Czy macie juz jakies problemy, usterki..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				marcin68
- 
				otinger
Corvax pisze:
Swego czasu chorowałem na Leona w wersji TOPSPORT (TDI 150PS 4x4) oglądałem kilka w beneluxie i to było to. Potem w Polsce zajrzałem do salonu - akurat mieli takiego wystawionego - z zewnątrz identyczny - w środku ...


.... Na zachodzie jest taka zasada, że auto z najmocniejszą wersją silnikową jest w standardzie wyposażone we wszystko co można wsadzić, łacznie z nawigacją. Jak wsiadłem do tego wsalonie to zgłupiałem. Po chwili rozmowy z dość znudzonym goście z salonu otrzymałem trochę nieoficjalnych informacji nt. polityki Iberia i Kulczyka. Oprócz Audi, które idzie tak jak jest produkowane na rynek zachodni - VW i Seat różnią się głównie wersjami silnikowymi. Środek auta z reguły pochodzi z najbiedniejszej wersji silnikowej na zachodzie.
Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kola
 Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!
 Znajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Auto w wersji o której pisałem w standardzie miało elektryczne szyby i na tym się kończył wypas. Klima nawet manualna za dopłatą. Cena wtedy oscylowała w okolicach 106tys pln. Cupra to następca TOPSPORTA i byc może jest taka jak na zachodzie. Wtedy jeszcze nie było Cupry, a najwyższa wersja na zachodzie nazywała się egzequtive czy coś w tym stylu.otinger pisze:
Dostalem w zeszlym roku leona na weekend w wersji Cupra-R i mi sie podobal, wszystko bylo oki! Poza brakiem napedu na 4 kolaZnajomy ze szwajcarii ma takie samo auto nawet w tym samym kolorze z tymze 3 miesiace mlodsze i powiem szczerze niczym sie nie rozni poza Navi+TV tak to jest ten sam samochod!
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Hmmm pewnie temat juz troche przycichl, ale powiem Wam panowie, ze ja jestem bardzo zadowolona ze swojej 115- konnej 5-teczki. Moze faktycznie jest masywniejszy niz poprzednie modele, ale ma takze wiele zalet. Zaznaczam ze jestem wymagajaca (zreszta nie tylko w stosunku do aut   ) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator
) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator   Byl rozladowany na minus.
 Byl rozladowany na minus. 
Podladowalam go wiec i pognalam do serwisu. Co sie okazalo, radio rozlozylo aku na lopatki. Bylo wprawdzie wylaczone, ale nie do konca... radia montowane fabrycznie wylaczaja sie same z chwila wylaczenia silnika i ryzyko rozladowania sie akumulatora nie istnieje, natomiast radia nie-Vw -ejowskie trzeba wylaczac recznie. Powiedzieli mi, ze wlaczone radio spowoduje ze aku zdechnie po 2 dniach Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii
 Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii  Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie
 Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie   Pozdrawiam
 Pozdrawiam  
			
									
									 ) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator
) Golfik jest cichutki, ledwo go slychac... zawieszenie mieciutkie... Jedyne co mnie zdziwilo to to, ze po okresie 6 dni kiedy nie jezdzilam nim, padl akumulator   Byl rozladowany na minus.
 Byl rozladowany na minus. Podladowalam go wiec i pognalam do serwisu. Co sie okazalo, radio rozlozylo aku na lopatki. Bylo wprawdzie wylaczone, ale nie do konca... radia montowane fabrycznie wylaczaja sie same z chwila wylaczenia silnika i ryzyko rozladowania sie akumulatora nie istnieje, natomiast radia nie-Vw -ejowskie trzeba wylaczac recznie. Powiedzieli mi, ze wlaczone radio spowoduje ze aku zdechnie po 2 dniach
 Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii
 Oprocz tego przy jezdzie na krotkich dystansach sa jakies straszne dodatkowe pobory energii  Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie
 Ale poza tym wybrykiem autko sprawuje sie swietnie, sprawa parujacych reflektorow rowniez jak u kolegi minela bezpowrotnie   Pozdrawiam
 Pozdrawiam  
Zawsze celuj w Księżyc bo... nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami...
						ja u siebie w Golfie mam co prawda dopiero 7100 km ale jak na razie miałem tylko problem z wycieraczką bo źle zbierała, ale to wymienili na gwarancji. Jeśli chodzi o parujące reflektory to miałem to u siebie zaraz po wyjechaniu z salonu przez jakieś dni, później to ustąpiło. Może dlatego, że mam bixenon i mają większa temperaturę... Super się prowadzi, teksty pod tytułem, że trzęsie i że Golf 2 jest bardziej komfortowy mnie osobiście śmieszą, ale o gustach się nie dyskutuje.
			
									
									Pozdrawiam,
Karol
OTO MÓJ POTWOREK :)
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=151273[/url]
						Karol
OTO MÓJ POTWOREK :)
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=151273[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości













