Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » czw mar 20, 2008 23:20
souler pisze:a ja z zaprzalem kamerujemy goniac was jego zadymiaczem
za wiele to byście nie nakręcili jadac za nimi.no chyba że film pt: czarna chmura
IRAS78, rób przelot tak jak pisze souler.ewentualnie przelot + ostatni tłumik ale wybebeszony w znacznym stopniu.sprawdzone u siebie i jest ok.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
pavello
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: pavello » pt mar 21, 2008 13:29
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
-
Giugiaro1
- Ma gadane

- Posty: 167
- Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
- Lokalizacja: Pomorze
-
Kontakt:
Post
autor: Giugiaro1 » pt mar 21, 2008 14:20
IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt mar 21, 2008 14:42
Giugiaro1 pisze:IRAS78 a wiesz może jakie masz teraz przyspieszenie od 0-100km/h?
ok. 11s powinno byc
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
moment
- Gadatliwa bestia

- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
-
Kontakt:
Post
autor: moment » pt mar 21, 2008 14:44
ładnie prawie 100 ps , ja w swoim aaz jak mierzyłem stoperem :green_fuck: to wyszło mi 11, z jakims małym haczykiem ,

adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
-
IRAS78
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
- Lokalizacja: WROCłAW
Post
autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 17:46
Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru

. trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt mar 21, 2008 19:54
IRAS78 pisze:Witam!
Jestem po wizycie u tłumikarzy. straszą że operacja usunięcia środkowego tłumika znacznie podniesie hałas motoru

. trochę to dziwne bo wcześniej miałem vw derby (75km w benzynce) i tam nie było środkowego tłumika, a mimo to furka cicho chodziła.
A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
To autko to TD z dołożonym ic, zresztą często je mylą z TDI.
Jeśli chodzi o przyspieszenie to nie mierzone ale myślę, że coś koło tego co koledzy piszą - sprawdzimy.
mozesz wywalic srodkowy i zostawic tylko koncowy. nie bedzie glosno. to nie benzyniak. co najwyzej gdy bedziesz butowal to bedzie troszke glosniej. przy spokojnej jezdzie powinno byc to samo co teraz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
IRAS78
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
- Lokalizacja: WROCłAW
Post
autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 21:49
zatem pójdę tym tropem.
jeszcze jedno pytanie: mam pompę z zaślepionym aluminiową blaszką grzybkiem tzw eko o numerze 028 130 108F dołożyłem do niej górę z grzybkiem z pompy od SB (listwa pasowała pod nią) - jaki ma ona tłokorozdzielacz, bo nigdzie nie znalazłem pewnej informacji?

GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt mar 21, 2008 21:56
9mm
egr masz zaslepiony to mozesz zdemontowac to badziewie z pompy
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 21:58 przez
souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
IRAS78
- Nowicjusz

- Posty: 28
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 18:52
- Lokalizacja: WROCłAW
Post
autor: IRAS78 » pt mar 21, 2008 22:11
dziękuję za info.
zostawiłem bo wężykami gdzieś idzie podciśnienie pod ABS, mam elektryczne serwo - ATE, nie wiem o co dokładnie tu chodzi z tymi podciśnieniami dlatego zostawiłem.
GOLF IV 1,9TDI
PASSAT 1,9TD
http://arriva.fotosik.pl/albumy/376659.html#e
-
dawid018
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
-
Kontakt:
Post
autor: dawid018 » sob mar 22, 2008 01:03
IRAS78 pisze:A w Waszych furkach jak jest, bo jednak nie chciałbym mieć dźwięku startującego turboodrzutowca (autko do codziennej jazdy)?
również używam auta do codziennej jazdy.mam teraz od down pipe do ostatniego tłumika tylko rure+ ostatni tłumik z vr6 ale wybebeszony bo zamulał strasznie.wcześniej miałem tak samo tylko ze mniejsza średnica i końcowy przelotowy badziew z allegro i było znacznie głośniej.teraz jest w sam raz.jest minimalnie głośniej ale tylko przy przyśpieszaniu lub gwałtownym wciśnięciu gazu na V biegu np przy 90km/h.jadąc z równą prędkością lub przyspieszając delikatnie w ogóle nie słychać różnicy.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
arwam
Post
autor: arwam » pn mar 24, 2008 22:08
Wykres Bardzo ładny.
Wysoko położnym momentem obrotowym to się nie martw bo jak byś miał go nisko to byś w mig zajechał sprzęgło.
Ja mam teraz w aucie silnik JR+ (IC T3 podniesioną dawkę paliwa GOVMOD, fale od 1.9D.)
I powiem w ten sposób że życie zaczyna się od 3000 rpm i VALEO 210mm niewyrabia z przeniesieniem momentu obrotowego na koła już na trzecim biegu; słowem ŻYCIE JEST PIĘKNE.
-
Bolekrsko
- Gadatliwa bestia

- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
-
Kontakt:
Post
autor: Bolekrsko » wt mar 25, 2008 13:28
co do czasow to j ventem 1,9 td 1,2 bar + dawka + gov + pin schodze ponizej 10

granica 10 przekroczona. ale zalezy tez od paliwa. na shellu ponizej 10 zjade a na bp lepiej nie mowic
[ Dodano: 25 Mar 2008 12:30 ]
ja sie tak zastanawiam ile moj venciak ma koni

-
twardy
- Forum Master

- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » wt mar 25, 2008 14:08
Witam.
Jade zaraz do tłumikarza mam gdzieś dziure w tłumiku i trzeba to naprawic , może sie coś pomodzi z wydechem

10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 27 gości