Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » ndz mar 02, 2008 13:01

maroTdi, dlaczego ma tego nie kupywać ?


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 02, 2008 13:30

Hz pisze:maroTdi, dlaczego ma tego nie kupywać ?
Gdybyś poczytał choć trochę to wiedziałbyś , że takiego czegoś się nie zakłada !! chipy robi się pod dany silnik a nie wkłada gotowce . Nie zdziwiłbym się jak silnik rozsypałby się po takim programie szybciej, jak po rezystorze . Jedź do kolegi i zróbcie diagnozę dynamiczną :P



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz mar 02, 2008 23:18

damcio151 pisze:
Hz pisze:maroTdi, dlaczego ma tego nie kupywać ?
Gdybyś poczytał choć trochę to wiedziałbyś , że takiego czegoś się nie zakłada !! chipy robi się pod dany silnik a nie wkłada gotowce . Nie zdziwiłbym się jak silnik rozsypałby się po takim programie szybciej, jak po rezystorze . Jedź do kolegi i zróbcie diagnozę dynamiczną :P
i wszystko..



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 03, 2008 10:42

Hz pisze:grzesiek1990, Proponuje zrobić już http://www.allegro.pl/item319037177_chi ... _90ps.html
Pozdrawiam kolega zrobił i jeździ i ma kopa nie mogę go dojść
kolego z rudy, sasiedzie, nie rob wiochy, bo jak slysze takie dyrdymaly...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn mar 03, 2008 23:57

Kłótnie są niepotrzebne panowie !
Przecież temat jest jasny "Tunning 1z za 10 gr." więc Ci, którzy mają odmienne zdanie i "lepsze" rozwiązania, niech się w tym temacie nie wypowiadają tylko w innym albo sami założą osobny np. "Krótkie chwile pociechy z powera by chip allegro i ... wymiana silnika".


Obrazek

Awatar użytkownika
slash
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slash » wt mar 04, 2008 23:34

Po pierwsze witam wszystkich i od razu WIELKI SZACUNEK [-o< .
Powiem krótko. Pierwszy raz na temat opornika trafiłem z 10 mies. temu, ale stwierdziłem - pożyjemy zobaczymy, czy chłopakom sie silniki nie rozlecą...
Wczoraj przypomniałem sobie o temacie - sprawdziłem forum, przeczytałem i uwierzyłem i... wyjazd do sklepu, 1h roboty i... szczęka opadła bardzo, bardzo nisko.
Mam trochę cięższa bude niż większość tu obecnych ale efekt jest taki:
- przed 14 - 15 s do 100km/h
- po 10 - 11 s do 100km/h !!!
Zrobiłem kilka przejazdów i pomiarów, z tąd rozbieżności w pomiarach.
Po prostu JESTEM W SZOKU! Pozdrawiam wszystkich i wielkie dzięki!



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » wt mar 04, 2008 23:43

slash, no moja buda tez niczego sobie.. 1325kg :)
i z 15s schodze do 12-13s tyle ze na zime mialem sciagniety bo jezdzic sie nie da.. a kusi czasem..



karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » śr mar 05, 2008 16:46

witam wszystkich ponownie pytalem kiedys tutaj czy da rade popiac oporniczek w audi b41.9tdi z nastawnikiem potencjometrycznym powiedziano mi ze nie a ja dzisiaj pisze ze da rade :bigok:



MrGarfield
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 15, 2008 12:08
Lokalizacja: Śląsk

/rezystorek 100 ohmów miedzy piny 4 i 7 (7-ka ucięta)

Post autor: MrGarfield » pt mar 07, 2008 12:53

Witam mam pytanie panowie

ostatnio miałem przyjemność oglądać coś takiego


wtyczka 8 pin 7-my przewód ucięty i ta częęść która idzie do ECU została podłączona do kabelka nr 4 POPRZEZ REZYSTOR 100 OHM

Auto ma więcej mocy ale nie tak dużo aczkolwiek cały czas ma kopa i spalanie chyba nie specjalnie rośnie


czy toś wie czym steruje ten opornik raczej jaki sygnał zakłóca ?


założyłem coś takieg
o u siebie i chyba czuje poprawe czasem włącze jeszcze opornik 430 ohm
i ogień że tak powiem ! :)
Ostatnio zmieniony pt mar 07, 2008 12:54 przez MrGarfield, łącznie zmieniany 1 raz.


HAND - Have a Nice Day :)


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=514347bfeb51f431][img]http://images34.fotosik.pl/108/514347bfeb51f431m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » pt mar 07, 2008 15:36

Panowie widzę, że temat odnowiony i tak stwierdziłem, że do swojego ALE założę też.
Kto ma w silniku ALE założony oporniczek napiszcie ile Ohm najlepiej się sprawuje i czy rzeczywiście różnice są odczuwalne?


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 07, 2008 21:17

RyKa pisze:Kto ma w silniku ALE założony oporniczek napiszcie ile Ohm najlepiej się sprawuje i czy rzeczywiście różnice są odczuwalne?
Niewazne czy to 1Z, AHU czy ALE, wszystko to samo... po co wiec znow sie powtarzac? Roznice sa duze...


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Re: /rezystorek 100 ohmów miedzy piny 4 i 7 (7-ka ucięta)

Post autor: karolp1 » ndz mar 09, 2008 16:30

MrGarfield pisze:Witam mam pytanie panowie

ostatnio miałem przyjemność oglądać coś takiego


wtyczka 8 pin 7-my przewód ucięty i ta częęść która idzie do ECU została podłączona do kabelka nr 4 POPRZEZ REZYSTOR 100 OHM

Auto ma więcej mocy ale nie tak dużo aczkolwiek cały czas ma kopa i spalanie chyba nie specjalnie rośnie


czy toś wie czym steruje ten opornik raczej jaki sygnał zakłóca ?
o jakim ty autku mówisz????

założyłem coś takieg
o u siebie i chyba czuje poprawe czasem włącze jeszcze opornik 430 ohm
i ogień że tak powiem ! :)
a o jakim ty autku mówisz
Ostatnio zmieniony ndz mar 09, 2008 16:31 przez karolp1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » ndz mar 09, 2008 22:19

kolego z rudy, sasiedzie, nie rob wiochy, bo jak slysze takie dyrdymaly...
To co mam zrobić rezystor zamiast tego chipa...

Jak pisałem do tego kolesia to on mi mówił o nr czegoś tam ze trzeba podać itp... on sprawdza i wysyła do mnie chipa jakiegoś gotowego pod mój silnik...
To ja już nie wiem co mam robić proszę o pomoc...

Z tego co mi wiadomo to rezystor działa na zasadzie okłamywania silnika/kompa ze mamy silnik ciepły jeśli włączymy rezystor to silnik myśli że jest zimny i zmienia mieszankę ropy?

Czy to jest tak samo jak włączę silnik i daję od razu gazu autowi przecież on też się zbiera szybciej niż ciepły, przynajmniej tak odczuwam

Jeśli źle opisałem to przepraszam, proszę mnie sprostować :green_fuck:


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz mar 09, 2008 22:32

Hz, nie kupuj tego.. a co myslisz ze to nie jest opornik?kolo wciska Ci jakies kity o czesciach itp.. niedlugo na allegro to bedziesz mogl kupic ozdrowienie z choroby przez internet.. tylko powiesz na co chory jestes i koles Cie ozdrowi.. :bigok:

albo zakladaj opornik albo skladaj kase i jedz do dobrej firmy.. gdzie bedziesz mial ocenina kondycje silnika.. pomiar na hamowni.. wgraja Ci program znowu zrobia pomiar i pojada sprawdzic podczas jazdy..
zrobisz co bedziesz chcial..



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości