyle mojego wywodu. Pozdro
 każdy z nas wie ile satysfakcji daje strzelony karp przechodnia na widok niemal dwudziestoletniego golfa a nie beemki z salonu. I to by było na tyle mojego wywodu. Pozdro
sprzedalem kilka takich klienci zadowoleniŻelu pisze:Co myślicie o sprężynach 'MTS Technik', amortyzatory seryjne.
Chodzi o te 20\15. Nie za mało będzie ?.. Felgi 16'stki.

moze masz talezyki i poduszki nieodpwiednie rocnzikowo do zawsizenia! bo sa 2 typyŻelu pisze:W oryginale jest inny talerzyk sprężyny i niższa śruba i to powoduje że inaczej sie opiera łożysko i nie robi takich akcji.


no raczej nie, bo talerzyk musi być z gwintu bo inaczej nie ma centrowania,MAPET pisze:moze masz talezyki i poduszki nieodpwiednie rocnzikowo do zawsizenia! bo sa 2 typy


teraz to mnie zaskoczyłeś,MAPET pisze:chodzi mi o to wlasnie ze talezyk jest do tej poduszki i lozyska.. niektore gwinty jak moj HR wlasnie maja 2 rodzaje talezykow tez i masz pewnosc ze te twoje talezyki sa do rocnizkwo wczesniejszych?




wynika z tego ze nie obraca sie na lozysku to wsyztsko dobrze czyli proponowal bym wymaien poduszek z lozyskamijasiek21 pisze:po pierwsze górny talerzyk przy kręceniu nie kręci się i kolumna stuka i skrzypi.
aha łożysko bezpośrednio na talerzyku gwintu rysuje go, więc tak to być nie może


 
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości