Audi A4 Avant SPORTEC 19" S-line+ AVF+

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Audi A4 Avant SPORTEC 19" S-line+ AVF+

Post autor: C4NC3R » sob cze 13, 2015 08:51

Witam. To i ja się pochwale moim oczkiem w głowie.
Auto w posiadaniu 04.2013, sprowadzone osobiście z Holandii, produkcja Ingolstadt, bez wypadek, ori lakier i szybki :bajer:
Obrazek
Marka: Audi
Model: A4 Avant (8E0) S-line
Rok produkcji: 2003
Kolor: Avus Silver-Pearleffect (LY7J) :bajer:
Pojemność: 1.9
Moc: 130KM 310Nm
Silnik: AVF
Wyposażenie:
S-line wewnętrzny
Pakiet Światło
Pakiet Schowki
Pakiet Chrom :grrr:
Pełen FIS
Mała Navi w liczniku
Tempomat
4x el. szyby
2x podłokietnik(przód podświetlany, tył z pakietem McDonald)
PDC tył
Odpinany hak Thule
ORI felgi S-line 17"

Pierwszy mod to swap skrzyni na HCK która ma ciut dłuższe przełożenia niż seria(GBA, lub późniejsze skrzynie HCF), a dalsze modyfikacje to już jakoś poleciały...

MODYFIKACJE:
Car Audio: RNS LED
Felgi: Sportec Mono 10 19" 8,5 ET35
Opony: Nokian zLine 235/35 R19
Zawieszenie: Gwint KW v1, hamulce od 3.0TDi 320/288
Opis zewnętrzny: grill w maske S4, zderzak przód S-line, tył S4, listwy drzwiowe dolne S4, lotka S-line, końcówki tłumików Ulter 90mm, lusterka zewnętrzne full opcja - dodatkowe moduły składające lusterka po zamknięciu auta z kluczyka :shock: . Środki lamp pomalowane na czarno
Wnętrze: seria, czarny sufit, fotele sport w pół-skórze, lusterko wewnętrzne fotochrom + kompas,
Silnik i napęd. Motto przewodnie: ''Albo grubo albo wcale.'':
Komplenty remont silnika i głowicy przy przebiegu 300k km :kac:
GTB2260VZK
big FMIC
TIP
DP
HF100
Usunięty EGR i przepływka
Mapsensor 4bar
Przelotowy układ wydechowy 2,75" >> 2,5"
Skrzynia HCK, kompletne sprzęgło i dwumas BRD




Było:
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Jest:
Pakiet zima
Obrazek
Obrazek
Pakiet lato
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Wykres nieaktualny:
Obrazek
(Już nie)Aktualny wykres:
Obrazek
Ponad 500Nm dość płasko i dostępne w szerokim zakresie od 2500 do 3800 RPM
Obrazek

Plany:
Pakiet chrom out
Kiera TT z multifunkcją( taśma i moduł już leży)
BOSE
Bixy, LEDy z C6 :naughty: , CLH, DRL,
Fotele z RS4 B8
Solar szyba
Przyciemnić równo wszystkie szyby
Poprawa powłoki lakierniczej
Regeneracja plastików wnętrza
Dodatkowe osłony silnika
Quattro
Swap na 2.7 BiT lub 3.0TDi CR :satan:

:bigok:
Ostatnio zmieniony sob paź 24, 2015 20:06 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 10 razy.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: C4NC3R » sob cze 13, 2015 10:43

Tak jak ja mam sprzęgło 240mm z 2.0 TDi (170KM - BRD) które ogarnia bez niczego 500Nm :bajer: (można obić i wzmocnić docisk, może 600Nm da rade) tak z dwumasą nie wiem co zrobić :banghead: . A do skrzyni 6stki 1M to strzał w kolano :rozpacz:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » sob cze 13, 2015 16:06

Nie bezde cie probowal przkeonywac na jednomas bo widze ze i tka masz sowje zdanie choc nie wiesz jak to dziala. Nie wiem czy inni ludzi enie rozumieja ze jeszcze dwadziescia lat temu tez byly auta co maly po 200 koni w serii i jakos bez dwumasy to juz dawalo rade. To jest element do komfortu tak jak EGR do ekologii. TO nei daje wiekszych osiagów czy cos w tym stylu. Skryznia nei jest z drewna by sie rozpasc. A jak ma przeniesc i 500 Nm to przeneisie czy to z dwumasa czy bez.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: C4NC3R » sob cze 13, 2015 22:00

500Nm dla 2M nie jest problemem. Teraz ogarnia u mnie 480Nm, ale to było na ALkach, HF100 trzeba wystroić i schamować.
Czyli 1m nie rozj*bie mi skrzyni 6?


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » sob cze 13, 2015 22:23

Nie wiem czy do tego twojego to podchodzi ten jm valeo 240 mm ale jesli tak to chyba po wzmocnieniu możesz atakować te 600 nm. Pompki masz z rozpylaczami +HF100% ?? Tak jezdzisz normalnie bez korekty?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: C4NC3R » ndz cze 14, 2015 00:22

Były ALki + to co w podpisie i wystrojone na 242KM i 482Nm...
Na razie auto nie jeździ, silnik rozebrany w mak bo się tłoki potopiły, szukamy przyczyny, pierwsze podejrzenie padło na pompki, ale okazały się ok, może wydech blokował spaliny?...
Drugi silnik już leży tylko poskładać wszystko do kupy i stroić na HF100 :satan: .
Valeo kit podchodzi, tylko na takie moce to już porting głowicy a to mi sie nie widzi.
Mam mod w sterowniku na dwa softy, jeden delikatny 200/400 do codziennej jazdy, drugi ostry - zobaczymy ile wyjdzie ale te 280/500 myśle że da rade :okej: .


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » ndz cze 14, 2015 09:25

bo jesli wymieniles pompki na te +HF100 a wystrojone mialeś na te ALki to dlatego tloki popłyneły.
Jesli valeo podchodzi to nawet sie nei zastanawiaj. Tylko daj moze docisk na zmodernizowanie na pdowójnej sprezynie zeby utrzymal niuton. Skrzynie 6 biegowe sa mocneijsze ja te 5 biegowe.

Moglby jaki mod oddzielić nasze wypowiedzi od tego watku by nie zasmiecać Fiodorowi tematu??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Odp: IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: C4NC3R » ndz cze 14, 2015 11:27

Strojenie było robione na ALkach i na nich tłoki się potopiły. HF100 jeszcze nie włożone, ba nawet silnika nie ma jeszcze w kaście :panna: ...


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

KAWON`s Audi A4 Avant S-line `03

Post autor: wesol » ndz cze 14, 2015 16:23

musialy posikiwać ze tloki polecialy. Zreszta zawsze to lepiej na wiekszych wtryskch jest bo wali wieksza ilosc paliwa w krótkim czasie a nie ze mneij a długo.
Gdzie robiles pompki na +HF100??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

KAWON`s Audi A4 Avant S-line `03

Post autor: C4NC3R » ndz cze 14, 2015 17:01

ALki sprawdzone na maszynie i są ok( dają więcej paliwa niż norma ale nie leją...)
HF w płocku w diesel soft.

Dokładam też czujnik EGT, oleju i boost - jakaś kontrola już będzi nad tym co się dzieje w silniku:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Temat 1M od Valeo musi poczekać - remont silnika( już drugi) pochłoną trochę $$ :otepienie: , także trzeba na sztaplować kasy.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

C4NC3R`s Audi A4 Avant S-line+ AVF+++ 275KM 520Nm !!

Post autor: C4NC3R » pn sie 24, 2015 19:34

Odświeżam trochę temat.

Obrazek

:bajer:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

C4NC3R`s Audi A4 Avant S-line+ AVF+++ 275KM 520Nm !!

Post autor: wesol » pn sie 24, 2015 20:20

Gratuluje. Niuton powalajacy z dolu kopyto i na gorze kopyto. Prawie wszedzie masz min 400 Nm. To jest to co mi sie podoba.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

C4NC3R`s Audi A4 Avant S-line+ AVF+++ 275KM 520Nm !!

Post autor: C4NC3R » pn sie 24, 2015 21:52

2300 - 3800 powyżej 500Nm, wykres nie jest idealnie wyskalowany, ale w programie można odczytać jak się rozkłada niuton


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Sopek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 654
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 17:37
Lokalizacja: Stettin

C4NC3R`s Audi A4 Avant S-line+ AVF+++ 275KM 520Nm !!

Post autor: Sopek » śr sie 26, 2015 10:02

szkoda ,że te ciekawsze projekty to zawsze gdzieś daleko :bigok:

bardzo ciekawy wynik :) jak to wygląda u Ciebie z trakcją?


moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807

Zablokowany

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości