Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 19:41
			
			
			
			
			Dzięki Damcio . Na uszczelki to zobaczę w aso , a jak nie to loclite wysokotemperaturowy , tą srubkę kosmiczną to od razu wywalę bo mnie wpienia ( cwaniaczki z VW ) tylko mnie nurtuje że ty masz 470 i kontrolka ci nie świeci a mi poniżej 800 miga od razu - to chyba zależy od stanu wtrysków ? jak myślisz
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 19:51
			
			
			
			
			Piter_270 pisze:tą srubkę kosmiczną to od razu wywalę bo mnie wpienia ( cwaniaczki z VW )
hehe , jest klucz energetyczny , który pasuje tam idealnie
Piter_270 pisze:tylko mnie nurtuje że ty masz 470 i kontrolka ci nie świeci a mi poniżej 800 miga od razu - to chyba zależy od stanu wtrysków ? jak myślisz
raczej wina leży w połączeniach , lub nastawniku
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 20:48
			
			
			
			
			Znaczy sugerujesz ze mam brudny nastawnik - bo tak w sumie to mniej równo na wolnych pracuje niż 20kkm temu ale obroty trzyma 950 ? Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 22:11
			
			
			
			
			Piter_270 pisze:Znaczy sugerujesz ze mam brudny nastawnik
no jest to możliwe
Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
zostaw ją w spokoju !!! tylko narobisz sobie kłopotów
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Goofi							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
 		
		
																- Lokalizacja: WarszaVWa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Goofi » sob wrz 08, 2007 22:22
			
			
			
			
			damcio151 pisze:Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
zostaw ją w spokoju !!! tylko narobisz sobie kłopotów
 
Z nia trzeba delikatnie i jak nie musisz, to jej nie ruszaj, zacznij od nastawnika 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:04
			
			
			
			
			Powiem Tak - przepływkę już czyściłem bęzyną ekstrakcyjną i bardzo delikatnie pędzelkiem przemyłem gorący ( poprawa osiągów subiektywna bez hamowni  

 ) ale jak wyczyszcze nasawnik sam to zakładam serwis VW  

 - szczerze mówiąc to wolałbym to komuś zlecić - boję się coś spierdaczyć nowa pompa = używany silnik - zwłaszcza że auto jeździ dobrze bez   
 oporniczka , ale kto nie ryzykuje - mocy przybywaj ( już się rozglądam za IC od sharana ) Pozdro 
ps Goofi lampy sam malowałeś ?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 23:09
			
			
			
			
			Piter_270 pisze:) ale jak wyczyszcze nasawnik sam to zakładam serwis VW 

 - szczerze mówiąc to wolałbym to komuś zlecić 
 
wszyscy się tak tego boją , a to przecież jest takie proste 

 Jeżeli silnik nie szarpie/trzęsie to nastawnik zostaw .... bardziej bym się zajął okablowaniem , dobrym opornikiem
Piter_270 pisze:( już się rozglądam za IC od sharana ) 
nie wymieniaj IC , póki nie podniesiesz ciśnienia doładowania
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:26
			
			
			
			
			No właśnie auto jeździ normalnie tylko na wolnych mam teraz większe wibracje , ale podejżewam że to od napinacza paska wielorowkowego ( napinacz nowy , rolka nowa , pasek contitech nowy - piszczy po odpaleniu po minucie nie piszczy tylko ten napinacz sie telepie ) Połączenia lutowane . Ale ICka i tak kupie na przyszłość ( natrysk wody - silniczek pompka  od malucha i spryskiwacz jakiś 40 zł razem - prawie subaru - tfuuu 

 ) Im chłodniejsze powietrze tym go więcej . A propo - słyszałeś może o modyfikacji tego dolotu do filtra ???
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 23:46
			
			
			
			
			Piter_270 pisze:A propo - słyszałeś może o modyfikacji tego dolotu do filtra ???
bez sensu
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:57
			
			
			
			
			No właśnie w jakieś benzynowej (zaznaczam) ibizie jest coś takiego - chyba cupra . Ten dolot to strumienica , może jak się ją skróci to się będzie lepiej kręcił na wysokich ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:02
			
			
			
			
			Piter_270 pisze:No właśnie w jakieś benzynowej (zaznaczam) ibizie jest coś takiego - chyba cupra . Ten dolot to strumienica , może jak się ją skróci to się będzie lepiej kręcił na wysokich ?
nie będzie i tego nie rób , bo turbo rozwalisz 

 poza tym wszystko już było na forum 
np. 
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=120363 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:11
			
			
			
			
			Wiem że ten dolot jest fabrycznie obliczony !!! Ale jak pozmieniam wtryski , podniosę ciśnienie ( virus ) i założe Fimca to się wszystko zmienia - muszę dorwać kogoś kto ma 130 km serią i zmieżyć długość dolotu ( tam chyba blok ten sam i głowica )
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:14
			
			
			
			
			Piter_270, dolot do filtra obliczony 
 
 ważny jest dobry filtr i tyle , jak chcesz polepszyć sobie dolot to wyczyść kolektor ssący i zaślep EGR , lub wymień kolektor na ten z AWX
 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 00:15 przez 
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Piter_270							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 31
 		- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
 		
		
											- Lokalizacja: Kraków
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:29
			
			
			
			
			Ja strasznie uparty jestem , diesel to silnik czterosuwowy bez przepustnicy , poborem  powietrza steruje turbina - spaliny - wydech jak założysz przelot trzy cale to huku ale i osiągi się porawią - odprężasz silnik - ten dolot musi mieć znaczenie ( VW niczego nie robi ot tak )
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości