Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								mikolo							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikolo » ndz maja 13, 2007 20:48
			
			
			
			
			olek256 pisze:cowboy pisze:ale jak jest turbina OK to nic jej nie słychać
czyli moja sie juz konczy... 

 
Turbo ZAWSZE świszczy. A przy wyciagnietym kacie slychac ja bardziej a jak jeszcze wlaczasz opornik to juz wogole szaleje dostajac po d... troszke 
 [ Dodano: 13 Maj 2007 20:57 ]
 
[ Dodano: 13 Maj 2007 20:57 ]
Posłuchajcie sobie nowe tdi, hdi wszystkie swiszcza,(nowki z salonu) slychac to szczegolnie na niskich obrotach. Wogole dziwny temat ktos wymyslil. Jak czuc ze sie wkreca i nie dymi i nie bierze oleju to znaczy ze jeszcze zyje i koniec tematu. A nie, tu swiszczy a tu nie swiszczy. 
[ Dodano: 13 Maj 2007 20:59 ]
A jak komus syczy i jest slaby to niech na poczatek sprawdzi weze i intercooler bo to czesta przyczyna spadku mocy w turbo. Juz dwa razy sie z tym spotkalem ze intercooler byl dziabniety.
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								cowboy							
- V.I.P.
  
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » ndz maja 13, 2007 22:54
			
			
			
			
			jak świszczy i syczy to nieszczelność
nowe turbo nie gwiżdże...nic a nic
moja stara turbink była słyszalna na ziminym silniku i to tak do 2000 rpm...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
- Forum Master
  
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: twardy » ndz maja 13, 2007 23:35
			
			
			
			
			mikolo pisze: jak komus syczy i jest slaby to niech na poczatek sprawdzi weze i intercooler bo to czesta przyczyna spadku mocy w turbo. Juz dwa razy sie z tym spotkalem ze intercooler byl dziabniety.
_________________
Albo załozy manometr , czujnik doładowania bedzie wtedy patrzył jak turbinka dmucha i słuchał swistów.  

10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mikolo							
- Nowicjusz
  
- Posty: 37
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikolo » pn maja 14, 2007 19:52
			
			
			
			
			W turbinie jest wirnik i on musi wydawac swiszczacy dzwiek. Silniki odrzutowe takrze wyposazone sa w wirniki (tylko potezne) i one tez swiszcza, czy to oznacza ze samolot ma niesprawny silnik?? 
[ Dodano: 14 Maj 2007 19:53 ]
"takze"
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
- Forum Master
  
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » pn maja 14, 2007 23:12
			
			
			
			
			mikolo pisze:W turbinie jest wirnik i on musi wydawac swiszczacy dzwiek
Nie musi, jedne swiszcza, inne nie. Z regoly producentom samochodow chodzi o wyciszenie wszelkich dzwiekow silnika, turbiny tez.
mikolo pisze:Silniki odrzutowe takrze wyposazone sa w wirniki (tylko potezne) i one tez swiszcza
Swiszcza tylko przy rozruchu (jak wchodza na obroty), po uzyskaniu obrotow przestaja swiszczec, a dokladniej - swiszcza w zakresie juz nieslyszalnym dla ucha.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ToM3k							
- Nowicjusz
  
- Posty: 7
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 09:07
- Lokalizacja: Krosno/Szczepańcowa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ToM3k » wt maja 15, 2007 09:25
			
			
			
			
			a np można w taki sposób przerobić MK 2 1.6TD czyli dopiąć opornik???? 

ToM3k
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 santana13
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 08:44
- Lokalizacja: Myślibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: santana13 » wt maja 15, 2007 09:27
			
			
			
			
			seaseacker, siemka jestem zaskoczony że opornik może wpłynąć tak na wzrost mocy . mam prośbę bo chcę sobie taki założyć ale mam silnik 2.5 tdi v6 150KM. i czy może mi ktoś wskazać w jakim miejscu i jak powinien być podłączony, może jakieś foto lub rysunki jaka kostka i jakie przewody? z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » wt maja 15, 2007 14:31
			
			
			
			
			santana13 pisze:seaseacker, siemka jestem zaskoczony że opornik może wpłynąć tak na wzrost mocy . mam prośbę bo chcę sobie taki założyć ale mam silnik 2.5 tdi v6 150KM. i czy może mi ktoś wskazać w jakim miejscu i jak powinien być podłączony, może jakieś foto lub rysunki jaka kostka i jakie przewody? z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam
stac cie na a6 i jego utrzymanie, a chcesz tuningowac opornikiem...
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 tantoszewski
- Nowicjusz
  
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tantoszewski » wt maja 15, 2007 15:32
			
			
			
			
			witam.ponownie prosze o opis jak zwiekszyc cisnienie na turbinie oporniczkiem.jesli ktos moze mi opisac co i jak i gdzie dokładnie trzeba sie wpiąc.fotki mile widziane 

 prosze o odpowiedz na forum lub na prv.pozdrawiam niech moc bedzie z nami wszystkimi 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Gitner
- VW Baron
  
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » wt maja 15, 2007 20:52
			
			
			
			
			tantoszewski pisze:witam.ponownie prosze o opis jak zwiekszyc cisnienie na turbinie oporniczkiem
A ja prosze abys przeczytal caly ten temat, bylo opisane co i jak, a do tego pierwsza osoba ktora te kroki poczynila w swoim aucie jest kolega z Kutna..
Pozdro
Gitner
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 santana13
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 08:44
- Lokalizacja: Myślibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: santana13 » wt maja 15, 2007 21:27
			
			
			
			
			SouleR, stary- nie chodzi o o tuning a6 za dziesięć groszy tylko jak napisałem w co się wpina bo chcę się dowiedzieć czy ingeruje się w nastawnik pompy czy w coś innego a jak tak to może jakiś bystrzejszy kolega mi to wyjaśni.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dziechu							
- Forum Master
  
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dziechu » wt maja 15, 2007 21:45
			
			
			
			
			Gitner pisze:a do tego pierwsza osoba ktora te kroki poczynila w swoim aucie jest kolega z Kutna.. 
Ja juz ponad rok temu jezdzilem z opornikiem, zalozylem temat i tlumaczylem co i jak:) To mi wszystcy pisali o stopionych tlokach itp... Dopiero pozniej jak odwazyl sie jeden, drugi... dopiero wtedy temat sie odswierzyl;)
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 santana13
- Nowicjusz
  
- Posty: 5
- Rejestracja: wt maja 15, 2007 08:44
- Lokalizacja: Myślibórz
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: santana13 » wt maja 15, 2007 22:23
			
			
			
			
			dziechu, ale masz jakieś materiały do 2.5 tdi v6?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości