Post
					
								autor: VaFe » sob wrz 15, 2007 18:25
			
			
			
			
			ja dzisiaj polatalem troszke na 390Ohm pieknie daje buta ma lekki dymek ale nie zeby jakis batory nic z tego 

  na włączonym mam minimalnie wieksze obroty  to znaczy normalnie mam jakos 900 na rezystorku stoją na 1000  ale stabilne  

  kurcze niewierzyłem w pierszym momęcie ze jade swoim autkiem diametralna różnica:D:D:D dodam ze uklad wydechowy mam całkowity przelot wywaliłem kata i środkowego 

  koncówka Mugen dobrze miec taki zapas pod butem hehehhe szkoda ze niemam w okolicy hamowni napewno bym pojechal sprawdzic ile przybyło;(
					Ostatnio zmieniony sob wrz 15, 2007 18:28 przez 
VaFe, łącznie zmieniany 2 razy.
									
MK3 TDi--->         http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0                                                                     ____  Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki