Witam jestem szczęśliwym posiadaczem gwintu ta tehnix -120mm w mk3.felgi 15/8J opona 15/195/45 (naciag)
Przód na maxa w dół co dało 6,1cm od wachacza
Tył opszczony proporcjonalnie do przodu przez co zostalo duzo gwintu ale gdy opuszczam na maxa daje efekt "motorówki" co nie jest porzadane;/
Mój problem polega na tym iz chciałbym jeszcze niżej przód! co mam zrobić? talerzyki? nagwintować? negatyw? inne pomysły?
P.S.Tak *#cenzura#* od tematu, na tej wysokości robie spokojnie trasy we wschodniej i centralnej Polsce po 400km w jedna strone i nie zaczepiam przy prędkościach... no sami wiecie:P więc dziwi mnie ze niektórzy narzekaja na zwykły "sport":P
[Mk3]Chce niżej! Get Lower! Gwint
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
[Mk3]Chce niżej! Get Lower! Gwint
Wyciągnąć w przednich kolumnach te małe sprężynki pomocnicze, da Ci to jeszcze kilka centymetrów regulacji.
330KM/450Nm
[Mk3]Chce niżej! Get Lower! Gwint
Myślałem nad tym ale czy nie bedzie za miękko bo wtedy bedzie na nierównościach dobijać;/ teraz mam kolo 3 cm do opony.
[Mk3]Chce niżej! Get Lower! Gwint
nic innego nie zrobisz wiec musisz sprobowac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- Kowal_
- płk Gleba
- Posty: 1732
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: VW Passat CC
- Silnik: CCZA
[Mk3]Chce niżej! Get Lower! Gwint
Wilk90, sprężynka jest tylko po to żeby ta duża sprężyna nie miała luzu. Do miękkości to nic nie ma jeśli chcesz niżej to trzeba wyciągnąć
330KM/450Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości