Natrysk wody na chłodnicę interculera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Natrysk wody na chłodnicę interculera

Post autor: PinkFloyd » wt kwie 10, 2007 07:40

Ostatnio jadę sobie na stację benzynowa i widze stoi MK IV TDI , prawdopodobnie PD. Patrze i kapie mu ostro woda pod silnikiem. Mówię do faceta, ale on mi powiedział, że tak ma być. Pokazuje mi , ze ma natrysk wody na chłonice interculera, chłodnicy zabardzo nie widziałem bo ukryta, ale miał podłączony przycisk pod pedałem gazy. Powiedział mi, ze kupił cos takiego w Stanach, że jak wcisnie gaz do deski to woda z dodatkowego zbiorniczka rozpylana jest na interculer- ale wtedy kiedy temp. powietrza w układzie ssącym przekracza pewną wartośc- jest czujnik wkręcony w przewód za turbinę. Jak temp. mała to nie ma natrysku po wcisnięciu gazu do deski. Facet za bardzo mi wszystkiego nie pokazał bo się zmył. Ale co o tym sądzicie???? Czy to jakas ściema???? I ciekawe czy cos to daje???



obobo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:12
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: obobo » wt kwie 10, 2007 07:48

w subaru imprezie 22v to takie cos jest w serii, skoro w takim aucie montuja to chyba jakis sens jest. tyle,ze tam panel do sterowania natryskiem na desce jest, ale ustawienia i zasady takie jak u tego goscia na stacji



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt kwie 10, 2007 07:51

W/g mnie to konkretna rzecz która najbardziej spełni swoje zadanie przy hardcorowych modyfikacjach, dużych ciśnieniach doładowania i szczególnie w mieście gdzie prędkości sa niewielkie, pęd powietrza jest niewystarczający by odpowiednio schłodzić IC. Równiez się przyda przy niedużych IC.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 10, 2007 13:18

lepiej trysnąć spirytusem - podobno lepiej odprowadza ciepło :)

moim zdaniem to trochę hardcore i przerost formy nad treścią... ale jak się komuś podoba...



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 13:21

cowboy pisze:moim zdaniem to trochę hardcore i przerost formy nad treścią.
a to czemu ?? przecież wiadomo że jak coś jest mokre i tylko na to dmuchnąć , to od razu robi się zimne :P ( ale to napisałem :P )



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt kwie 10, 2007 13:28

Ja cos o tym w jakimś programie ostatnio słyszałem ze montują cośtakiego ale juz nie pamiętam w jakich samochodach :/



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 10, 2007 13:28

a to czemu ?? przecież wiadomo że jak coś jest mokre i tylko na to dmuchnąć , to od razu robi się zimne :P ( ale to napisałem :P )
można sobie spryskiwacz tylnej wycieraczki tzn wężyk podłączyć tak aby pryskał na IC i juz instalacja gotowa :)

sterowanie przy kierwonicy :P



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 13:31

cowboy pisze:sterowanie przy kierwonicy :P
albo np dać włącznik czasowy :bigok: , który będzie się uruchamiał po włączeniu silnika :bigok:
PS. cowboy, interfejs już poszedł , ale jeszcze sprzedawca nie oddał nowego



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 10, 2007 13:32

w sumie to 20 minut roboty, może coś takiego zrobie :)

tylko trzeba by było mieć zworek ????? który przełącza przeływ na IC albo na tylną wycieraczkę...

w płynie zawsze trochę spirytusu jest, przy okazji się muchy z ICKA zmyją :)

którędy idzie wężyk id pompki do tylnej wycieraczki ? :bigok:

[ Dodano: Wto Kwi 10, 2007 13:33 ]
albo np dać włącznik czasowy
chodziło że just jest sterowanie - podczas ostergo buta psikasz jakbyś chciał spryskać tylna szybę - cała filozofia



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 13:35

cowboy pisze:którędy idzie wężyk id pompki do tylnej wycieraczki ? :bigok:
chyba podsufitką :P , albo w progu



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt kwie 10, 2007 13:51

cowboy,Fajnie to wymysliłes z z wycieraczka :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt kwie 10, 2007 13:57

twardy pisze:cowboy,Fajnie to wymysliłes z z wycieraczka
nalepiej żeby odłączyć wycieraczkę :)

w ogóle denerwuje mnie to psikanie za każdym razem i chciałbym sobie to jakoś zrobić na oddzielnym przycisku...nie pod manetką!! wtedy jakiś taki zaworek i można się pobawić...

zyska się pół klaczy ale w opisie bedzie można napisac natrysk na FMIC :)



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » wt kwie 10, 2007 14:04

Naprawdę fajna zbawka. Ale faktycznie po co coś takiego w 1Z?

Wiem że są też wtryski wody do powietrza to jest dopiero hardcore!!!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt kwie 10, 2007 14:22

Maciuś01 pisze:Wiem że są też wtryski wody do powietrza to jest dopiero hardcore!!!
:?:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości