 ktory ewoluuje do dnia dzisiejszego. w chwili obecnej silnik 1,8 16v symbol bazowy KR:
  ktory ewoluuje do dnia dzisiejszego. w chwili obecnej silnik 1,8 16v symbol bazowy KR:obrobiona glowica, wydechowe kanaly rozwiercone wyciete prowadnice zaworowe i wypolerowane,
 
 Sterowanie BOSCH DF1 wtrsyki 880 cc @ 3 bar
turbo...PEWIEN TIR.. i na tym informacje zakoncze.. i niech tak zostanie
 
  
 kolo zamachowe odelzone 5kg i wywazone

tloki korby i wal z mocnych odpowiednikow, tloki zmniejszajace stopien sprezania do okolo 7,4:1 wszystkie elementy dowazone do 0,1 grama i wypolerowane...
obecnie silnik docierany na cisnieniu 0,6 do 0,7 bara... Z KILKOMA AWARIAMI PO DRODZE... oczywiscie samego osprzetu...
na chwile obecna po testach mozna oczekiwac niskich 13 na 400
wynik koncowy ma wygladac tak:
stopniowo zwiekszam cisnienie do poziomu ktory mnie bedzie satysfakcjonowal, w miedzy czasie montaz natrysku CO2 na cooler. z zewnatrz wyglada w tej chwili paskudnie, chociaz przez chwilke byl zamontowany CORRADO front
 Ś.P. niestety juz:)
 Ś.P. niestety juz:) ostatnia wersja:
  ostatnia wersja: 
, jak wszystko bedzie oki i dozyje na koniec sezonu na bemowie... 1,6 bara plus N2O na starcie









 naprawde zajebiste jest
  naprawde zajebiste jest 



 MASAKRATOR
 MASAKRATOR 
 Nocne Mary Squad
 Nocne Mary Squad  Tata NM synka
 Tata NM synka 





 opisałeś projekt szanownym kolegom
  opisałeś projekt szanownym kolegom 
