Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » czw wrz 13, 2012 06:23

daner89 pisze:Jakie pompowtryski mogę wsadzić do AJM'a ??? Chodzi mi o większe od serii...
W jakie moce celujesz bo moze nie ma takiej potrzeby ich ruszac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
daner89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 15, 2011 16:23
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: daner89 » czw wrz 13, 2012 19:59

Jest potrzeba je wymienić bo są do kitu... 160KM byłoby fajnie :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » czw wrz 13, 2012 22:55

taką moc to na seryjnych zrobisz



Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JacekB » pt wrz 14, 2012 08:23

toffic pisze:taką moc to na seryjnych zrobisz

Tak, dokładnie jak koledzy piszą, wystarczy tylko ze 3-4 tysiaki na większe turbo, FMIC i dobry program u tunera pod Twój silnik bo bez turbo i FMICa to bardzo bardzo szybko będziesz szukał albo uszczelki pod głowicą, albo pierścienie a może nawet i motor na zmianę.

Każdy kto ogarnia temat i przeżył to na własnej skórze powie Ci, że 140KM to granica bezpieczeństwa dla tego silnika, a mowa tutaj o podniesieniu mocy poprzez sam program i więcej powietrza do silnika.

Kolego miałem nawet pomysł żeby wstawić pompki AL i większe turbo, ale po kalkulacjach i kilku telefonach doszedłem do wniosku że taniej, prościej i bezpieczniej jest szukać Bory ARL.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » pt wrz 14, 2012 23:18

JacekB pisze:Każdy kto ogarnia temat i przeżył to na własnej skórze powie Ci, że 140KM to granica bezpieczeństwa dla tego silnika, a mowa tutaj o podniesieniu mocy poprzez sam program i więcej powietrza do silnika.
nie zgodzę się, spokojnie można wycisnąć ponad 150KM ale taka moc niestety w czasie upałów z seryjnym IC nie jest dostępna



Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: JacekB » sob wrz 15, 2012 13:26

toffic, no przecież napisałem, że przy samym programie i simocie czy tam stożku 140KM wydoli, po więcej trzeba robić fmic i turbo


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » sob wrz 15, 2012 21:14

JacekB pisze:no przecież napisałem, że przy samym programie i simocie czy tam stożku 140KM wydoli, po więcej trzeba robić fmic i turbo
Nie trzeba ani turbo ani IC, stożka tym bardziej



przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: przemlin » ndz wrz 16, 2012 11:10

A jak jest z trzymaniem ciśnień otwarcia w wtryskach regenerowanych na końcówkach bosio, sevendiesel, od czego zależy że cisnienia sie rozjeżdzają po jakimś czasie?,niekórzy piszą że po jakimś przebiegu muszą regulować a inni śmigają i nic sie nie dzieje , . Czy to zależy od kondycji trzpienia w starym wtryskiwaczu? wiadomo że lepiej kupić 216 bosch tam sie ciśnienia nie rozjeżdżają



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz wrz 16, 2012 15:54

jakosc wykonania kolego. Niska precyzja powoduje ze zmieniaja sie wymiary miedzy iglica a koncowką. To tak jakby sie caly czas zwiekszal sie luz miedzy zaworami. Ty ustawisz na te 0.3 mm a ona po jakims czasie po zmierzeni sie okaze 0.5 mm czy wiecej. Jak wiemy we wtryskach w VP'kach mamay dwie sprezynki i sa przekladki na rozpylacz. Jesli bedzie grubsz aprzekladka to wiekszy nacisk na iglice. Wiekszy nacisk na iglice to potrzebne wieksz ecisnienie do otwarcia wtryskiwacza.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: dudi_silesia » wt paź 02, 2012 21:33

Witam :pub:

Rozglądałem się dziś za wtryskami 216 i znalazłem takie zestawy na allegro:

http://moto.allegro.pl/wtryski-216-tdi- ... 63946.html
http://moto.allegro.pl/4-x-koncowka-wtr ... 15328.html

Ceny za komplet poniżej 600zł więc jest nieźle w porównaniu z tym co oferują niektórzy dobrzy samarytanie na forach...

Brał ktoś wtryski od tych sprzedających? Czy to są TE wtryski(po numerach widać, że niby tak)?


Pzdr


PozdraVWiam
Dudi

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt paź 02, 2012 21:52

Witam, zauważ dudi_silesia, że to są same końcówki. Dojdzie jeszcze przekładka i ustawienie ciśnień i cena już ci się robi około 1000zł. :hmm:
Pozdrawiam.


Tomek

dudi_silesia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: dudi_silesia » wt paź 02, 2012 22:52

tomek08 pisze:Witam, zauważ dudi_silesia, że to są same końcówki. Dojdzie jeszcze przekładka i ustawienie ciśnień i cena już ci się robi około 1000zł. :hmm:
Pozdrawiam.
Tutaj wg opisu są kompletne zestawy:
http://moto.allegro.pl/koncowki-wtrysko ... 33232.html

4x190+20=780 zł więc przynajmniej 120zł oszczędności już by było :D
Z zestrojeniem też nie będzie problemu i to pewnie za drobne po znajomości.


PozdraVWiam
Dudi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr paź 03, 2012 10:06

dudi_silesia pisze:http://moto.allegro.pl/wtryski-216-tdi- ... 63946.html
http://moto.allegro.pl/4-x-koncowka-wtr ... 15328.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ceny za komplet poniżej 600zł więc jest nieźle w porównaniu z tym co oferują niektórzy dobrzy samarytanie na forach...
to są chińskie podróby BOSCHa moim zdaniem i jako dobry samarytanin to pisze, żeby nie było rozczarowań
dudi_silesia pisze:Tutaj wg opisu są kompletne zestawy:
http://moto.allegro.pl/koncowki-wtrysko ... 33232.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tu natomiast wygląda na oryginał, cena jest bardzo dobra !



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » śr paź 03, 2012 19:04

Witam, też tak uważam jak pisze cowboy, te końcówki chodzą w kwocie ok.plus, minus 200zł.
Jednak każdy niech sam decyduje ile chce wydać pieniędzy. :bajer:
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości