gruszka WGT i WG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
gruszka WGT i WG
moze mi ktos wyjasnic czym sie roznia te 2 gruszki? na jakiej zasadzie działa WGT i w czym to spotkac?... gdzie niegdzie slysze o nich ale na tym sie konczy....
gruszka WGT i WG
WG upuszcza nadmiar spalin w wydech pomiając turbo kiedy ciśnienie w dolocie uzyska poziom zapisany w sofcie, VNT zmienia kąt kierowniczek spalin do turbo tak by działały na wirnik mniejszą siłą (i żeby nie było overboostów).
VNT pozwala na zmniejszenie turbodziury, ale jest bardziej awaryjne, no i grucha VNT sterowana jest podciśnieniem, a WG ciśnieniem
VNT pozwala na zmniejszenie turbodziury, ale jest bardziej awaryjne, no i grucha VNT sterowana jest podciśnieniem, a WG ciśnieniem
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
gruszka WGT i WG
Shmatan, chyba dokładnie nie przeczytałeś o co tomogolf2, chodzi.... nie o VGT/VNT a o gruszkę WGT a dokładnie to różnicę między gruszką WG a WGT, bo kiedyś EVO napisał, że można zastosować taką gruszkę ( WGT ) do turbiny VNT przy zwykłym TD i że spisuje się to bardzo dobrze.
gruszka WGT i WG
Gruszki moga byc sterowane nadcisnieniem i podcisnieniem i do tego jeszcze zazwyczja maja króciec pod podpiecia wezyka od strony przeciwnej go sztangi. Jednaka nie jest to regułą i mozna znalezc gruszke z króćcem od strony sztangi wiec i ma sterowanie dwrotne no i spreżyne z drugiej strony.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości