qbap pisze:Dziś sprawdziłem instalacje podcićnienia i okazało się ze chyba nic nie jest tak jak być powinno.(Odziwo golfik chodzi chociaż pewnie nie tak jak powinien)
Niezły burdel

, ktoś na niezłych prochach musiał u ciebie te podcisnienia tak popodłanczać
qbap pisze:Szczególnie dziwi mnie ze nie ma podciśnienia na krućcu który oryginalnie powinien być podłączony do aparatu zapłonowego...?
Na tym króccu nie ma podcisnienia na wolnych obrotach , podcisnienie tam pojawia się dopiero gdy silnik ma wyższe obroty , wkręć motor na 3000rmp podłacz węzyk do tego króćca i przyłóz język do węzyka , bedzie lekko zasysał , po zejściu na wolne obroty znowu nie ma podcisnienia, w ten sposób ten czarny elektrozawór steruje aparatem zaplonowym i wyprzedza zapłon wraz ze wzrostem obrotów
qbap pisze:dodam ż jak podłącze tak jak teoretycznie poowinno byc to silnik nie ma obrotow(nie ma podcisnienia na ukł zapłonowy)
Jakis matoł podlaczył węzyk z aparatu zapłonowego do tego króćca co pokazałes na focie , a w tym króćcu jest non stop podcisnienie, membrana w aparacie jest cały czas wciagnieta i do takiego położenia przestawiacza w aparacie zapłonowym ktos ustawił zaplon i auto chodzi z mniej wiecej ustawionym zapłonem , ale zapłon wogóle nie jest regulowany .
Jak przepiełes ten wezyk od aparatu we właściwe miejsce , to na wolnych obrotach tam nie ma podcisnienia, membrana sie cofneła w aparacie iz apłon został mocno opóźniony i dlatego obroty ci spadły na łeb na szyję .
na jednym króccu nie masz nic podłaczone i wciaga sobie powietrze , masakra , przeciez tu łapie lewe powietrze non stop
qbap pisze:Prosze napiszcie co i jak tu przerobic zeby było jak byc powinno. Gdzie podłączyć jakie wężyki co zatkać co zostawić otwarte.
Podłącz wszystkie węzyki tak jak jest w oryginale czyli jak na tej focie , odrazu trzeba bedzie ustawic zapłon lapma stroboskopowa bo zapłon bedzie opóźniony o około 20* i motor nie bedzie chodził lub bedzie kulawo chodził .
Jak podłaczysz wszystko jak trzeba i ustawisz zapłon zobaczysz róznice w pracy auta .
Odrazu trzeba bedzie podregulowac LPG , bo juz nie bedzie wciagał lewizny przez ten wolny króciec który teraz masz , i mieszaanka LPG wzbogaci się.
Czyli jeszcze raz pokolei robisz tak :
1. Podłaczyc wezyki tak jak powinno być
2. Regulacja zapłonu
3. Regulacja LPG
Jeszcze jedno , węzyk od MFA podłacz do zaworka z króćcami który jest na przewodzie kolektor ssący-serwo hamulców
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]