Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
	Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 marcinmaja
- Ma gadane
  
- Posty: 156
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
- Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinmaja » pt sie 10, 2007 20:45
			
			
			
			
			Witam ponownie i dzięki za wszystkie sugestie i podpowiedzi.
Trochim-napisałem do Ciebie na PW,odezwe się także na GG 
(mój TDI 1Z na pompie od TD chodzi bez żadnych przeróbek ale według poprzedniego silnika TD AAZ jest dużo słabszy-TD było widać,słychać i czuć-zwłaszcza spaliny 
 
Djozi21-mój silnik to 1Z(zwykłe 90koni) a jeśli chodzi o SWAP i konstrukcje M-TDI to myśle,że ruszy każdy model silnika TDI
Pozdrawiam Wszystkich
KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061       GG 5136571
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » śr wrz 05, 2007 09:12
			
			
			
			
			Czy w takim razie do mk2/jetty podejdzie TDI (1Z, AFN) w ten sam sposób do seryjnej skrzyni? Czy tak samo łatwo można zmienić koło zamachowe z SBeka i wstawić je razem ze sprzęgłem do TDI? W końcu AAZ i SB wiele się nie różnią.
			
													
					Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 09:12 przez 
Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » śr wrz 05, 2007 10:06
			
			
			
			
			Tomallus pisze:Czy w takim razie do mk2/jetty podejdzie TDI (1Z, AFN) w ten sam sposób do seryjnej skrzyni? Czy tak samo łatwo można zmienić koło zamachowe z SBeka i wstawić je razem ze sprzęgłem do TDI? W końcu AAZ i SB wiele się nie różnią.
napisz to jeszcze raz bo nie da sie tego zrozumiec 
 
sprzeglo z GOLFA aaz, sb jest na walek na 24 zeby
w tdi masz 28 zebow, dodatkowo w 1z masz zwykle jednomasowe kolo zamachowe jak g60 a w afn masz dwumas....
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » śr wrz 05, 2007 12:44
			
			
			
			
			Jakie przeróbki trzeba zrobić, żeby zamiast SB wstawić 1Z (na pompie z SB -mTDI) do skrzyni 4T?
			
									
									
		
		
				Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » śr wrz 05, 2007 13:09
			
			
			
			
			zadne. skrzynia 4t, zamach i komplet sprzegla SB..... jest jeden problem.... to sprzegielko SB 210mm nie zawsze dobrze sobie radzi z SB, do tdi bym go nei zakladal. Skrzynia z tdi tez jest ponoc mocniejsza niz 020
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » śr wrz 05, 2007 14:29
			
			
			
			
			zaprzal pisze:zadne
 i o to mi chodziło. Doskonale wiem, że sprzęgło i skrzynia do tego silnika są kiepskie. Jeśli się okaże, że mój SBek będzie wymagał remontu to chyba jednak zdecyduję się na swapa.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kaczor4011							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kaczor4011 » śr paź 10, 2007 22:39
			
			
			
			
			panowie troszke zrobilem odkop ale temat jest bardzo ciekawy 
 
 
marcinmaja pisze:mój silnik to 1Z(zwykłe 90koni) a jeśli chodzi o SWAP i konstrukcje M-TDI to myśle,że ruszy każdy model silnika TDI 
 czyli mam rozumiec ze kupuje silnik TDI bez pompy i wkladam zwykla mechaniczna??trzeba jeszcze jakies przerobki czy tylko plug&play?? jaka moc moze miec silnik na STANDAROWEJ pompie a jakie na tym setupie 
eldorado84 pisze:- większy intercooler 
- gov mod 
- grzybek od pompy golfa II 1.6TD (Boost pin) 
- no i tak jak napisałeś przerobić pompe na 10mm 
z gory dzieki za odpowiedz 

golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729 
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
- Forum Master
  
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » czw paź 11, 2007 00:13
			
			
			
			
			Czyli ze SWAP silnika z SB na 1Z albo AFN to po prostu plug&play?? zadnych przerobek?nic nie trzeba spawac zeby silnik sie trzymyał?zadnych łap,niczego??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ventil							
- Użytkownik
  
- Posty: 333
- Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
- Lokalizacja: Świdnica
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ventil » czw paź 11, 2007 07:24
			
			
			
			
			tomogolf2 pisze:Czyli ze SWAP silnika z SB na 1Z albo AFN to po prostu plug&play?? zadnych przerobek?nic nie trzeba spawac zeby silnik sie trzymyał?zadnych łap,niczego??
Pod warunkiem że kupisz silnik z auta gdzie ustawiony jest poprzecznie (golf, vento) a nie wzdłużnie (passat, audi) bo i w jednych jak i w drugich występuje 1Z i AFN ale tam gdzie zamontowany jest wzdłuznie sa inne łapy i inny korpus który trzyma filtr oleju (pod skosem) a to nie bedzie pasować (jak równiez kolektor wydechowy). Poza tym p&p...
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kaczor4011							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kaczor4011 » czw paź 11, 2007 10:04
			
			
			
			
			tomogolf2 pisze:
Czyli ze SWAP silnika z SB na 1Z albo AFN to po prostu plug&play?? zadnych przerobek?nic nie trzeba spawac zeby silnik sie trzymyał?zadnych łap,niczego??
 dokladnie p&p wkladalem silnik 1.9d do siebie i wsio pasuje!! tdi ma tak samo
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729 
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tomogolf2							
- Forum Master
  
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tomogolf2 » czw paź 11, 2007 11:43
			
			
			
			
			kaczor4011 pisze:silnik 1.9d
 1,9 D i TD to wiem ze pasuja 
 
 ventil pisze:Pod warunkiem że kupisz silnik z auta gdzie ustawiony jest poprzecznie 
no wiadomo 

					Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 11:44 przez 
tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » czw paź 11, 2007 19:42
			
			
			
			
			Bardzo łatwa się wydaje ta droga do mTDI. Niestety wszystko może się skończyć na słabym sprzęgle i skrzyni. Po za tym niżej się kręcą 

 .
kaczor4011 zgłaszałeś zmianę pojemności? Przy zwykłym dieslu jeszcze nie widać takiej różnicy pod maską, ale już w mTDI pompa jest ustawiona w poziomie i na przeglądzie mogą się przyczepić.
					Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 19:46 przez 
Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.
									
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kaczor4011							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kaczor4011 » czw paź 11, 2007 23:16
			
			
			
			
			Tomallus pisze:ale już w mTDI pompa jest ustawiona w poziomie i na przeglądzie mogą się przyczepić.
 nie rozumiem  
 
  
Tomallus pisze:kaczor4011 zgłaszałeś zmianę pojemności?
 nic nie zglaszalem wczesiej mialem 1.6td
					Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 23:18 przez 
kaczor4011, łącznie zmieniany 1 raz.
									
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729 
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Tomallus
- Ma gadane
  
- Posty: 186
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
- Lokalizacja: Rybnik
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomallus » pt paź 12, 2007 21:08
			
			
			
			
			Widziałem mTDI, w którym pompa była obrócona o 90stopni w kierunku chłodnicy, ale to chyba był jakiś odosobniony przypadek. Teraz widzę, że mTDI tak bardzo się nie różni od 1,6td.
			
									
									
		
		
				Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości