Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt lis 23, 2007 16:30
			
			
			
			
			Pawlito pisze:mam golfaIV
w golfie IV N75 jest przy ściance grodziowej - patrz w kierunku podszybia, widać tam takie wężyki - N75 na białą końcówke 
obok rury od filtra powietrza ...
widać to na fotce

					Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 16:33 przez 
cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								kaczor4011							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kaczor4011 » pt lis 23, 2007 16:42
			
			
			
			
			panowie podlacze sie pod temacik ! ojciec ma ibize GT TDI ale z silnikiem AHU (+jakies pudelko mocy) i wystepuje wlasnie taki problem: 
melon77 pisze:wbijam piatke 120km/h i lapie tryb awaryjny reset silnika i jest ok i co ciekawe czasem powyzej 120km/h jest notlauf czasem nie 
 co to moze byc? zaznaczam ze jest to silnik AHU a nie AFN
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729 
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Pawlito
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
- Lokalizacja: piła
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlito » pt lis 23, 2007 19:13
			
			
			
			
			witam cowboy napisz mi czy EGR może być odciety blachą bo tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał nie nabierał prędkości jest lepiej ale traci moc przy predkosci 100-120km i trzeba stanąc i zgasić silnik 
[ Dodano: 23 Lis 2007 18:26 ]
WITAM COWBOY czy EGR może być odciety blachą bo tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał i nie nabierał predkości i teraz traci moc przy predkości 100-120km trzeba stanąć i zgasić silnik
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pt lis 23, 2007 23:06
			
			
			
			
			Pawlito pisze:witam cowboy napisz mi czy EGR może być odciety blachą
może - masz najparwdopodbniej silnik ASV - ważna żeby blacha była szczelnie zamontowana
Pawlito pisze:tak zrobił mi mechanik jak samochód szczelał 
strzelał Ci samochód ? 
 
Pawlito pisze:nie nabierał predkości i teraz traci moc przy predkości 100-120km trzeba stanąć i zgasić silnik
łapiesz tryb awaryjkny tzw "notlauf"
najparwdopodbniej przeładowuje turbina, uzyj szukajki - trzeba zdiagnozowac auto - pewnie masz przycinjace się kierownice spalin w turbosprężarce
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Pawlito
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
- Lokalizacja: piła
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlito » sob lis 24, 2007 11:56
			
			
			
			
			DO COWBOY co to jest ta szukajka jak mam go zdjagnozować. nie mam już siły na ten samochód mam przebieg 136tys to mechanik mi powiedział że auto może mieć około 400 tys bo ten disel sie nie psuje nie wim co zrobić sprzedać nie moge z taką wada nikt nikt nie kupi dodatkowo na zimnym silniku jak jade i wcisne sprzęgło to słychać jakieś tarcie (sprzęggło po wymianie) być może to ma związek z turbińą tak jak napisałeś cowboy ale do końca nie wim miałem wymieniony przepływomierz też DZIS DOPIERO BĘDE WIECZOREM TO PRZECZYTAM TWOJĄ OPINIE 
 [ Dodano: 29 Lis 2007 09:34 ]
 
[ Dodano: 29 Lis 2007 09:34 ]
szkoda że nie chcesz mi pomóc
?????????????????????
?????????????????????????  myslałem że mi pomożesz
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Keny
- Nowicjusz
  
- Posty: 16
- Rejestracja: śr paź 24, 2007 20:53
- Lokalizacja: Polska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Keny » ndz gru 02, 2007 01:16
			
			
			
			
			Witam! Miałem identyczny problem, okazało się iż jest to zacinająca się kierownica turbo, za wymontowanie i wyczyszczenie zapłaciłem 350zł i jest OK.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 zloty60
- Ma gadane
  
- Posty: 174
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zloty60 » ndz gru 02, 2007 11:06
			
			
			
			
			Podlacze sie pod temat.
Cowboy jak to w koncu jest z tym zaslepieniem EGR-a.Uniknie to ponownego zanagarowania turbawki? Czy tylko troszke opozni ten proces i za jakis czas znow czyszczenie?
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz gru 02, 2007 11:06 przez 
zloty60, łącznie zmieniany 1 raz.
									
CB  :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM  !!!!!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » ndz gru 02, 2007 12:22
			
			
			
			
			zloty60 pisze:Cowboy jak to w koncu jest z tym zaslepieniem EGR-a.Uniknie to ponownego zanagarowania turbawki? Czy tylko troszke opozni ten proces i za jakis czas znow czyszczenie?
zaslepienie egr-a pozwoli utrzymac czystosc w kolektorze ssacym. z zatartymi kierownicami malo ma wspolnego. na nie wplywa psj i paliwo.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Pawlito
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
- Lokalizacja: piła
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlito » wt gru 04, 2007 14:27
			
			
			
			
			przy włączeniu stacujki pojawia mi się napis SERVICE jak mam to usunąć
           
           
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 zloty60
- Ma gadane
  
- Posty: 174
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
- Lokalizacja: Wrocław
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zloty60 » sob gru 22, 2007 20:12
			
			
			
			
			Pawlito pisze:przy włączeniu stacujki pojawia mi się napis SERVICE jak mam to usunąć
           
           

 
Poszukaj na forum Inspektora.Tam jest napisane jak skasowac wszelakie service
CB  :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM  !!!!!!!!!
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Rewola							
- Mały gagatek
  
- Posty: 52
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:42
- Lokalizacja: PIŁA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rewola » pn gru 24, 2007 02:44
			
			
			
			
			Ja bym obstawiał raczej tak jak Cowboy pisał przycinanie się kierownic w turbosprężarce. Sprawdź tego N75 jeszcze  

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167468/]Mój MK3 AFN![/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 efoere
- Nowicjusz
  
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 12:59
- Lokalizacja: olsztyn / gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: efoere » pn wrz 15, 2008 16:35
			
			
			
			
			tez mam ten problem, notlauf w mk3 tdi 90KM przy 120km/h, czytałem to forum, wymieniłem n75 i zadnej poprawy 

 wyczytalem ze dalej mam szukac przyczyny w kierownicach, jednak czy moje turbo ma w ogole te kierownice? bo slyszalem, ze w mk3 chyba jeszcze nie ma... pomocy, nie chce jezdzic uposledzonym samochodem!
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pn wrz 15, 2008 16:40
			
			
			
			
			efoere, szkoda tylko, że skończyłeś szukanie na pierwszym znalezionym temacie 

 przecież wszystko jest na forum
90KM nie ma kierownic, jak n75 jest sprawny i jego wężyki też to trzeba przyjrzeć się gruszce i samej sztandze (jej pracy ) , a najlepiej podpiąć vag i sprawdzić , czy notlauf spowodowany jst przeładowaniem, czy niedoładowaniem
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Pawlito
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 12:27
- Lokalizacja: piła
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pawlito » pn wrz 15, 2008 22:37
			
			
			
			
			damcio151 pisze:efoere, szkoda tylko, że skończyłeś szukanie na pierwszym znalezionym temacie 

 przecież wszystko jest na forum
90KM nie ma kierownic, jak n75 jest sprawny i jego wężyki też to trzeba przyjrzeć się gruszce i samej sztandze (jej pracy ) , a najlepiej podpiąć vag i sprawdzić , czy notlauf spowodowany jst przeładowaniem, czy niedoładowaniem
 
                                         już znalazłem turbo do wymiany dzięki
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości