[MK3 TDI] Przekaznik swiec zarowych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » sob paź 08, 2005 08:32

przekaznik 103 jest od swiec zarowych? a nie od pompy? u mnie sa takie opbjawy, ze auto jadzie zgasnie wylacze zaplon i wlacze i dalej chodzi i zapala sie lekko kontrolka swiec, a gdy jest zimny to nie chce palic musze mu gazu dac bo odpali i zgasnie, jak wyjalem przekaznik 103 i odkrecilem przewody idace do wtryskow to ropa nieleciala, a jak w pompie elektrozawor to ropa mielila sie w srodku, mi to wygladala, ze 103 to od pompy. co moze byc nie tak??



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » sob paź 08, 2005 08:59

Gitner pisze:ja bym sciągnął dla świetego spokoju, choć turbinka chetnie to łyknie jak się go mocniej pokatuje.
Filtr paliwa do wymiany. Plastik przelewowy (ten bialy przy filtrze paliwa) do wymiany, przewody paliwowe przy wtryskach poszarpaly sie i do wymiany. Dwie swiece byly padniete - komplet do wymiany, wywalilo mi uszczelke pod pokrywa - do wymiany. To wszystko bylo przyczyna zle przeprowadzonej wymiany oleju.

Hmmm. Rozumię że filtr paliwa plastik przelewowy, przewody i świece to nie skutki wymiany oleju ?? Bo jak to uszkodzić wymieniając oleum ?? HMmmm chociaż w dobie 99% mechaników partaczy kto wie ??

[ Dodano: Pią Paź 07, 2005 11:13 pm ]
Zrobilem tez drugi test amorkow i wyszlo przod 76 77 tyl 77 77. Mam gazowe wstawione jeszcze za niemca. Zrobilem juz na nich 40kkm..[/quote]


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn paź 10, 2005 08:24

Razal pisze:To wszystko bylo przyczyna zle przeprowadzonej wymiany oleju.
Hmmm. Rozumię że filtr paliwa plastik przelewowy, przewody i świece to nie skutki wymiany oleju ?? Bo jak to uszkodzić wymieniając oleum ?? HMmmm chociaż w dobie 99% mechaników partaczy kto wie ??
[/quote]

Nie doczytales.. na poczatku wyjasnilem ze wymiany oleju i filtrow!!! W tym i paliwa...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

SPOKO ;)

Post autor: Razal » pn paź 10, 2005 22:10

ALE MAMY MAJSTRÓW :panna:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości