Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?
co da jak wkręcę tą śrubkę na maxa w tym zaworze?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to jest ZAWOR BEZPIECZENSTWA a nie zawor regulujacy cisnienie na turbo. A nawet gdyby regulowal cisnienie turbo to na samym powietrzu nie jedziesz i roznicy NIE poczujeszrogra pisze: więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
chciałbym wiedzieć gdzie jest co co mam zrobić z zaworem bezpieczeństwa, bo mi popuszcza na turbince gdy "przekroczy pewną norme"To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości