trium pisze:Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora 
trium pisze:podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a 
ale dynosoft to przecież firma Aligatora więc pozostałes wierny tunerowi ?
gdzies na forum Leona czy SeatRacing Ali o tym pisał, a Miras i Guli to rozumiem jakby przedstawicielstwo we Wrocku ?
Ale z kolei Aligator to znowu przedstawicielsto Mastersa w Katowicach ?
jaro4444 pisze:Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć     
jaro4444, ale tam była 10 "z mykiem" 

 no i szef wszystkich szefów chipował 

 - juz mógłbyc sobie darować te uszczypliwosci, przecież wszystko zostało udowodnione 
Ja przyłaczam się do gratulacji !!
Moment 
wzorowo poprowadzony !
z dynometu ładne kreski wychodza z uwagi na bezwładność masy auta, czasem na inercji z lekkimi rolkami potrafi wyjśc elektokardiogram 
jaro4444, popatrz na swoje wszystkie wykresy z róznych hamowni - jednak dynomet najbardziej jakby aproksymuje przebieg krzywych, choć ostateczne wyniki sa identyczne z MAHA
trium pisze:plan : 
-sprzegło 
-fmic 
-230 
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke 
FMIC musi byc, sprzegło w ALH tez nie nalezy do mocnych, jak dojdą 230 i kolektor ssący ze 130 (lub custom) to bedzie niezły przecinak  
 
coraz wiecej mocnych diesli na drogach... trza sie bać tym bardziej że czesto sie zapuszczam na Dolny Śląsk 
 
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 23:37 ]
FranekF pisze:cos customowego po seryjny zderzak, czy bedziesz wsadzal pod zerzak od r32?
w podwieszonym teamcie o FMIC koło strony 5 
hacper ładnie do mk4 wpasował FMICA z iveco ale niestety pod seryjny zderzak nie da się za duzo 
