zmiana stacyjki bez zmiany kluczyka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
zmiana stacyjki bez zmiany kluczyka
Witam kolegów.
Mam pewien mały problem:
Chcę zmienić stacyjkę w swoim bolidzie, bo przepuszcza już prąd, czyli pojawiła się już przerwa w dostawie prądu podczas przekręcania kluczyka (wypalone styki) i chcę pozostać przy tym samym kluczyku, który jest oczywiście też do otwierania drzwi.
I takie pytanko:
Czy mogę szukać stacyjki bez kluczyka? Wiem, że wkład (bębenek) jest wymienny, ale nie wiem, czy nie pojawi się problem, aby bębenek wyjąć z mojej starej stacyjki i przełożyć do nowej..
Najlepiej byłoby, aby istniała kostka wymienna stacyjki, tak jak to miało miejsce w naszych "maluchach", czyli kawałek przewodów ok. 30 cm zakończony z obu stron kostkami.
Bardzo proszę o info.
			
									
									Mam pewien mały problem:
Chcę zmienić stacyjkę w swoim bolidzie, bo przepuszcza już prąd, czyli pojawiła się już przerwa w dostawie prądu podczas przekręcania kluczyka (wypalone styki) i chcę pozostać przy tym samym kluczyku, który jest oczywiście też do otwierania drzwi.
I takie pytanko:
Czy mogę szukać stacyjki bez kluczyka? Wiem, że wkład (bębenek) jest wymienny, ale nie wiem, czy nie pojawi się problem, aby bębenek wyjąć z mojej starej stacyjki i przełożyć do nowej..
Najlepiej byłoby, aby istniała kostka wymienna stacyjki, tak jak to miało miejsce w naszych "maluchach", czyli kawałek przewodów ok. 30 cm zakończony z obu stron kostkami.
Bardzo proszę o info.
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
- 
				zimny_bastek
 - Mały gagatek

 - Posty: 70
 - Rejestracja: pt cze 09, 2006 12:31
 - Lokalizacja: Polska (Chojnice)
 
Wymieniasz SAMĄ kostkę.
Oto przykłady ofert gdzie na fotkach widzisz ową kostkę :
http://aukcja.onet.pl/search.php?string ... interval=7
			
									
									Oto przykłady ofert gdzie na fotkach widzisz ową kostkę :
http://aukcja.onet.pl/search.php?string ... interval=7
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :)   Abf czyli Abfahrt 
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
						Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
kostkę już mam, kopiłem w motoryzacyjnym za 15 zeta, próbowalem ją wyciągnąć bez ściągania kierownicy, lecz nie dało rady. Widzę, że kostka ma taki wystaący z boku cienki plastik (zatrzask obu stron obudowy kostki).
Jest na to jakiś sposób, czy trzeba zdejmować po kolei kierę, manetki i staacyjkę, aby wymienić tylko kostkę?
			
									
									Jest na to jakiś sposób, czy trzeba zdejmować po kolei kierę, manetki i staacyjkę, aby wymienić tylko kostkę?
- CzapCzap
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 830
 - Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
 - Lokalizacja: Athlone
 - Kontakt:
 
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... c3363f2831
Ja o tej metodzie nie wiedzialem, meczylem sie sciagajac kiere i wieloklin
			
									
									Ja o tej metodzie nie wiedzialem, meczylem sie sciagajac kiere i wieloklin
- CzapCzap
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 830
 - Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
 - Lokalizacja: Athlone
 - Kontakt:
 
A no rzeczywiscie sciagnal kiere hmmm , ale wieloklinu nie dotykal, co jest najgorsza praca, ja mialem 3 sciagacze, dopiero najwiekszy pomogl  
 .
Jak sie za to wezmiesz to sam zobaczysz co trzeba a co nie
			
													Jak sie za to wezmiesz to sam zobaczysz co trzeba a co nie
					Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 13:50 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
- prezesik25
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2901
 - Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
 - Lokalizacja: ELE Łęczyca
 - Kontakt:
 
odkręciłem śrubę trzymającą stacyjkę (tą z ukosa), potem (nawet niepotrzebnie) dwie śrubki trzymające czarną obudowę, na której trzyma się stacyjka, następnie na dole odkręciłem śrubkę z nakrętką na klucz 13 i wyciągłem wałek z mocowania krzyżaka, wałek wyszedł ze środka razem ze stacyjką, wtedy był latwy dostęp do wkręta trzymającego kostkę (cienkim krzyżakiem odkręciłem), założyłem nową kostkę bez problemu i wszystko poskręcałem. Używałem tylko kątówki, aby naciąć łby śrub (od stacyjki i osłony drążka) na śrubokręt płaski.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości



