Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								kuba170495							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 52
 		- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba170495 » czw gru 17, 2015 07:39
			
			
			
			
			Witam 
Poszukuję większych wtrysków do swojego AFN, chodzi mi konkretnie o 0.216. 
Szukając informacji od czego mogą pasować trafiłem na silniki 2.5 R5 oraz 2.5 V6 TDI. Jeszcze inne źródła podają że takie wtryski były montowane tylko w T4.
Jak jest z tym naprawdę? Czy te wtryski będą pasować: 
http://olx.pl/oferta/wtryski-aat-audi-1 ... 96dfd86ffc
Rozumiem że sterującego nie potrzebuję?
Jak z regulacją takich wtrysków? Trzeba ustawiać inne ciśnienie itp. czy pasują P&P?
Używałem już wyszukiwania jak i google lecz nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi.
Pozdrawiam 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								chrzaniu							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 		
		
																- Lokalizacja: gorzów wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » czw gru 17, 2015 09:22
			
			
			
			
			Kup nowe WZM od Cowboya ( temat masz wyżej ) i nie bedziesz mial problemów , bo źle czytałeś i niektóre sprawy nie pasują do siebie 
np. 2.5TDI R5 ok zgadza się ale 2.5 TDI V6 to całkiem inny silnik i wtryski nichuchu nie pasują 
żebyś niemial problemów ze znalezieniem tematu o wtryskach Cowboya 
viewtopic.php?f=82&t=578688" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
									
									
		
		
				Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kuba170495							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 52
 		- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba170495 » czw gru 17, 2015 09:41
			
			
			
			
			Widziałem temat lecz szczerze mówiąc chciałem pójść bardziej budżetowo 
 
A co z tymi z ogłoszenia? Będą dobre? Słyszałem też że niektóre są 0.210 i nie wiem jakich szukać.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								chrzaniu							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 386
 		- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
 		
		
																- Lokalizacja: gorzów wlkp.
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chrzaniu » czw gru 17, 2015 11:31
			
			
			
			
			kuba170495 pisze:Widziałem temat lecz szczerze mówiąc chciałem pójść bardziej budżetowo 
 
A co z tymi z ogłoszenia? Będą dobre? Słyszałem też że niektóre są 0.210 i nie wiem jakich szukać.
 
Budżetowo moga sie okazać zajechane i mogą lać . Zastanów sie 2 razy 

 wydając ~~300-350zl na wtryski z 2.5TDI R5 możesz kupic szroty . dając swoje Cowboyowi masz nowe koncowki i wyregulowane 

 
			
									
									
		
		
				Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kuba170495							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 52
 		- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba170495 » czw gru 17, 2015 12:00
			
			
			
			
			Tylko wtrysku od 2.5 TDI można dorwać za 200-300zł ,a jeśli będą dobre to można sprzedać te od AFNa i praktycznie koszty by się zwracały 

 tylko czy potrzebuję wszystkie 5?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								KLICHO							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 668
 		- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Usa
 
																	- Auto: bmw
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » pt gru 18, 2015 00:47
			
			
			
			
			Takie wtryski są też w Volvo 2.5 TDI czyli 210 lub w Audi A6 C4 2.5 TDI 140KM lub Audi 100 oznaczenia silnika AEL. Sam niedługo będę sprzedawał kompelt 5 sztuk 210 w dobrej cenie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kuba170495							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 52
 		- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba170495 » pt gru 18, 2015 06:40
			
			
			
			
			Wtryski 0.210 pozwolą na osiągnięcie ~160km? Potrzebuję wtrysku sterującego?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								KLICHO							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 668
 		- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Usa
 
																	- Auto: bmw
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » pt gru 18, 2015 10:53
			
			
			
			
			Pozwola jak beda w dobrym stanie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								darwaz							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 982
 		- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
 		
		
																					- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darwaz » pt gru 18, 2015 20:53
			
			
			
			
			kuba170495 pisze:Wtryski 0.210 pozwolą na osiągnięcie ~160km? Potrzebuję wtrysku sterującego?
O co dokładnie pytasz? Pytasz czy jak wsadzisz wtryski 0.210 to będziesz miał 160km? Czy jak wsadzisz wtryski 0.210 i pojedziesz zrobić program to czy będziesz miał 160koni? Jak chcesz robić program to czy jest sens pakować niewiadomej kondycji wtryski? Taka to wielka oszczędność?
To samo z wtryskiem sterującym. Jak chcesz budżetowo to musisz kupić bo inaczej będziesz musiał przekładać końcówkę wtrysku z jednego ze wtrysków 0.210 do swojej obudowy z czujnikiem położenia i będą koszty bo trzeba regulować 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								kuba170495							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 52
 		- Rejestracja: ndz sie 05, 2012 23:32
 		
		
											- Lokalizacja: Poznań
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kuba170495 » sob gru 19, 2015 08:34
			
			
			
			
			oskar990, rozumiem że to są jakieś zamienniki? Wiadomo jakie są opinie na ich temat? Cena całkiem przyziemna 
 
darwaz, miałem na myśli to czy wtryski 0.210 podadzą na tyle dużo paliwa by wyciągnąć z silnika 160km. Prócz tego chciałbym założyć turbo AWX, myślałem też o kolektorze ssącym z AWX oraz wałkiem SDI. FMIC mam już zamontowany 

Pytałem się też o sterujący ponieważ nie wiem jak to wygląda w praktyce tzn. czy też go wymieniamy 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								AndrzejP4							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 462
 		- Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
 		
		
																- Lokalizacja: Nowa Sól
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AndrzejP4 » sob gru 19, 2015 12:27
			
			
			
			
			na 0,210 masz niewielkie szanse na 160km.  Na turbawce od AWX też nie wyciągniesz wiele więcej. 
U mnie na 0,216 i zdrowej pompie pękło 175km, ale wtryski bosch od Cowboya, a pompa dzwonek. Do tego zupełnie nowe turbo BRD, Fmic i dolot AWX. 
Skup się lepiej na zakupie wtrysków, które nie będą Cię ograniczać - proponuję FIrady 0,250 od kolegi z forum.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								oskar990							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 44
 		- Rejestracja: pn sty 20, 2014 16:43
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: oskar990 » sob gru 19, 2015 16:13
			
			
			
			
			kuba170495, Końcówki wtrysków to wszystkim znane WZM-y, poszukaj na forum a opinie o nich znajdziesz.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								KLICHO							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 668
 		- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Usa
 
																	- Auto: bmw
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KLICHO » ndz gru 20, 2015 02:06
			
			
			
			
			Pytanie na jaką pakę ma pakować 250 do turbiny AWX mija się z celem i sporo strata paliwowa będzie. 210-216 będą ok. Widziałem parę wykresików na 210 zdrowych ~ 160KM
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości