T4 2.5 102 PS ACV

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

T4 2.5 102 PS ACV

Post autor: Mati v6 » śr maja 19, 2010 23:08

Przydało by się, żeby Multivan T4 2.5 trochę bardziej ożył. W tej chwili te 102 konie niby dają radę, ale trzeba by to sensownie wzmocnić do codziennej jazdy.
Jakie wtryski najlepiej? 230 dadzą radę?? Po wtryskach i sofcie w jaki wynik można celować? Może macie jakiś pomysł na większy IC, bo zbyt dużo miejsca pod tą małą maską nie ma. Za wszystkie uwagi z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » czw maja 20, 2010 10:42

Zacznij od programu...to duzo w nim zmienia.
Jak Ci bedzie malo przeloz graty (turbo IC wtryski) od wersji 150KM i po zestrojeniu bedzie baaaardzio milusio.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » czw maja 20, 2010 12:11

Dzieki za podpowiedź. Wtryski za 150tki to właśnie 230tki? Może ktoś może poleciś kogoś kto zrobi dobry Soft w Poznaniu lub w okolicach?



GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Post autor: GT88 » czw maja 20, 2010 12:38

Mati v6,
wtryski z 2.5tdi 150 to 216tki :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 20, 2010 14:05

Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl



Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » czw maja 20, 2010 16:16

Dzięki chłopaki
cowboy pisze:Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl
Ile u Ciebie mnie będą wtryski kosztowały 5szt?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 20, 2010 21:33

Mati v6 pisze:Dzięki chłopaki
cowboy pisze:Mati v6, 230 mysle że przesada

216 w 2,5 TDI starczają do ponad 200KM z pompą 11

kup sobie 216 (polecam swoje usługi), a na program jedź do www.goodhope.pl
Ile u Ciebie mnie będą wtryski kosztowały 5szt?
zalezy czy BOSCH czy BOSIO ?

w moim podpisie masz link do nowego tematu gdzie pomagam wykrzesac moc z TSI ;) , ceny są podane dla 1.9 TDI wiec jeden cylinder więcej trzeba dodać 25% czyli pomnożyć x 1,25



Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » pn maja 24, 2010 22:26

Poszło zamówienie w Twoim temacie. Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 24, 2010 23:08

Mati v6 pisze:Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?
takie same

Twoje koncówki w ACV są mniej wydajnie niż AFN, przeciez AFN ma 1 cylinder mniej a mocy o 8 KM wiecej :)

ale same wtryski są zamienne



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt maja 25, 2010 06:58

Jeszcze ja spytam co z dwumasa po modach w tym silniku. Kuzyn ma wlasnie takie autko i jest wlasnie akcja by zmienic na jednomas bo i tak dlugo nie pociagnie (laweta plus cala buda zaladowana). Sciagnelismy juz zamach i sprzeglo i wyglada ze zamach od 2,4 D (AAB) powinien podejsc. Jest tam 8 srub mocujacych. Do tego docisk i tarcza OD G60 lub VR6. Łozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem i chyba zostanie albo pójdzie nowe. Skrzynia powinna spasowac. Polecam sie jeszcze wlasnei nad tym zastanowic bo moze sie okazac ze dlugo nie pociagnie na dlubnietym aucie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » wt maja 25, 2010 11:01

cowboy pisze:
Mati v6 pisze:Napisz jeszcze czy wtryski z 2.5 TDI są takie same jak w 1.9? Chodzi mi o to czy jak w moich zmienię końcówki mogę je wykorzystać do AFN np?
takie same

Twoje koncówki w ACV są mniej wydajnie niż AFN, przeciez AFN ma 1 cylinder mniej a mocy o 8 KM wiecej :)

ale same wtryski są zamienne
Wiem, że z ACV są mniej wydajne. Chodziło mi o to, że jak będę miał mój komplet juz luzem to też w nich zmienię końcówki i można je wrzucić do AFNa wtedy.

[ Dodano: 25 Maj 2010 11:03 ]
wesol pisze:Jeszcze ja spytam co z dwumasa po modach w tym silniku. Kuzyn ma wlasnie takie autko i jest wlasnie akcja by zmienic na jednomas bo i tak dlugo nie pociagnie (laweta plus cala buda zaladowana). Sciagnelismy juz zamach i sprzeglo i wyglada ze zamach od 2,4 D (AAB) powinien podejsc. Jest tam 8 srub mocujacych. Do tego docisk i tarcza OD G60 lub VR6. Łozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem i chyba zostanie albo pójdzie nowe. Skrzynia powinna spasowac. Polecam sie jeszcze wlasnei nad tym zastanowic bo moze sie okazac ze dlugo nie pociagnie na dlubnietym aucie.
Już nad tym myślałem. Mam też niewielki wyciek między skrzynią a silnikiem. Jak padnie dwumas to wrzuce sprzęgła z VRa bo jeszcze mi chyba jakieś leży i od razu wyciek zrobię za jedną robotą.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 25, 2010 11:20

Mati v6 pisze:jak będę miał mój komplet juz luzem to też w nich zmienię końcówki i można je wrzucić do AFNa wtedy
mozna je zapodac do AFNa



Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » wt maja 25, 2010 20:48

To pewnie jak już w busie zmienie to te Ci też podeśle na przeróbke :grin:



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw maja 27, 2010 22:17

Odpowiem sam sobie ale moze i sie komus przyda kto ma 2.5 tdi w t4. Otóż mozna przejsc na jednomas i w tego typu silnikach. Potrzebne jest kolo zamachowe JM od 2,4 D ( AAB) tarcza 220 mm niestety ta od od AGR czy inne pokrewne co byly wspominanae na forum od G60 czy vr6 nie podejda bo sa nieco wieksze (228 mm). Dociks najlepiej od 2.4D ale powinien podjsc od G60 itp. Oczewiscie srubki tak jak w zestawie od 2.4. Tam jest niestety mocowanie do walu na 8 srubek. Lozysko wyciskowe jest razem z wyciskiem w takiej obudowie aluminiowej przykrecanej w skrzyni i to zostaje lub wymieniame na takie jak jest ori w 2.5 tdi. Potrzebne sa jeszcze dwie podkladki z blachy metalowej miedzy skrzynia a blokiem( inaczej bedzie troszke wycisk dusil na docisk) no i mozemy skrecac to w calosc.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości