Wykres 205 PS z ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykres 205 PS z ALH
Pacjent to golf alh 90KM
Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora
Moc nie znana po tym zabiegu ( nie hamowalem ) , ale naprawde golf zaczal sie napedzac ( przesiadka z 90psow ) i pojawail sie wielki banan przy kazdym starcie
Po zimie przyszedl czas na wiecej jako ze fundusze nie byly najwieksze postawilem na turbo . najwiekszy przyrost wzgledem kosztow
Zakupilem arla i podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a
Wynik jego pracy
Bym zapomnial wczesnie zakupilem pompe 11 od kumpla a kuzyn mi ja wszdzil za co wielkie dzieki dla niego
podsumowując mody :
-216
-arl
-pompa 11
plan :
-sprzegło
-fmic
-230
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke
-map sensor i wskaznik doladowania
Wynik w pelni satysfakcjonujący
Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora
Moc nie znana po tym zabiegu ( nie hamowalem ) , ale naprawde golf zaczal sie napedzac ( przesiadka z 90psow ) i pojawail sie wielki banan przy kazdym starcie
Po zimie przyszedl czas na wiecej jako ze fundusze nie byly najwieksze postawilem na turbo . najwiekszy przyrost wzgledem kosztow
Zakupilem arla i podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a
Wynik jego pracy
Bym zapomnial wczesnie zakupilem pompe 11 od kumpla a kuzyn mi ja wszdzil za co wielkie dzieki dla niego
podsumowując mody :
-216
-arl
-pompa 11
plan :
-sprzegło
-fmic
-230
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke
-map sensor i wskaznik doladowania
Wynik w pelni satysfakcjonujący
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 23:04 przez trium, łącznie zmieniany 4 razy.
turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
Gratuluję wyniku
Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć
Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 23:17 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Mozna. Na seryjnych gratach beda uspione ale dobra baza na dalsze mody bedziekrólikTDI pisze:a jak o jest można od razu zamontować 230, czy to za duzo??
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
trium pisze:Na poczatku powstal program i 216nastki zrobione u Aligatora
ale dynosoft to przecież firma Aligatora więc pozostałes wierny tunerowi ?trium pisze:podjąlem decyzje o relizacji montazu i korekty w dynosofcie dokladniej u mirass'a
gdzies na forum Leona czy SeatRacing Ali o tym pisał, a Miras i Guli to rozumiem jakby przedstawicielstwo we Wrocku ?
Ale z kolei Aligator to znowu przedstawicielsto Mastersa w Katowicach ?
jaro4444, ale tam była 10 "z mykiem" no i szef wszystkich szefów chipował - juz mógłbyc sobie darować te uszczypliwosci, przecież wszystko zostało udowodnionejaro4444 pisze:Ale swoją drogą to mamy jakiś "kijowych" tych tunerów bo co niektórzy potrafią 180 KM z 216 + pompa 10 + turbo ARL wyciągnąć
Ja przyłaczam się do gratulacji !!
Moment wzorowo poprowadzony !
z dynometu ładne kreski wychodza z uwagi na bezwładność masy auta, czasem na inercji z lekkimi rolkami potrafi wyjśc elektokardiogram
jaro4444, popatrz na swoje wszystkie wykresy z róznych hamowni - jednak dynomet najbardziej jakby aproksymuje przebieg krzywych, choć ostateczne wyniki sa identyczne z MAHA
FMIC musi byc, sprzegło w ALH tez nie nalezy do mocnych, jak dojdą 230 i kolektor ssący ze 130 (lub custom) to bedzie niezły przecinaktrium pisze:plan :
-sprzegło
-fmic
-230
-kolektor lezy i czeka na przejsciowke
coraz wiecej mocnych diesli na drogach... trza sie bać tym bardziej że czesto sie zapuszczam na Dolny Śląsk
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 23:37 ]
w podwieszonym teamcie o FMIC koło strony 5 hacper ładnie do mk4 wpasował FMICA z iveco ale niestety pod seryjny zderzak nie da się za duzoFranekF pisze:cos customowego po seryjny zderzak, czy bedziesz wsadzal pod zerzak od r32?
homsky, to moze sprawdzimy jak jezdzi w porownaniu do 140konnej trojki
przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni wiec fmic musi byc bo seria sie gotuje teraz bardzo szybko , jak nazbieram funduszy to bedzie pod r32 , jak nie to pod seryjny trzeba bedzie upychac
Firma ta sama tylko w innym oddziale blizej mnie , 12min na nozkach mam do siedziby ^^
moc przy 9 stopniach osiagnieta , jak ja lubie jak na dworze jest miedzy 1-2 stopnie
przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni wiec fmic musi byc bo seria sie gotuje teraz bardzo szybko , jak nazbieram funduszy to bedzie pod r32 , jak nie to pod seryjny trzeba bedzie upychac
Firma ta sama tylko w innym oddziale blizej mnie , 12min na nozkach mam do siedziby ^^
moc przy 9 stopniach osiagnieta , jak ja lubie jak na dworze jest miedzy 1-2 stopnie
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 09:21 przez trium, łącznie zmieniany 1 raz.
turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
jak na drodze uciekło Ci 10 KM to działaj z FMICemtrium pisze:przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni
wg mądrych ludzi 1KM mniej to +4 st C w dolocie,
więc róznica pomiędzy pomiarami była ~40 st. C
czyli jak sie zrobi 20 st na dworze mozesz sie spodziewać 80, 90 stopni w dolocie
jak dojdzie FMIC, kolektor no i 230tki to bedzie ogień !!
Hehe chcesz sprawdzić ile długości bedziesz przed trójką ???? Bo to że bedziesz przed to nie ulega wątpliwościtrium pisze:homsky, to moze sprawdzimy jak jezdzi w porownaniu do 140konnej trojki
FMIC i to jak najszybciej zanim lato przyjdzie....trium pisze:przy 3 lub 4 pomiarze moc spadla o 10 koni wiec fmic musi byc bo seria sie gotuje teraz bardzo szybko
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Ja chce ogien ... ale nie w dolocie
[ Dodano: 26 Lut 2008 09:22 ]
homsky, jak ogladalem filmiki afna na 140-150 ps to bardzo ladnie sie to zwija , moglo by byc ciekawie
[ Dodano: 26 Lut 2008 09:22 ]
homsky, jak ogladalem filmiki afna na 140-150 ps to bardzo ladnie sie to zwija , moglo by byc ciekawie
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 10:17 przez trium, łącznie zmieniany 1 raz.
turbognojek
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
Nie ważne jak wygląda ważne jak zapiertalalal !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości