Nie pali sie kontrolka swiec - mam zegary od benzyny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Kurcze, dzis parkowalem w garażu i odpalil bez problemu za 1 razem elegancko, bąbelki powietrza wyraznie widoczne byly w przewodach, czyli to nie jest chyba gl problem czemu nie odpala gdy w nocy postoi na dworzu. Dodam, ze na dworzu stoi na podjezdzie pod kątem. Mozliwe, ze jakos "cofa" mu sie paliwo i przez to trudniej pali?
			
									
									My spirit you cannot breeaaak!
						- Gobo90
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
całkiem możliwe.. układ paliw łapie gdzieś lewe powietrze i przez noc paliwo cofnie sie do zbiornika a układ zapowietrzy.. Zanim paliwo dojdzie do wtrysków to go trochę pokręcisz..Vito Corleone pisze:Dodam, ze na dworzu stoi na podjezdzie pod kątem. Mozliwe, ze jakos "cofa" mu sie paliwo i przez to trudniej pali?
Posprawdzaj wszystkie łączenia węża paliwowego i zasilającego i zwrotnego czy gdzieś nie jest pęknięty. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? Jak dawno to wymień go.
- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Kup najlepiej oryginalne opaski w ASO (ok 2,50 zl/szt.). Zacisniesz jest bez problemu malymi obcegami. Te na srubke trzymaja jak lysego za wlosy i nigdy nie wiadomo ile najlepiej skrecic...Vito Corleone pisze:filtr byl wymieniany "podobno" z 10 tys km temu, ale widzialem ze 2 zaciski na wezykach na filtrze sa nowsze a 2 stare, moznaby je tez wymienic
Te z ASO sa tak przystosowane ze zaciskasz na max i jest ok. Zwroc uwage na to ze te z filtra i te z zaworka maja rozne srednice.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
						- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Dzieki jutro jade do sklepu po sprzet, zaciski i oring. Moze cos pomoze Mam samochod 2 tyg i znowu cos. Cieknie miska olejowa, juz nie raz dostala (sporotowe niskie zawieszenie), dodatkowo w okolicy fltra oleju w kirunku silnika wszystko wilgotne i rzeklbym ochlapane    
   Wchodze jutro do kanału zbadac sprawe z bliska, zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
  Wchodze jutro do kanału zbadac sprawe z bliska, zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
			
									
									 
   Wchodze jutro do kanału zbadac sprawe z bliska, zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
  Wchodze jutro do kanału zbadac sprawe z bliska, zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.My spirit you cannot breeaaak!
						ale pamietaj raz zrobisz a pozadnie i bedzie ci jeszcze dlugo sluzyl bez usterekVito Corleone pisze:zanosi sie ze wzialem studnie bez dna.
 
 Ps zdejmi oslone silnika i zobacz wezyki laczace wtryski umnie jeden padl i tez ciezko palil
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
inek01,  nowe zaciski i oring odbieram jutro, apropo tego bezpiecznika, napisales ze jest w kabinie, tylko mam problem z rozszyfrowaniem, ktory to. Nad bezp sa 2 rzedy duzych gniazd. W pierwszym numery 72, 109, 18, puste, 21 w drugim 99, 36, puste, 53, 103 i badz tu madry   Dodatkowo jest czerw bezp prawie calkowicie schowany 50A 32V moze to ten?
  Dodatkowo jest czerw bezp prawie calkowicie schowany 50A 32V moze to ten?
			
									
									 Dodatkowo jest czerw bezp prawie calkowicie schowany 50A 32V moze to ten?
  Dodatkowo jest czerw bezp prawie calkowicie schowany 50A 32V moze to ten?My spirit you cannot breeaaak!
						- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
Licznik od Gobo90 juz chodzi i sprężyna sie zapala tak jak to w dieslu byc powinno  
 
Z tym parkowaniem na podjezdzie i cofaniem sie paliwa to moze byc prawda. Gdy postawilem silnikiem do dolu odpalil od razu z rana, co nie zmienia faktu ze w ukladzie sa babelki powietrza. Na wylocie z pompy paliwowej znalazlem dosyc luzny zacisk i podmienilem na ten, ktory mialem przygotowane na wymiane przy filtrze. Teraz trzyma dobrze. Te przewody na filtrze siedza tak mocno ze odeszla mi ochota sie z nimi silowac zeby zmienic zaciski. Lepiej za jednym razem zmienic ten filtr, kto wie ile poprzedni gosc na nim zrobil naprawde....tym bardziej ze bąble wala rowno z filtra do pompy
			
									
									 
 Z tym parkowaniem na podjezdzie i cofaniem sie paliwa to moze byc prawda. Gdy postawilem silnikiem do dolu odpalil od razu z rana, co nie zmienia faktu ze w ukladzie sa babelki powietrza. Na wylocie z pompy paliwowej znalazlem dosyc luzny zacisk i podmienilem na ten, ktory mialem przygotowane na wymiane przy filtrze. Teraz trzyma dobrze. Te przewody na filtrze siedza tak mocno ze odeszla mi ochota sie z nimi silowac zeby zmienic zaciski. Lepiej za jednym razem zmienic ten filtr, kto wie ile poprzedni gosc na nim zrobil naprawde....tym bardziej ze bąble wala rowno z filtra do pompy

My spirit you cannot breeaaak!
						- 
				maszynistapawel
- Nowicjusz 
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Witam. Na początku była mowa o zakresach obrotomierza i moje pytanie do tego się odnosi. Mianowicie mam TD i zamiast obrotomierza mam zegar. Chciałem wymienić na obrotomierz ale jak oglądałem liczniki to zgłupiałem. Na allegro i na szrotach są różne zakresy prędkości obrotowej do 5, 6, 7 tyś. Ta ostatnia to do benzyny. I teraz nie wiem czy musze szukać do 5 czy 6 tyś.
I drugie pytanko to takie bo rozmawiałem z kolegą, który powiedział że prawie bez problemu założy mi liczniki od golfa 4. Czytałem o licznikach z TDi do TD że nie będą pasować ale mnie zaciekawił. Może ktoś kto przeczyta wie lub lepiej dokonał takiej zmiany.
Pozdrawiam PAFCIO
			
									
									I drugie pytanko to takie bo rozmawiałem z kolegą, który powiedział że prawie bez problemu założy mi liczniki od golfa 4. Czytałem o licznikach z TDi do TD że nie będą pasować ale mnie zaciekawił. Może ktoś kto przeczyta wie lub lepiej dokonał takiej zmiany.
Pozdrawiam PAFCIO
- Vito Corleone
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 23:39
- Lokalizacja: Gdynia
maszynistapawel, jak masz dylemat czy 5 czy 6 tys znajdz do 5,5  a na powaznie to taki licznik nabylem akurat od Gobo90 i u mnie w tdi sprawuje sie dobrze
 a na powaznie to taki licznik nabylem akurat od Gobo90 i u mnie w tdi sprawuje sie dobrze
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... ae4e6.html
5,5 tys ci w zupelnosci wystarczy w td, natomiast jezeli chodzi o wymiane na licznik z Mk4 to wlasnie Gobo90 ma taki wstawiony i polecam temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
			
									
									 a na powaznie to taki licznik nabylem akurat od Gobo90 i u mnie w tdi sprawuje sie dobrze
 a na powaznie to taki licznik nabylem akurat od Gobo90 i u mnie w tdi sprawuje sie dobrzehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edb ... ae4e6.html
5,5 tys ci w zupelnosci wystarczy w td, natomiast jezeli chodzi o wymiane na licznik z Mk4 to wlasnie Gobo90 ma taki wstawiony i polecam temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
My spirit you cannot breeaaak!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości



