2.0 TDI czy 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A ja powiem dla odmiany, że wybrałbym 2.0 tdi. Jak turbinka padnie to zawsze można wymienić na wiekszą + programik i będzie super. 1.9 jest tu duzo słabszy niestety.
A jak sie jeździ z głową to mysle, że nie bedzie problemów.
A tak z ciekawości czy ktoś wie od którego rocznika poprawili silnik 2.0 tdi.(głowice)
Pozdro
			
									
									A jak sie jeździ z głową to mysle, że nie bedzie problemów.
A tak z ciekawości czy ktoś wie od którego rocznika poprawili silnik 2.0 tdi.(głowice)
Pozdro
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				Tomek_Golf_V
- Mały gagatek 
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 00:41
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- Majk-i
- Użytkownik 
- Posty: 302
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 16:56
- Lokalizacja: Augustów/Białystok
- Kontakt:
moze puzniej bedziesz miał dysnans pozakupowy że mogłem mieć 2.0 ale 1.9 napewno cie nie zawiedzie i nie bedzie stał czesciej w serwisie niz jezdził w trasie 
			
									
									
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59101 --> MK IV (sprzedany)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=184840&start=15 -->Caddy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194757&postdays=0&postorder=asc&start=0 ---->A3
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=184840&start=15 -->Caddy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194757&postdays=0&postorder=asc&start=0 ---->A3
- 1986bartek
- Użytkownik 
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
kojarzysz że dzwonią ale nie wiesz gdzie i jak1986bartek pisze:A na jakimś forum pisałi, że w mastersie wgrali program i wysz lekko ponad 200 km a w serii było 148. I jeździ bez problemu

lekko ponad 200 wychodzi w silniku BMN który seryjnie ma 170KM i ma piezopompowtryski i wiekszą turbinę
seryjne 140 (BKD) mozna wirusem zrobić bezpiecznie na 165-170KM, czyli tyle co 1,9 130 (ASZ, AWX)
silni 2.0 jest fajny, ma lepszy flow (16 zaworów) po róznych stronach kolektory ssące i wydechowe (krótszy dolot w poprzecznym) ale ja bym się powaznie zastanawiał..chyba że od razu pakowac tam BIG TURBO

- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
myślę że najlepszym przykładem będzie mój Mk5 1.9 TDI sil. BRU w serii 210 Nm i  90 ps (w rzeczywistości było ponad 100 ps), po wirusie jest 310 Nm, ponad 130 ps i 9,4 do setki - mi wystarcza, aktualnie przebieg 306.000 km od nowości na tak krytykowanym przez wielu oleju Castrol LL 506.01 (czy jak tam kto woli 504.00/507.00) - po za wymianą dwumasu nic mu nigdy nie dolegało i (odpukać) nie dolega. Gdybym miał ponownie kupować auto z motorem TDI i wybierać pomiędzy 1.9 a 2.0 to wybór oczywiście padłby na 1.9.   
p.s. Może będzie Mk6 ale tym razem chyba t.benzin
			
									
									p.s. Może będzie Mk6 ale tym razem chyba t.benzin
A za rozwiazania napędu pompy oleju powinni dac Noblauysy pisze:A na Placu Czerwonym rozdają samochodyPiotrusVW pisze:2.0 TDi to nieudacznik...passat firmowy mojej siostry czesciej jedzie na lawiecie niz na swoich kolach
Ten fantastyczny Passat to bankowo Siemens+piezopompkiTym wynalazkom rzeczywiście powinni dorzucać lawetę w gratisie
 jak nie zatrzesz auta fuksem po przebiegu ok 150 tys km to należysz do tych szczęśliwych posiadaczy VW 2.0 TDI
  jak nie zatrzesz auta fuksem po przebiegu ok 150 tys km to należysz do tych szczęśliwych posiadaczy VW 2.0 TDI  
u nas są dwie firmówki passat 2.0 i golf 1.9 (oba z 2005). w pasku byl wymieniony silnik 60kkm (uszkodzenie rozrządu i dalsze tego skutki) i skrzynia 75kkm (głośna praca V lub VI). w golfie był wymieniany dwumas przy ok 150kkm. nie wiem ile w tym odgrywa sposob eksploatacji a ile wady fabryczne podzespolow poniewaz auta sa do dyspozycji wszystkich pracownikow. oba auta byly serwisowane u autoryzowanego dealera.
			
									
									- doggie
- V.I.P. 
- Posty: 10606
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
nie było Mk5 1.9 TDI o mocy 110 ps, były 90 ps i 105 psaldi1 pisze: mam zamiar kupic w budzie golla 5 rok 04-05, 1,9 110 ps
[ Dodano: Pon 02 Mar, 2009 ]
miałem podobnie, sposób eksploatacji oczywiście odgrywa wielką rolę natomiast wydaje mi się, że rozwiązanie przez VW zastosowania dwumasu nie do końca im wyszło, gdyż pada on dosyć często w modelach Mk5, Plus czy Touran, jak przyszłoby mi kiedykolwiek wymieniać jeszcze raz to zamontuję zestaw tradycyjny (jednomas) od VR6-tkitom17 pisze:w golfie był wymieniany dwumas przy ok 150kkm. nie wiem ile w tym odgrywa sposob eksploatacji a ile wady fabryczne .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 43 gości













