Witam mam problem z dławieniem i "dziurą w gazie" silnika 1,8 RP w Pasacie z 89 roku. Jak silnik jest zimny to samochód przyspiesza bez problemów, niestety jak tylko się zagrzeje to pojawia się problem z brakiem mocy i "dziurą w gazie". Problem występuje już od początku zakresu obrotów (potrafi nawet zgasnąć). Np. jadąc "normalnie" przy średnich obrotach gwałtowne dodanie gazu powoduje, że samochód zaczyna się dławić i dostaje muła, jednak jak tylko odpuszczę trochę pedał to zaczyna znowu przyspieszać (niestety dużo gorzej niż na zimnym). Pojawia się jeszcze jeden problem z zapalaniem na ciepłym silniku, a mianowicie na dwa razy. Za pierwszym razem silnik zapala na jakieś 3 sekundy, potem gaśnie jakby mu paliwa brakowało (dodawanie gazu nic nie daje), za drugim razem zapala i już działa , ale trzeba czasami trochę pokręcić rozrusznikiem - około 5-10 s. Proszę o pomoc. 
Ps. silnik krokowy jest sprawdzony i działa ok.
			
													Dławienie i "dziura w gazie" silnika 1,8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dławienie i "dziura w gazie" silnika 1,8 RP
					Ostatnio zmieniony czw lis 15, 2007 09:51 przez dj st, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
									- 
				pablohasan
 - Mały gagatek

 - Posty: 67
 - Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
mam ten sam problem z odpalaniem na zimnym silniku ( dopiero za drugim razem chodzi, za pierwszym troche popierdzi i gasnie ) ale pozniej na cieplym silniku juz za pierwszym razem pali choc troche trzeba go krecic a co do tego mulenia na cieplym silniku to zrobilem mala przerobke w filtrze powietrza tak aby tylko zimne powietrze dostawal ( podobno LPG lubi pracowac na zimnym silniku )
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 109 gości
