No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę, moze gt1749, i FMIC ale juz bez zmian wydechu raczej...zaprzal pisze:ventil pisze:Bedziemy "krecić" 1,9TD...dobrze, dobrze, bo do tej pory nikt z forum sie za ten silnik porzadnie nie zabral i nie wiadomo co z niego mozna wykrzesac
Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
4-Motion to ja sobie go tak nazwałem - tak naprawde to syncro - by przeszczepic na haldexa naprawdę trzeba rzeźby - ogladałem kiedys temat "syncro to haldex conversion" na jakims forum i to przerasta moje mozliwości techniczne - nie umiem spawac i nie mam do tego potrzebnych narzedzi. Ale nik chyba sie nie obrazi za te 4-Motion... Auto juz prawie gotowe, jeszcze sterowanie turbo, przekładka wtrysków i rozbiórka pompy no i powinno śmigać.cowboy pisze:a jak projekt M-TDI 4 Motion... kiedy finał ?ventil pisze:No raczej nie będe za bardzo przesadzał, tak lekko podkręcę
Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy...zaprzal pisze:moim zdaniem jak juz rzezba z vnt to minimum gt20, w przeciwnym wypadku bym zostal przy klasycznym turbo - jest tanio i lepiej niz na gt17ventil pisze:tak lekko podkręcę, moze gt1749
 Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".
 Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
wiadomo, nie ozywic td/tdi to grzech, chodzilo mi akurat o wybor turboventil pisze:Zaprzal, moze i masz racje by nie zmieniac turbo, to własciwie ma byc dupowóz i przydało by sie troche go poprawic - rakiety z niego nie zrobie - zawsze uważałem że jak robic auto z dużym przyśpieszeniem to powinno sie wybrac najlżejszy model - polo jednak nie wchodziło w grę bo zbyt dużo rzeźby by było "4-Motion". I tak mnie złości ze mój golf ma np. szyberdach - bez niego był by lżejszy...Audi po prostu chce trochę "ozywic" bo 75KM to trochę mało jak na takiego "słonia".
 imho nie warto rzezbic z vnt zeby zakladac cos mniejszego niz gt20
 imho nie warto rzezbic z vnt zeby zakladac cos mniejszego niz gt20  jak cos mniejszego to tylko k24/t3
 jak cos mniejszego to tylko k24/t3[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to chyba dobrzeventil pisze:więc nie szukam TDI
jak zmienisz na T3, zalozysz metalowa uszczelke, pompe 10mm, wydech przelotowy, FMIC to stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE"mam pytanie panowie co mi da wymiana turbiny z T2 na T3?

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						heheh daleko dieslowi bedzie zeby dogonic te autoto stwierdzisz: "po cholere mi ten SR20DE"
 
 

troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal
T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer 
			
									
									
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
						- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
t3 pasuje ladnie w miejsce t2... u mnie przy zmianie t2 na k24 trzeba bylo zmienic waz ssacyKrzylu pisze:troche grube te przerobki zabardzo mi sie niechce sciagac glowice,FMIC juz zalozone wydech przelot w pewnym sensnie tez tyle ze srednica standardowa,pompa nic nie grzebana moze gov zrobic ale sie cykam tam paluchy wsadzac ,T3 mam na oku i teraz pytanie kolektor wydechwy caly trzeba wymieniac czy tylko wpasowac go w miejsce po T2 skrecic i po zabawie??jak te chodzenie wody zaslepic bo raz mialem zaslepione i silnik sie grzal
uzywam k24 z przelotowym wydechem i z porzadna pompa naprawde jest super do codziennej jazdy. Za nic bym sie nie przesiadl ponownie na male turbo typu k14, T2... W koncu T3/K24 to tylko przecietne SERYJNE turbo z 1.6td, zaden gigantCinek pisze:T3 jest niefajne do codziennej jazdy.późno sie cholera zbiera. ale do ścigacza i na trasy bajer
[ Dodano: Sro Maj 30, 2007 3:53 pm ]
Krzylu, wazyles je przed i po wybebeszeniu? ma jakies mody mechaniczne?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						zaprzal, kolektor 4-2-1 brak kata,pelen przelo, ostatni tlumik seria,dobry dolot,przestawiony zaplon,odelzony na maxa nawet wzmocnienia zderzakow poszly na smietnik dwa wentylatory niewazylem auta przed i po ale vr6 siada na 3 dlugosci auta vtec w civicu odjezdza o dlugosc auta ale pozniej pojemnosc zaczyna sie pokazywac i civ zaczyna mieknac ale dystans 400m jest zakrotki zeby wyprzedzic vtec i to nie tego 160ps tylko tego mocniejszego chyba 170PS tez wybebeszonego szkoda ze niemam cyfrowej kamery to bym wklepal filmiki wlasnie z tych wyscigow..
co do modow w 1.6TD metalowa uszczelka to koniecznosc??jak zmienilem silnik wymienilem uszczelke bo pocil sie i jak narazie niechcialbym wymieniac specjalnie
			
									
									co do modow w 1.6TD metalowa uszczelka to koniecznosc??jak zmienilem silnik wymienilem uszczelke bo pocil sie i jak narazie niechcialbym wymieniac specjalnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości





 )
 ) 

