[MK3 TDI] Przekaznik swiec zarowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
przekaznik 103 jest od swiec zarowych? a nie od pompy? u mnie sa takie opbjawy, ze auto jadzie zgasnie wylacze zaplon i wlacze i dalej chodzi i zapala sie lekko kontrolka swiec, a gdy jest zimny to nie chce palic musze mu gazu dac bo odpali i zgasnie, jak wyjalem przekaznik 103 i odkrecilem przewody idace do wtryskow to ropa nieleciala, a jak w pompie elektrozawor to ropa mielila sie w srodku, mi to wygladala, ze 103 to od pompy. co moze byc nie tak??
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Filtr paliwa do wymiany. Plastik przelewowy (ten bialy przy filtrze paliwa) do wymiany, przewody paliwowe przy wtryskach poszarpaly sie i do wymiany. Dwie swiece byly padniete - komplet do wymiany, wywalilo mi uszczelke pod pokrywa - do wymiany. To wszystko bylo przyczyna zle przeprowadzonej wymiany oleju.Gitner pisze:ja bym sciągnął dla świetego spokoju, choć turbinka chetnie to łyknie jak się go mocniej pokatuje.
Hmmm. Rozumię że filtr paliwa plastik przelewowy, przewody i świece to nie skutki wymiany oleju ?? Bo jak to uszkodzić wymieniając oleum ?? HMmmm chociaż w dobie 99% mechaników partaczy kto wie ??
[ Dodano: Pią Paź 07, 2005 11:13 pm ]
Zrobilem tez drugi test amorkow i wyszlo przod 76 77 tyl 77 77. Mam gazowe wstawione jeszcze za niemca. Zrobilem juz na nich 40kkm..[/quote]
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[/quote]Razal pisze:To wszystko bylo przyczyna zle przeprowadzonej wymiany oleju.
Hmmm. Rozumię że filtr paliwa plastik przelewowy, przewody i świece to nie skutki wymiany oleju ?? Bo jak to uszkodzić wymieniając oleum ?? HMmmm chociaż w dobie 99% mechaników partaczy kto wie ??
Nie doczytales.. na poczatku wyjasnilem ze wymiany oleju i filtrow!!! W tym i paliwa...
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości