Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.
	Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Kuman
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kuman » pt mar 07, 2008 22:37
			
			
			
			
			Panowie mam mały problem ponieważ przy odkręcaniu śruby u góry amora z przodu odłamał mi się kawałek przy imbusie (zaznaczyłem na foto). I teraz nie mam jak odkręcić amora. Można normalnie kluczem pneumatycznym odkręcić ? Może macie inne sposoby?
Czy później taki uszkodzony amor można też dokręcić pneumatem?

 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								drill							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 696
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: drill » sob mar 08, 2008 19:26
			
			
			
			
			pneumatyk powinien sobie dac rade z odkreceniem... co do ponownego skladania to teoretycznie jakos tam sie bedzie trzymalo ale ja raczej bym go nie zakladal ponownie...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Włochaty							
- Forum Master
  
- Posty: 1054
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
- Lokalizacja: Toruń
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Włochaty » pt mar 14, 2008 11:29
			
			
			
			
			gdzie mozna kupic ten "specjany" klucz do odkrecania gornej czesci przedniego amora i jak on mniej wiecje wyglada?
ja kiedys w mkII wymienialme to meczylem sie z roznymi kombinacjami i rozwalilem troche srube ale poszo, teraz chcial bym to zrbic lepiej  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pavello							
- Użytkownik
  
- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pavello » pt mar 14, 2008 19:59
			
			
			
			
			Włochaty pisze:gdzie mozna kupic ten "specjany" klucz do odkrecania gornej czesci przedniego amora i jak on mniej wiecje wyglada? 
powiem ci tak.ja do odkrecenia gornego mocowania uzylem zwyklego klucza oczkowego takiego wygietego 21/22 mm.w miejsce na imbus wsadzilem klucz imbusowy oczywiscie 

 a potem rurke zeby prxzedluzyc ramie i zrobic dzwignie.troche wd40,sily i jakos poszlo.imbus staralem sie trzymac nieruchomo a krecilem oczkowym.i po sprawie,nie trzeba zadnych specjalnych kluczy 
[ Dodano: 14 Mar 2008 19:00 ]
chodzilo mi o taki klucz oczkowy :
http://www.allegro.pl/item326046743_pla ... z_usa.html
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marecki_86							
- Mały gagatek
  
- Posty: 55
- Rejestracja: czw gru 20, 2007 18:08
- Lokalizacja: Małopolska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marecki_86 » pt mar 21, 2008 18:44
			
			
			
			
			mam pytanko! czy jak bede zmienial amortyzatory z przodu i wykrece ta srube pod maska i te dwie na dole! i jak bede wyciagał amorka to czy sprezyna odrazu bedzie schodzila z amora sama czy jest u gory jeszcze czyms mocowana? pytam bo zeby mi nie strzeliła w zęby:P
			
									
									
		
		
				[img]http://www.golf3.pl/images/signatures/407512221476edc5e2ed4a.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140535
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pavello							
- Użytkownik
  
- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pavello » pt mar 21, 2008 18:59
			
			
			
			
			Marecki_86 pisze:jak bede wyciagał amorka to czy sprezyna odrazu bedzie schodzila z amora sama czy jest u gory jeszcze czyms mocowana? pytam bo zeby mi nie strzeliła w zęby:P
no cos ty.na gorze jest jeszcze mocowanie-jest lozysko i poduszka.albo zintegrowane albo osobno,w zaleznosci od roku produkcji auta.jak wymiesz cala kolumne to wtedy sciagacz na sprezyny i mozesz odkrecac poduszke.pzdr
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Pim							
- MK2 lover
  
- Posty: 416
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pim » sob mar 22, 2008 01:00
			
			
			
			
			Chciałbym zwrócić uwagę że czasem zdarza się że potrzebny jest klucz 16 do tylnych amorków(przednich jeszcze nie robiliśmy)... Także dla pewności jak już chcemy się zabrać do wymiany , najpierw zmierzyć , albo przyszykować 16 i 17. 
Dodatkowo w Vento nie trzeba grzebać nic z półka, tylko opuszczamy kanapę i jazda.
Do odkręcenia śrub przydatny jest olej, wd 40 i młotek (co by puknąć w śrubę/klucz jak nie chce się ruszyć) .
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ZIBI_VW							
- Mały gagatek
  
- Posty: 110
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 00:58
- Lokalizacja: okolice Suchej Beskidzkiej
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ZIBI_VW » ndz mar 23, 2008 13:27
			
			
			
			
			Witam, a ja mam takie pytanko wczoraj zamontowałem gwint do mojego MK3 i na gorze jest inaczej niż w orginalnych bo żeby go przykręcić trzeba urzyć klucza nasadowego 21 z z mocowaniem pozewnątrz na klucz 21 a drugi to klucz płaski 10 ale jest tam jeszcze jedna sruba na 7 nasadową lub płaską oczkową obracając tym kręci się lekko a teraz pytanie do czego to służy dodam że gwint jest firmy Weitec , dzięx za info  

GOLF    był,jest i będzie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82909
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Puzon							
- Mały gagatek
  
- Posty: 125
- Rejestracja: śr lis 24, 2004 21:21
- Lokalizacja: Inowrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Puzon » śr kwie 02, 2008 19:52
			
			
			
			
			ZIBI_VW pisze:a teraz pytanie do czego to służy dodam że gwint jest firmy Weitec
Może regulacja twardości...
Było MK2 G60....
Było A3 1.9 TDI ASV++
Będzie .....
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								pavello							
- Użytkownik
  
- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pavello » śr kwie 02, 2008 21:02
			
			
			
			
			Pim pisze:Chciałbym zwrócić uwagę że czasem zdarza się że potrzebny jest klucz 16 do tylnych amorków(przednich jeszcze nie robiliśmy)... Także dla pewności jak już chcemy się zabrać do wymiany , najpierw zmierzyć , albo przyszykować 16 i 17. 
u mnie wlasnie byla 16 potrzebna
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Andrzej1963
- Użytkownik
  
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Andrzej1963 » wt kwie 22, 2008 19:48
			
			
			
			
			cowboy, 
O którym oznaczeniu blach mówisz ,aby nie zmienić kąta (czego?) Będe zmieniał przody i informacja się przyda. Pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				Andrzej
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 peter26
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: pn kwie 14, 2008 23:36
- Lokalizacja: UK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: peter26 » pt maja 02, 2008 00:34
			
			
			
			
			Ja jutro biore sie za moje Vento. Amortyzatory sa juz chyba do d... 

 bo po nacisnieciu auta buja sie ze 4 razy 

  .  Czy z przodu poradze sobie bez sciagaczy ???
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwosiu							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 767
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 14:46
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwosiu » pt maja 02, 2008 14:30
			
			
			
			
			peter26 pisze:Czy z przodu poradze sobie bez sciagaczy ???
raczej tak jesli jest to seria amortyzator i seria spręzyna    gdy ja u siebie sciągałem przód serie to cięzko było ugiąć spręzyne  i raczej nie ruszał bym tego bez sciągacza ale nie sprawdzalem bo wymienialem na obnizające i amorki i spręzyny i nie potrzebowalem sciągacza  jednakze nie porywał bym sie na wymiane bez sciągacza z przodu
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								golofs							
- Użytkownik
  
- Posty: 263
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
- Lokalizacja: Śląskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golofs » pn maja 19, 2008 10:15
			
			
			
			
			Wymienione  
 
 
Pierwszy amor 1h drugi juz tylko 15 min. 

 (B4 i seryjny spring)
Przodu raczej się boję ruszać.
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości